חפש מאמרים:
שלום אורח
10.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחקיר אירוע שימור לקוחות

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/12/20121196 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נוהגים לומר "מי שלא עושה לא טועה"
גם במוקדי שירות ובמוקדי שימור לקוחות משפט זה נכון, ואין חברה שחפה מטעויות ומכשלי שירות ושימור לקוחות.
לקוח אשר חווה חווית שירות טובה פחות, לקוח אשר הטיפול בו אינו מושלם, או שפעילות השימור אינה איכותית מספיק -ניתן למצוא בכל חברה.
ההבדל טמון בין חברות שמתעלמות מכשלים אילו, לבין חברות המהוות מערכת אשר מאמינה ביכולתה להשתפר ולבצע את העבודה טוב יותר. למערכת כזו מומלץ שתלמד מאותם מקרים ותיישם את המסקנות והתובנות לטובת הטיפול בלקוחות הבאים.

אחד הכלים האפקטיביים ביותר בתחום זה הינו "תחקיר אירוע". תחקיר אירוע הינו בדיקה מקיפפה של אותו אירוע שירותי, ולמידת המסקנות ממנו לטובת הפעמים הבאות.

מטרתו של תחקיר אירוע בשימור לקוחות הינו:הפקת לקחים מכשלים שקרו
ובהתאם למטרה זו מתבצעים:
בחינת כלל ה"שרשרת" המטפלת בלקוח ומציאת החוליות החלשות
רענון הנהלים הקיימים, בהירותם ואופן השימוש בהם
התאמת תסריטי השיחה, המענה להתנגדוות הלקוחות והשימוש בבהם
מיזעור הסיכוי שהכשלים יחזרו -תיקון ויישום המסקנות בהתאם לבדיקה שנעשתה
ועוד.


הטכניקות לביצוע תחקיר מגוונות, אך מומלץ להקפיד על מספר דגשים:
היצמדות לעובדות ולנתונים -איסוף של הפרטים ה"יבשים" המרכיבים את אותו האירוע, שעות, תאריכים, עובדות.
שימוש באמצעים מתעדים: הקלטות, צילומי מסך ועוד
בחינה אל מול הנהלים הקיימים
עיבוד המידע לכדי תובנות והפקת לקחים
שינוי והתאמה של הנהלים, במקרה הצורך, התאמת תסריטי שיחה, עדכון כלל הנוגעים בדבר (כולל כלל פתחי השירות והמכירה בחברה)
פורמט עבודה נוח להבנה ולהפצה
ועוד.

קיימים אופנים רבים לביצוע תחקיר אירוע איכותי בשימור לקוחות, ויש להתאימם לאופי החברה/השירות /המוצר שלכם.
עצם ביצוע התחקיר, והידיעה של כלל העובדים והנציגים שהחברה מתעתדת להשתפר בנושא ולעקוב אחריו, כבר משפרת את נתוני השימור אצלכם בחברה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שימור לקוחות

מיכל דגן ברעם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל דגן ברעם

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/2041 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי02/04/2059 צפיות
קיימים סוגים שונים של מוקד טלפוני. לכל אחד מהמוקדים מאפיינים שונים מבחינות רבות. דיון על 2 מהמגוון הרחב שלהנושאים והתחומים שמגדירים את המוקד, ומסייעים בהשגת המטרה שלשמה נוצר.

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי20/08/171137 צפיות
אוגוסט, חם, כולם בחופש. זמן מצוין להשתעשע בחידון "בחן את עצמך", בנושא חווית לקוח.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/07/121191 צפיות
עם השינויים שאנו עדים להם בהתנהגות הצרכנית של כולנו, בשירות הלקוחות ובהתמנהגות המשווקים, להלן רשימת 10 הטרנדים הבולטים בעולם השימור ונאמנות הלקוחות

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/10/11921 צפיות
שירות לקוחות ושימור לקוחות קשורים זה בזה. אם שירות הלקוחות אצלך בחברה מצויין, בוודאי שקל לך יותר לשמר לקוחות.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות19/04/111596 צפיות
החלטת להקים מוקד שימור אצלך בחברה? כדאי להתחיל בחשיבה מוקדמת על מערך השימור כולו..

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות14/11/104188 צפיות
סגירת מעגל טיפול בלקוח הינה המצב הרצוי בו קיים מנגנון מפקח על כך שטיפול בלקוח,שפנה מסיבה כלשהי לשירות הלקוחות של החברה,הסתיים לשביעות רצונו. וידוא הסגירה בא להבטיח שבעומס של פניות וטיפול בלקוחות אף לקוח לא נשכח, או חלילה הוזנח.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/2041 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/19428 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/19857 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות29/10/181073 צפיות
מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות. החברה שלכם מחפשת אפיק שימור לקוחות, שמצליח להעמיק את הקשר הערכי אליכם, הנכון ביותר לעשות זאת באמצעות מסרים ממותגים בעציצים, שמהווים מוצרי פרסום, וישמשו אתכם עבור מתנות לאירועי חברה, מתנות לעובדים בחג, מתנות ללקוחות ועוד. למה דווקא עציצים ממותגים כמוצרי קידום מכירות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות05/06/18502 צפיות
מוצרי הפרסום הם מתנות שיכולות לקדם את העסק לחזק את הקשרים עם העובדים והלקוחות הקיימים או פוטנציאליים. המידע שנושאת המתנה שמונחת על השולחן במשרד בצורה זו יכול העסק להיכנס לתודעה של הסובבים שקולטים את השם והלוגו לכן עציצים ממותגים מוצרי הפרסום היעלים ביותר, מתנה מקורית במיוחד טבעית וירוקה ומשמחת את העין ומחממת את הלב.

מאת: רוי ורלשימור לקוחות11/06/17740 צפיות
Money management has an affect on every part of your life. You must take charge of your finances if you want to be in life. The following tips provided here will get you easily manage your money.

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/08/16933 צפיות
שירותי הפצה מקצועיים לבעלי עסקים שמחפשים איכות ויודעים לזהות אותה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica