חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת משרד

שוק העבודה משתנה בקצב מהיר, מקצועות שהיו בעבר וצצו חדשים, אנשים רבים עובדים כעצמאיים של עסק אחד או מספר אנשים. הבחירה בין לעבוד בבית או לשכור משרד משתנה מאדם לאדם ומעסק לעסק. יש המעדיפים לעבוד בבית ויש המעדיפים לשכור משרד ולהתרחק מהבית למספר שעות, הסיבות שונות, ישעסקים שנדרש משרד מסודר שבו יוכלו להגיע הלקוחות, יש המעדיפים מסיבות אישיות את ההפרדה. יש המעדיפים לעבוד מהבית בשל הפן הכלכלי, השכרת משרד היא הוצאה לא קטנה. אחת התוצאות של השינויים בשוק העבודה הוא יכולת לשכור משרד קטן או לשכור שולחן במרחבי עבודה משותפים.

השכרת משרדים קטנים

האם עדיף השכרת משרד קטן או מרחבי עבודה משותפים תלוי רבות בסוג העבודה שלכם ובהעדפה האישית שלכם, יש המעדיפים לעבוד במקום שיש הרבה אנשים ותזוזה, ויש שיעדיפו משרד שקט ורגוע, שיאפשר להם להפיק את המקסימום מיום העבודה. יש עסקים שהעסק הוא יותר ממחשב, למשל מעצבת אלבומים תעזר בחומרים שונים שהיא צריכה לידה או סוג עבודה הדורש ארכיון לצידו או מדפסת רחבה, כל אלה ישפיעו על הבחירה שלכם. כל אלה יש לקחת בשיקולים של בחירה של השכרת משרד קטן או לשכור שולחן במרחבי עבודה. השכרת משרד קטן תאפשר לכם לעבוד בשקט, בלי הפרעות, וזאת מבלי להוציא תקציב גדול על שכירות המקום. כיום ניתן למצוא מתחמים ומרחבי עבודה המציעים להשכרה משרדים בבנימינה והסביבה במתחם הכולל מטבחון משותף וחללים מרכזיים לשירות המשרדים בקומה.

בעת בחירת משרד חשוב לבדוק מספר פרמטרים

תקציב

השכרת משרד הוא הוצאה לעסק ויש לקחת אותה בחשבון, ישנם עסקים מבוססים שיעדיפו לקנות משרד ולהוציא את הרכישה כהוצאה של העסק. השכרת משרד מחייבת אתכם לחוזה של שנה ולכן חשוב לבדוקהאם יש לכם תקציב להתחייב לשכירת משרד לתקופה. כמו כן קחו בחשבון הוצאות נוספות שיש לעסק כגון ארנונה, חשמל ותחזוקה של הבניין, רכישת ציוד למשרד ועוד.

מיקום המשרד

מומלץ לבחור במשרד שקרוב לביתכם אזור מגוריכם, כך תחסכו את הזמן שלכם על פקקים ונסיעות ארוכות, וודאו שיש דרכי גישה נוחים למשרד וחניה במקום. במידה ויש לקוחות שצריכים להגיע אל העסק בדקו כי המשרד קרוב לכבישי גישה והאם יש תחבורה ציבורית בקרבת המשרד. במידה שיש לקוחות המגיעים אל העסק חשוב שהם יוכלו להגיע גם באמצעי התחבורה השונים. קחו בחשבון שמרדים הקרובים אל הרכבת או תחבורהציבורית יהיו יקרים יותר ממשרדים המרוחקים מהרכבת או מתחבורה ציבורית.

מה המשרד שלכם משדר?

חזות הבניין היא חלק מהמשרד והפנים של העסק שלכם, גם אם רק אתם מגיעים בבוקר למשרד. האם נעים לשהות בו? האם יש מספיק אור במשרד?האם יש מטבחון או שירותים בקרבה. עצבו אותו הוסיפו תמונה יפה או מדפים צבעוניים.קחו בחשבון שהנראות משפיעה רבות על התחושה שלכם ועל הפרודוקטיביות שלכם. ומשפיעה גם על הלקוחות המגיעים אל העסק וההחלטה שלהם אם לעבוד עימכם או לא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נט מדיה  הינה חברה המומחית בתחום, בניית אתרים, קידום אתרים. חברת  נט מדיה כוללת צוות מקצועי בתחום בניית אתרים, קידום אתרים ועיצוב אתרים. אנו מספקים שירות מקיף עם ניסיון רב בתחום וכמובן במחירים אטרקטיביים. נשמח לשרת אתכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית אלפסי

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211016 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201509 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: רונית אלפסימשכנתא21/08/202101 צפיות
יועץ משכנתאות קודם כל יתאים את המשכנתא המשתלמת והמתאימה ביותר בעבורכם - הוא יתאים את מסלולי המשכנתא, את הריביות הכדאיות ביותר גם לפי המצב בשוק וגם לפי יכולת ההחזר שלכם

מאת: רונית אלפסימשכנתא21/08/202071 צפיות
יועץ משכנתאות קודם כל יתאים את המשכנתא המשתלמת והמתאימה ביותר בעבורכם - הוא יתאים את מסלולי המשכנתא, את הריביות הכדאיות ביותר גם לפי המצב בשוק וגם לפי יכולת ההחזר שלכם

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין26/04/201210 צפיות
עסקה של רכישת דירה היא בעלת משקל רב ועלותה מיליוני שקלים - הזהירות מתחייבת. ועוד הדרך ארוכה, לבחור את הדירה, כוונים, קומה, לוח פריסת תשלומים, בטחונות ועוד ועוד. הרשימה ארוכה ולכן חשוב להיוועץ עם עורך דין מקרקעין

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211336 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211182 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211035 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211208 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201058 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201056 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica