חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבוצת רכישה

מאת: Nirit Shalomנדל"ן27/01/2010979 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"קבוצת רכישה הן הדבר הבא בתחום הנדל"ן" אמרה הכתבה בעיתון.בשל מחסור בדירות והמחירים הגבוהים, קבוצת רכישה הן להיט חדש בשוק הנדל"ן והופכות רוכשים ליזמים. האם במאת קבוצת רכישה היא דרך מצויינת לרכישת דירה ? 

החלטתי לרדת לעומק העניין ולנסות להבין במה מדובר. השקעות נדל"ן בקבוצת רכישה היא קבוצה של אנשים המתארגנים יחד להקמת פרויקט מגורים. השלב הראשוני בהקמת קבוצת רכישה היא כמובן התארגנות הקבוצה. לאחר מכן מאתרים קרקע לבניה,כאשר חברי הקבוצה מתחלקים באופן יחסי במקרקעין לפי הסכום ששולם.השלב הבא הוא התקשרות לקבלן אשר יבצע את הפרויקט, שלב זה הוא חשוב ביותר ויקבע את התנהלות הבנייה.קבוצת רכישה מאפשרת חסכון של עד 20% מפרויקט קבלני רגילאחד היתרונות הבולטים בפרויקט קבוצת רכישה היא ההנחות בתשלומי המס.
ישנם יתרונות במס ערך מוסף, קבוצת רכישה היא קבוצה של אנשים פרטיים הפטורים ממע"מ. יתרון נוסף הוא במס רכישה,חישוב הוא לא כיחידים אלא כקבוצה ובעקבות זאת שיעור המחיר הוא רק 5% ממחיר הקרקע.

איך מבחינים בין קבוצת רכישה לבין קבוצות קבלניות?  צורת החשיבה היא פשוטה , בחינת זהות המוכר או המתווך. ככל שמידת התערבות המוכר היא גדולה יותר ויש באפשרותו לקבוע את מחיר העסקה המסקנה שמדובר בקבל"ן.ישנן תקנות ברורות לכך שקבוצת רכישה צריכה להצהיר על עצמה ככזאת ולדווח לרשויות המס בהתאם.

ישנם מספר דברים אשר צריך להסדיר שנגשים לרשויות המס כקבוצת רכישה.

-הסדרה מראש של כל עניינים לא פטורים של חברי הקבוצה ברשות המיסים.
-איגוד חברי קבוצת הרכישה ע"י נאמן אשר פונה בשם הקבוצה ולמענה.
-רכישת הקרקע תתבצע רק לאחר שכל זהותם של חברי הקבוצה ידועים זה לזה.
-חברי הקבוצה מתחייבים שאחריות טיב הבנייה תוטל על חברי הקבוצה ולא על היזם.
-הקפדה על דיווח תקין של מס ערך מוסף בלוחות הזמנים הנקובים.

לסיום קבוצת רכישה באמת יכולה להוות אפשרות מצוינת להוזלת חלום רכישת בית. יותר מכך קבוצת רכישה מאפשר לדעת את זהות השכנים בבנין מראש, גורם חשוב מאוד. כיום ניתן למצוא בישראל קבוצת רכישה ממש בכל מקום במדינה. בעבר רוב הפרויקטים היו באזור המרכז , כיום ניתן למצוא גם בצפון ובדרום הארץ.חשוב מאוד לעשות עבודת הכנה לפני שמצטרפים לקבוצת רכישה. לבדוק מי הם השותפים לקבוצה , מי הוא היזם, ובאיזה שלב הפרויקט נמצא. בתים למכירה בחדרה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112747 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101242 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101529 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101452 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101698 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222694 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183251 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182591 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182256 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica