חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להפוך את הדירה שלך לארמון פאר...

להשכיר או לעבור דירה, לקנות בית, לעבור לגור עם עוד בן זוג.. דברים אלו הם מעברים קשים, שיכולים להקשות על המצב.
כולנו בטוח מכירים איך זה לעבור דירה או לבית חדש, רחוק מאוד מהחברים, המשפחה.. וכל הדברים שהוא רגיל ואוהב.. אין ספק שזה עסק בכלל לא נעים.. אז איך מטפלים בזה?
אז חשוב לזכור שלגור בדירה או בית חדש, זה לוודווקא משהו שלילי, תזכרו שמקום חדש זה לא בהכרח מקום רע, אלא לרוב אפילו טוב. אם תחשבו על זה לעומק תגלו שמקום חדש זה בעצם הרפתקאה חדשה לגמרי. אנשים חדשים, שכנים חדשים, גינות חדשות.. ולפעמים אפילו עבודה חדשה.
זה יכול להיראות כמו איזה משחק חדש, אתם לא מתלהבים מרכב חדש? מטלויזיה חדשה..? בטח שכן.. דירה חדשה זה בדיוק אותו סיפור, במיוחד אם היא יותר משודרגת מהישנה... וגם אם זה לא בדיוק העניין.. זה ממש לא סוף העולם.
וההתרגשות הרבה נובעת מכמות העבודה שיש לתת על הבית הבתול.. אם זה גננות לכל אלו שהתברכו בבית עם גינה לטפח, גננות זה עסק לא קל בכלל.. אפשר לשלם למישהו שיגיע כל שבוע ויסדר את הגינה יפה.. אבל לכל הנשים עם האהבה האמיתית לטבע, אתם תצתרכו  לעשות הכל לבדכם, כי אף אחד לא יעשה את זה בדיוק איך שאתם רוצים.
לא לשכוח עיצוב פנים, הרי כולנו חולמים לגור ביחידת דירה מרהיבה ויפה.. בסופו של דבר, אתם חיים שם. אין שום סיבה שלא תדרשו שהמקום שלכם יראה מדהים, שום סיבה בכלל.. גם כשכסף הוא לא דרישה גבוהה.
אוקיי אז עכשיו נגיע לריהוט, הרי אנחנו יודעים שרוב העיצוב בבית זה הריהוט, צריך להחליט איזה ספה רוצים, ליד איזו כורסה.. עם איזה שולחן עם איזו טלוויזיה.. אין סוף לאופציות שאפשר לבחור מהם להרכיב את הבית המדהים והמקורי שלכם.
אוקיי, עכשיו אחרי כל ההשקעה הזאת.. צריך גם קצת אבטחה על הבית לא? הרי ברור שאנחנו לא רוצים שאיזה בנאדם נורא יבוא ויהרוס את כל העבודה הקשה שלנו.. צריך לבחור מעכרת אבטחה ביתית, למרות שיש אחת כזאת לכל סוג בית, לגדלים שונים ולתקציבים שונים.. נושא האבטחה הינו נושא חשוב מאוד ומורחב מאוד גם כן.
יפה.. אנחנו מתקדמים, טיפלנו בחרדה, בגינה, בעיצוב, בריהוט.. וגם באבטחה, אבל לא להתבלבל.. יש עוד הרבה מאוד אספקטים בניהול בית, במיוחד אחד חדש.. ואחד מהם הוא טיפול במזיקים. והעובדה הזאתי היא קריטית במיוחד לכל האוהבי חיות בתוך הבית.
כולם אוהבים כלבים או חתולים.. ובית הוא לא באמת בית בלי אחד כזה, אבל אסור לשכוח.. שביחד עם החיית מחמד, מגיעים המזיקים וצריך להיערך בהתאם למתקפה ולהגן על הבית שלכם עם האמצעים המתאימים להדברת במזיקים.
חבר'ה אל תשכחו, גם אם אין באפשרותכם לעבור לדירה חדשה מגניבה ומרוהטת. וצריך לעשות משהו עם המקום החם שלכם שאתם קוראים לו בית.. אז אנחנו מגיעים לנושא האהוב עליי, שיפוצים!
שחס וחלילה לא נשכח את השיפוצים.. שאיתם , שיפוצים שמתאימים גם לכל הכיסים ולכל הדעות.. אל תשכחו שתמיד אפשר לשפץ על מנת להפוך כל מקום, ליחידת דיור מדהימה ומרווחת.

אתר גויאבוס, מביא לכם מאמרים בכל הנושאים הקשורים לניהול בית או דירה, מאמרים על ועד בית, גינון, שונות ועוד.. והמאמרים מעודכנים כל הזמן על מנת לתת לכם את המידע העדכני והטוב ביותר ברשת בנושאים האלו
החומרים באתר הינם חינמיים.. לא צריך הרשמה ולא כלום.. פשוט דפדפו בין דפי האתר ותגלו את החומר המעניין שאתם צריכים, והשתמשו בו בחוכמה בשביל להפוך את הבית שלכם, ליחידת דיוק יוקרתית שרק עשירים יכולים להרשות לעצמם.
תודה רבה, גויאבוס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש
בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי בן עמי

מאת: רועי בן עמיהודעות לעיתונות - כללי05/04/1614595 צפיות
ב-2002 עשו על מני נחמן כתבה כלבוטק. בה התוכנית שפטה את האופן בה הוא נתן שירותים לחברת אקווהנט שהיה אז הבעלים שלה. האמת היא שהתוכנית טענה שמהירויות האינטרנט נמוכות יותר בפועל מאשר מה שצויין בחבילה.

מאת: רועי בן עמיגינון07/02/121448 צפיות
אפשר לראות שגינות פרטיות קיבלו תאוצה מטורפת בזמן האחרון בהרבה מאוד בתים שונים ברחבי הארץ. בעלי בתים רבים מבינים כיום, שהמראה החיצוני של הבית או הבניין שלהם חשוב לא פחות מהמראה הפנימי שלו הרבה פעמים גינה פרטית גם מוסיפה הרבה מאוד לערך הכספי שיש לנכס ועוזרת מאוד למכור אותו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של גינות פרטיות ובמאמר הזה אני אנסה לבחון את הסוגים הפופולריים ביותר...

מאת: רועי בן עמישיפוצים06/02/121302 צפיות
גג של רעפים הוא מושג בסיסי שמתאר גג של בית או בניין (בד"כ בית) שעשוי מרעפים. אריחי הרעפים עשויים מחומר מאוד חזק ובעלי עמידות גבוהה מאוד – האריחים יכולים בקלות לעמוד במצב טוב למשך 100 שנים ואפילו יותר. בנוסף לאריחי הטרה קוטה המאוד נפוצים, במיוחד באירופה, אפשר גם בקלות למצוא אריחי "צפחה" או שעשויים מאבן, אפשר גם למצוא אריחים מקרמיקה וגם כאלו מבטון. כמו כן, יש לא מעט חברות המתמחות בשימוש בחומרים ממוחזרים עבור גגות רעפים, חומרים שונים כמו בטון (ממוחזר) מה שהופך את כל העניין ליותר ידידותי לסביבה...

מאת: רועי בן עמישיפוצים20/12/111340 צפיות
לא חסר דרכים שונות ומשונות, יעילות ופחות יעילות לעשות שיפוצים לבית, אולם ללא ספק, השדרוג המועדף ביותר בתהליך השיפוץ הוא בניית בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממש יכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינת ולשפר את הפופולריות של הבית בקרב בני משפחה, משפחה מורחבת וחברים (במיוחד של הילדים).

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118909 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים23/08/111420 צפיות
בימים אלו יש טרנד חדש של מכירות דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. הרי רוב החיפושים היום מתרחשים באינטרנט ולא בחוברות של דפי זהב כמו פעם... אז אם אין לכם אתר אינטרנט, כיצד ידעו שאתם קיימים?

מאת: רועי בן עמיאימון עסקי16/08/111506 צפיות
תחשוב שברשותך חברה המייצרת כסאות גינה וכסאות מחשב. מתחתיך כ40 שכירים, שמונים אחוז מהם, הם עובדים במפעל לייצור הכסאות ועוד עשרה אחוז מהם כצוות לשכה איתך במשרד. בכך, יש לך קבוצה מגוונת של עובדים, כל אחד עם העבודה שלו, עם החששות השונים שלו, והצרכים שלו. השאלה הגדולה היא: איך להניע את כל האנשים האלה?

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222821 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223135 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211377 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211594 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211570 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211760 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica