חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוספות שיער זה כבר נורמה

מאת: אור לשיערנשירת שיער22/02/20101189 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתחילת הדרך, תוספות השיער היו בעיקר מנת חלקם של אנשים עשירים, או סלבריטיס, שיכלו להרשות לעצמם את העלות ואת ההתעסקות הבלתי פוסקת בעניין.  עם הזמן, יותר ויותר אנשים הצטרפו לחגיגה -  והכי הרבה תועלת מהעניין היתה לנשים שחורות. מרקם השיער שלהן הוא בעייתי, ותוספות השיער איפשרו להן לרסן אותו, להשתלט עליו, ולשים קץ להתפרעות שלו ולנטייה שלו לעשות מה שהוא רוצה….

המון זמרות פופ ומפורסמות אחרות מחליפות מראה, חדשות לבקרים, כשהשינוי העיקרי סובב סביב השיער. דוגמה מצויינת למישהי כזו היא ויקטוריה בקהאם, לשעבר ספייס גירל ואשתו של דייויד בקהאם (שגם הוא, אגב, מסתובב עם תוספות שיער פה ושם).השיער של ויקטוריה יום אחד קצר, למחרת הוא ארוך, יום אחד הוא שחור – למחרת בלונדיני, בחלוף שבועיים פסים ואחרי חודש הוא בצבע שונה ועיצוב אחר לגמרי.

הזוג המלכותי הזה, יותר מכולם, היו אלה שהסבו את תשומת הלב הציבורית לפוטנציאל הגלום בתוספות השיער. למרות ששניהם מופיעים הרבבה פחות בעיתונים בימים אלה, היתה זו הנוכחות הבלתי פוסקת של ויקטוריה במגזינים לנשים, הרבה אחרי שחלפה תהילת הספייס גירלס, שהביאה את תוספות השיער לתודעתן של עשרות אלפי קוראות.

אנשים התחילו להבין שכמו שויקטוריה בקהאם מחליפה לוק כמו זיקית, עם טיפול דומה גם הם יוכלו לעשות זאת. המסר הועבר: תוספות שיער לא נועדו רק לכוכבי פופ או סלבריטיס – - אלא גם לאנשים רגילים, והן משמשות לא רק לצורך צילומי אופנה, קליפים או סרטים אלא מיועדות גם לאנשים מהישוב שרוצים להיראות קצת יותר זוהרים.


להרגיש מליון דולר זה לא בשמיים


אפשר לעשות תוספות שיער לאירוע מיוחד, כמו חתונה, לכבוד החגים וכו'. יש אנשים שצריכים אותן מסיבות בריאותיות (שיער דליל, דק, או אחרי טיפולים כימותרפיים). אבל בימינו, תוספות שיער הן מקובלות ופופולאריות מאוד, וקשה להסביר את ההרגשה שבלהכנס לאירוע עם שמלה מהממת פלוס תסרוקת שווה, אחרי שכולם רגילים לראות אותך בשיער קצר ובגדי היומיום: כל העיניים נפערות וננעצות בך, מי בקנאה ומי בהערצה, ואת מרגישה על גג העולם. זה משהו שיכול לעשות נפלאות לאגו ולביטחון העצמי של כל בחורה באשר היא, ועל זה – מאוד קשה לשים תג מחיר.

מאת : יוסי לימור

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אור לשיער - מכון תוספות השיער הגדול בישראל.
לפרטים נוספים:
http://www.tosafot-sear.com/
1-700-700-155

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור לשיער

מאת: אור לשיערשיער02/03/111531 צפיות
הטרנד החם ביותר לתוספות השיער, הוא השיער בעל המראה הנפוח והארוך יותר. לאחרונה דוגמניות ומפורסמות רבות, משנות תכופות את מראה השיער. מאחר ואחד מהדברים הראשונים שהמודע קולט לאחר הסתכלות על פניו של אדם הוא שיערו, כשרואים את אותה הדוגמנית ביום אחד עם שיער בלונדיני חלק וארוך ויום לאחר מכן, עם תלתלים ברונטיים, סביר להניח שהיא משתמשת בתוספות שיער איכותיות. תוספות שיער אלו נתפסות בשיער הקיים ומעניקות לו מראה חדש ורענן

מאת: אור לשיערשיער03/12/101863 צפיות
היתרון הגדול בשיטת H.R להוספת שיער טבעי היא היכולת להשיג תוצאה משכנעת של שיער טבעי ומלא מבלי להתפשר על הנוחות וכמובן מבלי לפגוע בבריאות

מאת: אור לשיערשיער03/11/101544 צפיות
שכחו מנעליים מדהימות או תיקים אופנתיים. האקססורי הלוהט נכון לעכשיו עבור כל אישה ואישה הוא השיער שלה- מכוכבות כמו ריהאנה שמתהדרת נכון לעכשיו בתספורת אדומה ועד לבת השכן שרוצה גם. שיער שנראה טוב משדר סטייל ונשיות ויכול לשדרג את המראה פלאים. אז איך לבחור את תוספות השיער שישוו לך מראה אופנתי וגם יתאימו בדיוק עבורך וכמה זה יעלה לך?

מאת: אור לשיערשיער21/07/101942 צפיות
ג'ולין דריק (בתמונה) היא עיתונאית ניו יורקית שמחזיקה בלוג יופי, בו היא נותנת בעיקר טיפים בענייני איפור ושיער. באחד הפוסטים האחרונים שלה היא חולקת עם הקוראים את דעתה בנושא אופנת השיער לעונה הזו: שיער חלק אאוט, תלתלים זה מה שהולך עכשיו. וזה מה שיש לה לומר:

מאת: אור לשיערשיער15/07/101976 צפיות
שיער הוא אחד הדברים המשפיעים על מראה אישה. לשיער מרכיב חשוב באסתטיקה ולעיתים הוא זה שעושה את ההבדל בין מישהי שנראית ממוצע למישהי שנראית מהמם. ובינינו, מי לא חולמת על שיער מבריק ושופע? השיער הוא מסגרת הפנים, משפיע על צורתן ולכן ביכולתו לגרום למראה צעיר.בעוד דלילות שיער אצל גברים מתאפיינת במעין "מפרצים" או במצח גבוה, אצל נשים דלילות השיער ניכרת בכל חלקי הראש כך שניתן לראות את הקרקפת באופן בולט.

מאת: אור לשיערנשירת שיער02/07/102355 צפיות
תזונה בריאה ומאוזנת היא חיונית לבריאותו של השיער. כמו כל חלק אחר בגופנו, מה שאנחנו נותנים לו מבפנים ישפיע על מראהו החיצוני. דיאטות כסאח דרסטיות יגרמו לפגיעה קשה במראה השיער ועשויה אף להגרם נשירה מוגברת. אין משמעות הדבר כי אסור לעשות דיאטה, אבל חשוב להקפיד שלא תהיה קיצונית מדי.

מאת: אור לשיערנשירת שיער27/05/101568 צפיות
מעבר לכאב הפיזי של אלה העוברים טיפולים כימותרפיים, מתלווה לעניין גם סבל נפשי הנוגע לפעמים מדימוי עצמי נמוך בעקבות נשירת השיער ושינוי המראה החיצוני. באפשרותנו לעזור לנשים שחלו, להכין את עצמן טוב יותר לתקופת נשירת השיער ולהיערך בהתאם.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191628 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181617 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161633 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152255 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica