חפש מאמרים:
שלום אורח
08.03.2021
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

one stop shop - או- כמה ידיים הלקוח שלך עובר

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/10/20111030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירות לקוחות ושימור לקוחות קשורים זה בזה.

אם שירות הלקוחות אצלך בחברה מצויין, בוודאי שקל לך יותר לשמר לקוחות. גם נאמנות הלקוחות לחברה גבוהה יותר.
למעשה, אני לא מכירה מערכי שימור לקוחות איכותיים שאינם נשענים על מערך שירות לקוחות לפחות "טוב".

"שירות לקוחות מצויין" שאיפת ומשאת נפשו של כל בעל עסק, לא קל להשיג, בוודאי שלא לתחזק, ורבות נכתב ונאמר על מרכיביו השונים.
נבחר ונדון באחד ממרכיביו:one stop shop -מתן מענה כולל ללקוח בנקודה אחת/אצל נציג אחד.

בואו נעשה יחד בדיקה קטנה:
כאשר לקוח מתקשר אליך לחברה, וברצונו לקבל שירות -

האם האדם /הנציג הראשון שענה לו, הוא זה שיטפל בבקשתו עד תום?גם אם מרכיביה מגוונים?
האם יעבירו את בקשתו בין יותר מ-2 אנשים?יותר מ-3?

האם העובדים והנציגים שלך מוכשרים, מקצועית, לתת מענה כולל ללקוח? האם הם עברו הדרכות בהתאם לצורך המקצועי?
האם ישנם מצבים בהם הלקוח מועבר לגורם שני, וחוזר לראשון שוב בשל בלבול וחוסר בהירות בסוגיה -מי אמור לטפל בנושא שלשמו פנה?

ולגבי מספר הטלפון:
האם מספר הטלפון שיש ביד הלקוח -על החשבונית שנשלחה לו/באתר האינטרנט של החברה/בפרסום רשמי של החברה/בכל מקום אחר -הוא המספר שאתה מעוניין שאליו יפנה הלקוח?
האם יש מספר מחלקות/צוותים המטפלים בנושאים שונים?
אם כן, האם לכל אחד מהם מספר משלו? או, לחילופין, האם יש ניווט שיחות המפנה את הלקוחות אל אותו הצוות/המחלקה?

וברמה העמוקה יותר:
האם סגירת מעגל טיפול ולקיחת אחריות על טיפול מלא בלקוח הינם ערכים מוטמעים אצלך בחברה?
כיצד אתה מפקח על כך?
מהם המדדים שנקבעו לצורך הפיקוח?
האם נקבעו יעדים שהעובדים שלך מודעים להם?
האם בדקת בסקר שביעות רצון לקוחות שאכן עומדים ביעדים שנקבעו?

דרך השאלות אתה כבר יכול להבין מה רצוי לבחון ליישם ולשפר...

כאשר הלקוח שלך יקבל מענה כולל , מיידי ויעיל, מידי הנציג הראשון שענה לו, תראה שיפור משמעותי במדדי שימור הלקוחות, וכן בנאמנות הלקוחות לחברה שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שימור לקוחות

מיכל דגן ברעם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל דגן ברעם

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20339 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי02/04/20331 צפיות
קיימים סוגים שונים של מוקד טלפוני. לכל אחד מהמוקדים מאפיינים שונים מבחינות רבות. דיון על 2 מהמגוון הרחב שלהנושאים והתחומים שמגדירים את המוקד, ומסייעים בהשגת המטרה שלשמה נוצר.

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי20/08/171252 צפיות
אוגוסט, חם, כולם בחופש. זמן מצוין להשתעשע בחידון "בחן את עצמך", בנושא חווית לקוח.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/12/121351 צפיות
נוהגים לומר "מי שלא עושה לא טועה" גם במוקדי שירות ובמוקדי שימור לקוחות משפט זה נכון, ואין חברה שחפה מטעויות ומכשלי שירות ושימור לקוחות. לקוח אשר חווה חווית שירות טובה פחות, לקוח אשר הטיפול בו אינו מושלם, או שפעילות השימור אינה איכותית מספיק -ניתן למצוא בכל חברה. ההבדל טמון בין חברות שמתעלמות מכשלים אילו, לבין חברות המהוות מערכת אשר מאמינה ביכולתה להשתפר ולבצע את העבודה טוב יותר. למערכת כזו מומלץ שתלמד מאותם מקרים ותיישם את המסקנות והתובנות לטובת הטיפול בלקוחות הבאים.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/07/121312 צפיות
עם השינויים שאנו עדים להם בהתנהגות הצרכנית של כולנו, בשירות הלקוחות ובהתמנהגות המשווקים, להלן רשימת 10 הטרנדים הבולטים בעולם השימור ונאמנות הלקוחות

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות19/04/111727 צפיות
החלטת להקים מוקד שימור אצלך בחברה? כדאי להתחיל בחשיבה מוקדמת על מערך השימור כולו..

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות14/11/106209 צפיות
סגירת מעגל טיפול בלקוח הינה המצב הרצוי בו קיים מנגנון מפקח על כך שטיפול בלקוח,שפנה מסיבה כלשהי לשירות הלקוחות של החברה,הסתיים לשביעות רצונו. וידוא הסגירה בא להבטיח שבעומס של פניות וטיפול בלקוחות אף לקוח לא נשכח, או חלילה הוזנח.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/20554 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20339 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/19629 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191071 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות29/10/181267 צפיות
מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות. החברה שלכם מחפשת אפיק שימור לקוחות, שמצליח להעמיק את הקשר הערכי אליכם, הנכון ביותר לעשות זאת באמצעות מסרים ממותגים בעציצים, שמהווים מוצרי פרסום, וישמשו אתכם עבור מתנות לאירועי חברה, מתנות לעובדים בחג, מתנות ללקוחות ועוד. למה דווקא עציצים ממותגים כמוצרי קידום מכירות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות05/06/18699 צפיות
מוצרי הפרסום הם מתנות שיכולות לקדם את העסק לחזק את הקשרים עם העובדים והלקוחות הקיימים או פוטנציאליים. המידע שנושאת המתנה שמונחת על השולחן במשרד בצורה זו יכול העסק להיכנס לתודעה של הסובבים שקולטים את השם והלוגו לכן עציצים ממותגים מוצרי הפרסום היעלים ביותר, מתנה מקורית במיוחד טבעית וירוקה ומשמחת את העין ומחממת את הלב.

מאת: רוי ורלשימור לקוחות11/06/17941 צפיות
Money management has an affect on every part of your life. You must take charge of your finances if you want to be in life. The following tips provided here will get you easily manage your money.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica