חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבוצות רכישה

מאת: Nirit Shalomנדל"ן27/01/2010966 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה הסיפור של קבוצות רכישה ? בזמן האחרון כמו פטריות לאחר הגשם צצות להן קבוצות רכישה חדשות. בחור סקרן אנוכי וגם אוהב לחסוך שאפר , אז יצאתי לברר במה מדובר.
ההודעות שפזורות בכל מקום מבטיחות 20 אחוזי הנחה בקנייה קבוצתית. איך באומרים לי הנחה אני מתחיל לחפש את האותיות הקטנות , אז מהם באמת האותיות הקטנות של קבוצת רכישה?.

אז מה זה בעצם קבוצת רכישה ? קבוצת רכישה היא שיתוף פעולה של מספר אנשים פרטיים ברכישת קרקע ובנושא השקעות נדל"ן והקמה של פרויקט מגורים ללא קבלן. לאחר שהקבוצה מתארגן היא מאתרת קרקע ומקבלת הצעות מקבלני משנה כדי לבצע את הפרויקט לדוגמא: שכונת ניסן חדרה .

בצורה שהסטנדרטית הקבלן או היזם בונה את הפרויקט ולאחר מכן מוכר את הדירות , שלא כמו קבוצת רכישה שהקבלן הוא עובד מבצע בלבד. השלב הראשון הוא כמובן ביצירת הקבוצה וההחלטה על אזור המגורים הרצוי. לאחר מכן מתחיל תהליך של חיפוש הקרקע. לאחר הרכישה כל אחד מחברי קבוצת הרכישה רושם חלק מהקרקע על שמו בטאבו ועל הסכמי שיתוף פעולה עם שער חברי קבוצת הרכישה. לאחר מכן חברי קבוצת הרכישה יוצרים ועד אשר מטפל בכל נושא הפרויקט. וועד הפרויקט מוציא מכרזים לקבלנים ועושה את כל המסע ומתן ואת ההשגחה לאורך בניית הפרויקט.

איך מחלקים את הדירות ? מי מקבל מה ?
כמובן זהו החלק המורכב ביותר, איך חברי קבוצת הרכישה מחליטים מי מקבל איזה דירה. כמובן שיש את החלוקה הראשונה שהיא לפי מחירי הדירות , אך בדירות הזהות אין ברירה אלא לעשות הגרלה, כן הגרלה. חברי קבוצת הרכישה לוקחים חלק פעיל בבניית הפרויקט, מבחירת הרצפה ועד סוג החימום. כל החלטה נעשית בהצבעה של חברי הוועד.  

חלק גדול שעומד מאחורי קבוצת רכישה היא היכולת לבחור את השכנים. ישנם קבוצות רכישה רבות אשר מורכבות מקבוצות קבוצות של חברים אשר חולמים וגם מגשימים את חלומם לגור יחד. מהמחשבה להקים ישוב חדש למחשבה להקים פרויקט חדש.

הקבלנים נלחמים.
קבוצות רכישה פוגעות ללא ספק בקבלנים אשר מעבדים עוד ועוד עבודות לטובת קבוצות רכישה. יש מי שאומר שאת הצעד של רשויות המס בהחמרת התנאים של קבוצת רכישה ייזמו איגוד הקבלנים. יזמים של קבוצת רכישה אומרים מנגד שסוף סוף ניתן לראות את כוח הצרכן אשר עומד יחד ומשפר את מצבו.

אז קבוצת רכישה או לא ? קודם צריך למצוא חברים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112743 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101241 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101528 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101450 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101695 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica