חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאורת גינה

מאת: שי חאויגינון04/03/20101136 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך בוחרים תאורה לגינה?

אז ככה, קודם כל בוחרים את החלקים שאנחנו מעוניינים שהם יהיו מוארים, החלקים בגינה כמובן, אם אנחנו נתמקד בפינות או במרכז הגינה?

האם אנחנו רוצים תאורה צבעונית לגינה שלנו? זכרו גינון נכון מתחיל באיך לא? תכנון גינות.

אז אחרי שעשינו חושבים ובחרנו איך אנחנו מתכננים שהגינה המוארת שלנו תיראה אנחנו נעשה רישום קצר של התכנון ונלך לקנות את התאורה, סקר שוק קצר מראה שבמקומות הגדולים נמצא את הציוד הזול יותר, אולי אפילו באינטרנט, אך לא נפרסם שמות של מקומות כי זה לא יהיה הוגן.

מאוחר יותר נצטרך לעשות חושבים איך אנחנו מעבירים את החוטים שלא יפגעו מהלכיה של אנשים בגינה, שלא יהרסו מהבוץ והמים כמובן-חשמול ומים לא הולכים יחד.

אם הגינה שלכם צבעונית אז כדאי להאיר אותה באור רגיל, תאורת הלוגן או ספוטים יעשו את העבודה,כשאני אומר גינה צבעונית אני מדבר על פרחים ושתילים צבעוניים.

אם הגינה שלנו פחות צבעונית אז כדאי לחשוב על הכיוון של הספוטים הצבעונייםן שיאירו על האבנים או הקיר, זה יתן תחושה חמימה ונחמדה של צבע וחיות.

אם בכל זאת אתם חושבים שהגינה שלכם זקוקה לטיפול מקצועי אז כדאי לכם לפנות לבעל מקצוע שיעשה לכם את העבודה של הגינון וכמובן גם את התאורה.

אלו היו מספר נקודות לשיאירו לכם קצת על הגינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב גינות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי חאוי

מאת: שי חאויגינון09/03/111051 צפיות
טיפול בגינה - כל מה שרציתם לדעת על טיפול בגינה, מה כדאי לעשות ומה פחות מומלץ

מאת: שי חאוירפואה30/12/101062 צפיות
נכות אינה בהכרח חולי, אבל לא אחת נכים נדרשים לעזרה כדי להבטיח טיפולים ומיצוי זכויות. בריאות של נכים אינה מובנת מאליה ולא אחת נדרש מהם מאמץ – פיזי ונפשי – כדי לשמור עליה ולהבטיחה.

מאת: שי חאויעיצוב01/12/101102 צפיות
עיצוב גרפי בירושלים - העיצוב הגרפי הוא תחום המשלב טיפוגרפיה-כתב, תמונות, צבע וצורה כדי להעביר מסר חזותי כלשהו לציבור או ללקוחות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101277 צפיות
בני אדם אוהבים ליצור דברים, עובדה נכוחה בשטח. אבל תחומי היצירה שלנו בפועל רחבים יותר מהמגוון שיכול להיחשב לקבוע. לא מדובר רק באמצעים טכנולוגיים או רעיונות, אלא גם דרך תחומים צנועים כגון נטיעת גינות יחד עם עיצוב גינות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101071 צפיות
עיצוב גינות בחולון - אם פעם גינות היו עוד שטח נחמד שבו רוב האנשים היו מאחסנים דברים או מקסימום שמים קצת דשא , אזי כיום הדבר ממש שונה לחלוטין.

מאת: שי חאויגינון19/10/101236 צפיות
עיצוב גינה צבעונית - כיצד מעצבים את הגינה? ניתן לעצב את הגינה בצורה כזו שהיא תשדר שמחה וצבעוניות מבחינה ויזואלית. אז איך תעצבו גינה צבעונית? קודם כל ניתן ליצור ערוגות פרחים רב שנתיים, כלומר פרחים שצומחים כל השנה ולא רק בקיץ או בחורף.

מאת: שי חאויגינון04/10/102081 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו היה רוצה גינה מפוארת, הבעיה שלא לכל אחד זה מתאפשר, מה לעשות כשיש גינה קטנה? תכנון גינות יעיל ונכון יכול להפוך את הגינה שלכם לגינה מושלמת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191767 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182242 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811150 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181664 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183829 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174181 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica