חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגמות בשימור ובנאמנות לקוחות

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/07/20121764 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם השינויים שאנו עדים להם בהתנהגות הצרכנית של כולנו, בשירות הלקוחות ובהתמנהגות המשווקים, להלן רשימת 10 הטרנדים הבולטים בעולם השימור ונאמנות הלקוחות:

1. נאמנות לקוחות היא רעיון עמוק בהרבה ממה שהיה בעבר, היינו נאמנות לנקודות/מיילים/הטבות או, לחילופין, "מועדון לקוחות". נאמנות לקוחות כיום מתייחסת יותר ויותר לדרך בה התהליכים, הטכנולוגיות, הרעיונות, והאינטראקציות משלבים את האדם עם המותג.
הדרך היחידה להשיג נאמנות  לקוחות היא באמצעות מעורבות עמוקה יותר, לכל אורך הדרך.

2. מותגים וחברות צריכים להכיר ולשרת את הלקוח שלהם בכל מפגשי הלקוח עמם: במוקד הטלפוני, באינטרנט, פנים אל פנים, וזאת על מנת לספק חווית לקוח איכותית.הראייה השתנתה ל"חווית לקוח כוללת".

3. משווקים  עוברים לעבוד יותר ויותר במדיה החברתית. החל במאבק לאיסוף נתונים אודות הלקוחות ומאפייני הצריכה וכלה  בשיווק עצמו.
המעבר ללימוד הלקוחות דרך המדיה החברתית תופס תאוצה, אך עדיין רחוק ממיצוי, מה שיעמיד את מומחי ה= BI ואיסוף הנתונים בשורה הראשונה של השיווק.

4. "התנהגות מבוססת מיקום" הופכת אטרקטיבית יותר בעיני משווקים, יחד, כמובן, עם התייחסות לעמדות והעדפות לקוחות, כפי שלמדו ומיפו אותן לאורך זמן.חשיבות הצעות אלו באפשרות להציע הנחות נקודתיות, ללקוח, במקום בו הוא נמצא, ובהתאמה אליו, בניגוד להנחות גורפות וגבוהות לכלל הלקוחות.

5. קופונים סלולריים הופכים יותר ויותר ל"מיינסטרים". העלות האפקטיבית של קמפייני קופונים ניידים מספקת למשווקים דרך קלה לבנות את נאמנות הלקוחות.


6. השימוש במדיה החברתית, במונחי ROI (החזר על ההשקעה), יהפוך נרחב אף יותר. הצורך בשיווק מדיד יגרום לפיתוח כלים רבים למשווק למדידת אותו החזר.

7. השימוש במידע לגבי התנהגויות הצריכה, שנצבר בתוכניות נאמנות השונות יהפוך לנפוץ ולמהותי אף יותר מהיום.

8. השיווק הויראלי, הנשען על המלצות חברים, ובכלל "חבר מביא חבר" יתרחבו.

9. השימוש בטכנולוגיה של הארנקים הדיגיטליים הניידים ייצור שינוי גדול בתשלומי קמעונאיות. כתוצאה מכך גם אפיקי השיווק של תוכניות נאמנות ישתנו.

10. סיבות נוספות וראויות ימשיכו להשפיע על נאמנות הצרכן למותג. למה הכוונה "ראויות"? ראויות חברתית.

ישנן, ודאי, מגמות והשפעות נוספות על שימור לקוחות, ועל נאמנות לקוחות. אך אילו המצויינות מעלה, כבר כאן, ולא ניתן להתעלם מהן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שימור לקוחות

מיכל דגן ברעם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל דגן ברעם

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21868 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20924 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי02/04/20896 צפיות
קיימים סוגים שונים של מוקד טלפוני. לכל אחד מהמוקדים מאפיינים שונים מבחינות רבות. דיון על 2 מהמגוון הרחב שלהנושאים והתחומים שמגדירים את המוקד, ומסייעים בהשגת המטרה שלשמה נוצר.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/12/121845 צפיות
נוהגים לומר "מי שלא עושה לא טועה" גם במוקדי שירות ובמוקדי שימור לקוחות משפט זה נכון, ואין חברה שחפה מטעויות ומכשלי שירות ושימור לקוחות. לקוח אשר חווה חווית שירות טובה פחות, לקוח אשר הטיפול בו אינו מושלם, או שפעילות השימור אינה איכותית מספיק -ניתן למצוא בכל חברה. ההבדל טמון בין חברות שמתעלמות מכשלים אילו, לבין חברות המהוות מערכת אשר מאמינה ביכולתה להשתפר ולבצע את העבודה טוב יותר. למערכת כזו מומלץ שתלמד מאותם מקרים ותיישם את המסקנות והתובנות לטובת הטיפול בלקוחות הבאים.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/10/111388 צפיות
שירות לקוחות ושימור לקוחות קשורים זה בזה. אם שירות הלקוחות אצלך בחברה מצויין, בוודאי שקל לך יותר לשמר לקוחות.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות19/04/112223 צפיות
החלטת להקים מוקד שימור אצלך בחברה? כדאי להתחיל בחשיבה מוקדמת על מערך השימור כולו..

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות14/11/1011002 צפיות
סגירת מעגל טיפול בלקוח הינה המצב הרצוי בו קיים מנגנון מפקח על כך שטיפול בלקוח,שפנה מסיבה כלשהי לשירות הלקוחות של החברה,הסתיים לשביעות רצונו. וידוא הסגירה בא להבטיח שבעומס של פניות וטיפול בלקוחות אף לקוח לא נשכח, או חלילה הוזנח.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231565 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21885 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21868 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201177 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20924 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191431 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191640 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica