חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלת , דלתות , רב בריח

מאת: Nirit Shalomאבטחת הבית03/01/20101146 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבור עסקים רבים השוקלים השקעה בדלתות בטיחות חזקות ואינם בטוחים האם להסתפק בדלת מעץ או בדלת חזקה מפלדלת , הסיפור האמיתי הבא יעזור להם להגיע להחלטה בעניין זה , בניין איכותי ורב קומתי רצה להציע לדייריו את ההגנה הטובה ביותר.

דלתות ברזל כפולות הותקנו בכל יחידת דיור , יום אחד דייר מבוגר עבר תאונה והיה צריך להגיע לבית החולים. השכנים נהיו מודאגים כאשר ראו את העיתון שלו מונח ללא מגע מחוץ לדירה שלו , ביום המחרת והתקשרו למשטרה על מנת שיגיעו לפרוץ את הדלת כדי לראות אם האדם הזקן נתון בצרה כלשהי.

המשטרה ומכבי האש חשבו שהדלת הייתה צבועה בצבעי עץ וניסו לפרוץ את הדלת . כשהבינו שמדובר בדלת רב בריח קשיחה הם הזמינו תגבורת , לאחר כשעה של מאמץ של שני עובדים מסורים עם כלים מיוחדים לפריצת דלתות הצוות הרים את משקופי המתכת מספיק על מנת לנתק את המנעולים מדלת הפלדלת בת ה 30 שנה . דלתות הבטיחות האלו עשו את העבודה! הנתונים מראים שיותר מ70 אחוז מהפורצים מתמקדים בדלתות על מנת לקבל גישה לבית הנפרץ.

לא משנה כמה איכותיים המנעולים יכולים להיות, אם ניתן לשבור דלת עץ – אז המנעולים חסרי תועלת, שלא כמו דלתות רב בריח או פלדלת . אם מקום העבודה מורכב מכמה משרדים וחדרים בבניין מסחרי הפתוח לציבור , הסיכון אפילו גדול יותר ומערכות האזעקה לא מזעיקות את שירותי החירום במהירות של פחות מ 10 או 15 דקות קריטיות. זהו זמן מספיק בהחלט על מנת לפרוץ דלתות עץ וכמובן להכנס ולקחת ציוד יקר.

זאת הסיבה העיקרית מדוע כספות לא עשויות מעץ! עם דלתות בטיחות מברזל או פלדה – מבחני החוזק שלהן הוא הכרח בתעשייה , מבחנים אלו מבטיחים לקונים שלא יהיה ניתן לפרוץ את הדלת בדרכים שהוזכרו למעלה. כל מישור של ייצור והתקנת דלתות הפלדה מבטיח שהקונים יקבלו את הבטיחות המירבית.

דבר זה מציע שקט נפשי שקשה להשיג עם סוגים אחרים של דלתות בטיחות וצריכות להוות עדיפות עליונה אצל רוב בעלי העסקים . בנוסף – ניתן גם לרכוש "דלתות אש" בעזרתן עסקים מקבלים הגנה מירבית כנגד התפשטות אש עם דלתות בטיחות , דלתות ברזל מספקות גם חסכון אנרגיה משמעותי מכוון שהן מבודדות את האוויר הקר של החוץ מן הפנים פי 4 יותר טוב מאשר דלתות עץ.

דלתות פלדלת עשויות על מנת להתאים לכל מבנה. עם משתנים רבים הנמדדים כדי להתאים בצורה מושלמת. הפתחים עבור המנעולים מהונדסים במקצועיות בלי להותיר שום מקום לטעויות, תשתית המתכת מתאימה בצורה מושלמת כדי לבטל כל מרווח בו ניתן להכניס ציוד פריצה כלשהו. המתקינים נוקטים באמצעים מיוחדים על מנת לוודא שהדלתות הכבדו תלויות עם איזון מושלם וכל הציוד מתאים עם המשטחים הסובבים.

כל תהליך הייצור , כולל המשלוח יכול לקחת עד כמה שבועות וההתקנה נמשכת כחמש שעות . ישנן הרבה אפשרויות פתוחות עבור עסקים השוקלים לקנות דלתות רב בריח או פלדלת ולאחר שדנים באפשרויות אלו עם ספק מקצוען בתחום, הקונה ידע שהוא מקבל דלת שעונה על צרכין המיוחדים. אף על פי כן ישנם כמה צדדים של דלתות הבטיחות המיוחדת שהם רגילים. כמו הגנה מחלודה , קורוזיה וכמובן דלתות מעוצבות בכל מיני צורות (שרבות מהן לא דורשות תחזוקה בכלל).
חלק מדלתות הרב בריח הבטיחותיות מציעות מנגנונים נגד הרמה של הדלת , משטחים נגד מחיצה וקצוות מפלדה מזויינת על מנת להגביר את הבטיחות. בעוד יותר מ65% מבעלי הבתים בוחרים בדלתות פלדה זה יהיה הגיוני ביותר עבור עסקים לשקול זאת גם כן. מכוון שכל סוג של דלת בטיחות יכול להיות מלווה במבנה קיים אפילו עסקים הממוקמים במוסכים ישנים או בבתי דירות יכולים להנות מהייתרונות שמציעה הגנה זאת.

כמה נקודות שצריך לזכור כאשר משווים דלתות פלדה הן , ככל שהפלדה חזקה יותר כך יהיו בה פחות שקעים והיא תהיה עמידה יותר בפני התעקמות. כמו כן נראה שדלתות מחושלות מציעות הגנה טובה יותר מפני חלודה מאשר דלתות שלא עברו חישול שבהן יש איזורים חשופים גדולים יותר.
מומחים לדלתות אשר דנים מה טוב יותר לצרכי הקונה יכולים להסביר את האחריות על החלקים

אז אמנם יתכן שדלתות ברזל יהיו יקרות יותר מאשר דלתות עץ , אך הייתרונות בהחלט שווים את זה!

 



תגיות המאמר: דלתות, דלת, רב בריח, פלדלת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121046 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112748 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101243 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101530 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101454 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101699 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101439 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201622 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201320 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201191 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191543 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191967 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181799 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181446 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica