חפש מאמרים:
שלום אורח
07.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

one stop shop - או- כמה ידיים הלקוח שלך עובר

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/10/20111451 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירות לקוחות ושימור לקוחות קשורים זה בזה.

אם שירות הלקוחות אצלך בחברה מצויין, בוודאי שקל לך יותר לשמר לקוחות. גם נאמנות הלקוחות לחברה גבוהה יותר.
למעשה, אני לא מכירה מערכי שימור לקוחות איכותיים שאינם נשענים על מערך שירות לקוחות לפחות "טוב".

"שירות לקוחות מצויין" שאיפת ומשאת נפשו של כל בעל עסק, לא קל להשיג, בוודאי שלא לתחזק, ורבות נכתב ונאמר על מרכיביו השונים.
נבחר ונדון באחד ממרכיביו:one stop shop -מתן מענה כולל ללקוח בנקודה אחת/אצל נציג אחד.

בואו נעשה יחד בדיקה קטנה:
כאשר לקוח מתקשר אליך לחברה, וברצונו לקבל שירות -

האם האדם /הנציג הראשון שענה לו, הוא זה שיטפל בבקשתו עד תום?גם אם מרכיביה מגוונים?
האם יעבירו את בקשתו בין יותר מ-2 אנשים?יותר מ-3?

האם העובדים והנציגים שלך מוכשרים, מקצועית, לתת מענה כולל ללקוח? האם הם עברו הדרכות בהתאם לצורך המקצועי?
האם ישנם מצבים בהם הלקוח מועבר לגורם שני, וחוזר לראשון שוב בשל בלבול וחוסר בהירות בסוגיה -מי אמור לטפל בנושא שלשמו פנה?

ולגבי מספר הטלפון:
האם מספר הטלפון שיש ביד הלקוח -על החשבונית שנשלחה לו/באתר האינטרנט של החברה/בפרסום רשמי של החברה/בכל מקום אחר -הוא המספר שאתה מעוניין שאליו יפנה הלקוח?
האם יש מספר מחלקות/צוותים המטפלים בנושאים שונים?
אם כן, האם לכל אחד מהם מספר משלו? או, לחילופין, האם יש ניווט שיחות המפנה את הלקוחות אל אותו הצוות/המחלקה?

וברמה העמוקה יותר:
האם סגירת מעגל טיפול ולקיחת אחריות על טיפול מלא בלקוח הינם ערכים מוטמעים אצלך בחברה?
כיצד אתה מפקח על כך?
מהם המדדים שנקבעו לצורך הפיקוח?
האם נקבעו יעדים שהעובדים שלך מודעים להם?
האם בדקת בסקר שביעות רצון לקוחות שאכן עומדים ביעדים שנקבעו?

דרך השאלות אתה כבר יכול להבין מה רצוי לבחון ליישם ולשפר...

כאשר הלקוח שלך יקבל מענה כולל , מיידי ויעיל, מידי הנציג הראשון שענה לו, תראה שיפור משמעותי במדדי שימור הלקוחות, וכן בנאמנות הלקוחות לחברה שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שימור לקוחות

מיכל דגן ברעם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל דגן ברעם

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21957 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/201000 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי02/04/20962 צפיות
קיימים סוגים שונים של מוקד טלפוני. לכל אחד מהמוקדים מאפיינים שונים מבחינות רבות. דיון על 2 מהמגוון הרחב שלהנושאים והתחומים שמגדירים את המוקד, ומסייעים בהשגת המטרה שלשמה נוצר.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/12/121921 צפיות
נוהגים לומר "מי שלא עושה לא טועה" גם במוקדי שירות ובמוקדי שימור לקוחות משפט זה נכון, ואין חברה שחפה מטעויות ומכשלי שירות ושימור לקוחות. לקוח אשר חווה חווית שירות טובה פחות, לקוח אשר הטיפול בו אינו מושלם, או שפעילות השימור אינה איכותית מספיק -ניתן למצוא בכל חברה. ההבדל טמון בין חברות שמתעלמות מכשלים אילו, לבין חברות המהוות מערכת אשר מאמינה ביכולתה להשתפר ולבצע את העבודה טוב יותר. למערכת כזו מומלץ שתלמד מאותם מקרים ותיישם את המסקנות והתובנות לטובת הטיפול בלקוחות הבאים.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/07/121825 צפיות
עם השינויים שאנו עדים להם בהתנהגות הצרכנית של כולנו, בשירות הלקוחות ובהתמנהגות המשווקים, להלן רשימת 10 הטרנדים הבולטים בעולם השימור ונאמנות הלקוחות

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות19/04/112303 צפיות
החלטת להקים מוקד שימור אצלך בחברה? כדאי להתחיל בחשיבה מוקדמת על מערך השימור כולו..

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות14/11/1012636 צפיות
סגירת מעגל טיפול בלקוח הינה המצב הרצוי בו קיים מנגנון מפקח על כך שטיפול בלקוח,שפנה מסיבה כלשהי לשירות הלקוחות של החברה,הסתיים לשביעות רצונו. וידוא הסגירה בא להבטיח שבעומס של פניות וטיפול בלקוחות אף לקוח לא נשכח, או חלילה הוזנח.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231997 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21960 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21957 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201251 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/201000 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191544 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191716 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica