חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להיפטר מלחץ דם גבוה.

הלחץ על הדם הוא בעצם כמה כוח מופעל על צידי העורקים. כאשר הוא נשאר גבוה, יש לך לחץ דם גבוה, המכונה גם יתר לחץ דם. להלן 4 הנחיות קלות על איך להוריד לחץ דם באופן טבעי.

הלחץ על העורקים שלך נהיה גדול, וכתוצאה מכך אותו דבר קורה ללב שלך ומקשה עליו לעבוד. אותו דבר משליך גם על איזורים שונים אצלנו, כמו לדוגמא הכליות או המוח. אין ספק שיש הרבה פתרונות רפואיים לבעיה, אך אני טוען שיש גם פתרון טבעי.. ללא תרופות, שכולל סגנון חיים בריא יותר.

כיום בארצות הברית מעריכים שיותר מתשעים אחוז מהאוכלוסיה שלהם סובלת או תסבול מיתר לחץ דם. כאשר הלחץ הוא יותר מ 115 על 75, אז ההדרדרות רק התחילה. שבשביל כל הרמת נתונים של 10 על 20, מגדיל את הנזק פי 2.

עם זאת הרבה מהמצב יכול להיות תחת שליטה עם שינויים בסגנון חיים ופעילות גופנית. תזונה היא החלק המובהק, ואחד צריך לדעת אילו מזונות לקחת ולהימנע מקוונטים של צריכת נוזלים, ויטמינים ותוספי מינרלים, יש עוד הרבה הסברים ופתרונות לבעיה, ואת כולם אפשר למצוא באינטרנט... אפילו ראיתי עצמי אחד שנוי במחלוקת, שטוען שאכילת שוקולד עוזרת!

להלן הערכים שאיתם נמדדים נתוני הלחץ, סיסטולי (לחץ הדם כפי שנכנס באבי העורקים) ו- diastolic (הלחץ הוא כאשר החדרים נחים בין פעימות הלב). זה נמדד במילימטרים של כספית (mm Hg). הטווחים הם כדלקמן:
1. Hypotension (נמוכה) פחות מ -90 / פחות מ 60
2. נורמלי 90 119 / 60 79
3. טרום יתר לחץ דם (קלה) 120 139/80 89
4. שלב 1 יתר לחץ דם (מתון) 140 159/90 9
5. יתר לחץ דם בשלב 2 (Severe) 160/more יותר מ -100

תזונה ודיאטה
אכילת מזונות  נמוכים בשומנים רוויים, דלים בשומן מוחלט, כולסטרול נמוך יכול להפחית יתר לחץ דם. דיאטה מאוזנת של פירות, ירקות, דגנים מלאים, חלבונים רזים, מוצרי חלב דלי שומן. זכרו, השמנת יתר מזמינה לחץ דם גבוה.

השפעת ירידת הלחץ בעקבות שינוי הדיאטה הזאת היא בדרך כלל כמו לקיחת תרופות מרשם. מתודולוגיות כוללות הפחתת קלוריות כאכילת מנות קטנות, תוך כדי שימוש בפחות עד כלום של שימוש.

להפחית מלח
הפחתת נתרן (מלח) בדיאטה שלך היא דרך חלופית כדי לשמור על הלחץ כלפי מטה. לרוב אוכל שבא מוכן מראש (מרקים, קופסאות שימורים...) אוחז הרבה מאוד מלח. לאחר ארוחה עם הרבה מלח, הרבה מרגישים נפיחות מסויימת שנגרמת כתוצאה מעודפי המים. כרך נוסף זה מגביר את הלחץ.

אלכוהול
לשתות יותר מדי משקאות משכרים זה דרך בטוחה להרים את הלחץ. זה גם פוגע בכבד, במוח ובלב. אלכוהול הוא גם כבד קלוריות, זה יכול להוביל לרווחים במשקל. השינויי סגנון חיים האלו לא ישפיעו בכלל אם לא תתמיד.

תודה רבה שקראתם, לעוד מאמרים רפואיים מהסוג הזה, ParamedicNow.com
רועי בן עמי...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש
בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי בן עמי

מאת: רועי בן עמיהודעות לעיתונות - כללי05/04/1614634 צפיות
ב-2002 עשו על מני נחמן כתבה כלבוטק. בה התוכנית שפטה את האופן בה הוא נתן שירותים לחברת אקווהנט שהיה אז הבעלים שלה. האמת היא שהתוכנית טענה שמהירויות האינטרנט נמוכות יותר בפועל מאשר מה שצויין בחבילה.

מאת: רועי בן עמיגינון07/02/121449 צפיות
אפשר לראות שגינות פרטיות קיבלו תאוצה מטורפת בזמן האחרון בהרבה מאוד בתים שונים ברחבי הארץ. בעלי בתים רבים מבינים כיום, שהמראה החיצוני של הבית או הבניין שלהם חשוב לא פחות מהמראה הפנימי שלו הרבה פעמים גינה פרטית גם מוסיפה הרבה מאוד לערך הכספי שיש לנכס ועוזרת מאוד למכור אותו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של גינות פרטיות ובמאמר הזה אני אנסה לבחון את הסוגים הפופולריים ביותר...

מאת: רועי בן עמישיפוצים06/02/121303 צפיות
גג של רעפים הוא מושג בסיסי שמתאר גג של בית או בניין (בד"כ בית) שעשוי מרעפים. אריחי הרעפים עשויים מחומר מאוד חזק ובעלי עמידות גבוהה מאוד – האריחים יכולים בקלות לעמוד במצב טוב למשך 100 שנים ואפילו יותר. בנוסף לאריחי הטרה קוטה המאוד נפוצים, במיוחד באירופה, אפשר גם בקלות למצוא אריחי "צפחה" או שעשויים מאבן, אפשר גם למצוא אריחים מקרמיקה וגם כאלו מבטון. כמו כן, יש לא מעט חברות המתמחות בשימוש בחומרים ממוחזרים עבור גגות רעפים, חומרים שונים כמו בטון (ממוחזר) מה שהופך את כל העניין ליותר ידידותי לסביבה...

מאת: רועי בן עמישיפוצים20/12/111341 צפיות
לא חסר דרכים שונות ומשונות, יעילות ופחות יעילות לעשות שיפוצים לבית, אולם ללא ספק, השדרוג המועדף ביותר בתהליך השיפוץ הוא בניית בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממש יכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינת ולשפר את הפופולריות של הבית בקרב בני משפחה, משפחה מורחבת וחברים (במיוחד של הילדים).

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118910 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים23/08/111421 צפיות
בימים אלו יש טרנד חדש של מכירות דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. הרי רוב החיפושים היום מתרחשים באינטרנט ולא בחוברות של דפי זהב כמו פעם... אז אם אין לכם אתר אינטרנט, כיצד ידעו שאתם קיימים?

מאת: רועי בן עמיאימון עסקי16/08/111507 צפיות
תחשוב שברשותך חברה המייצרת כסאות גינה וכסאות מחשב. מתחתיך כ40 שכירים, שמונים אחוז מהם, הם עובדים במפעל לייצור הכסאות ועוד עשרה אחוז מהם כצוות לשכה איתך במשרד. בכך, יש לך קבוצה מגוונת של עובדים, כל אחד עם העבודה שלו, עם החששות השונים שלו, והצרכים שלו. השאלה הגדולה היא: איך להניע את כל האנשים האלה?

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223165 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213663 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201749 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201520 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201795 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201506 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191985 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica