חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הטיפול הארומתרפי למחלת אבעבועות רוח

מאת: ניר חוכיימהדיאטה ותזונה07/03/20101278 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטיפול בשמנים אתריים יכול להפחית במידה רבה את אי הנוחות המלווה אבעבועות רוח ואת משך זמן המחלה .
שמני ברגמוט ואקליפטוס נלחמים שניהם בחיידקים היו מקובלים מאוד בטיפול באבעבועות רוח לפני ששמן עץ התה החל להימכר באנגליה .
כיום אני משתמש בשמן זה וממליץ עליו ,אם כי טוב להחליפו מדי פעם בשניים האחרים .
אם הילד/ה מספיק גדול כדי שניתן יהיה לטפל בו בשמנים אתרים (מגיל4 לערך) תוכלו להשתמש בכל אחד מן השמנים הללו באמבטיה, כתרסיסים ובתמיסה שניתן למרוח על הפצעים ולהקטין את הגירוי.
בטיפול בילדים קטנים קל יותר לטבול את כל גופם באמבטיית מים פושרים מדי כמה שעות ולטפוח עם שמן מדולל במים על כל אבעבועה .
השתמשו ב2 טיפות של שמן עץ התה עם 2 טיפות של קמומיל להפחתת הגירוי, או נסו טיפה אחת מכל אחד מן השמנים : ברגמוט, אקליפטוס, קמומיל, לבנדר.
עבור ילדים מבוגרים יותר תוכלו להכין תמיסה עם 5 טיפות מכל אחד מן השמנים : עץ התה, קמומיל,לבנדר ב50 מ"ל תכשיר הממיס (תמיסת כוהל) נערו היטב והוסיפו 50 מ"ל מי ורדים או מים מזוקקים וטפחו על האבעבועות על פי הצורך להפחתת הגירוי.
אבעבועות שמטפלים בהן בדרך כזו נרפאות הרבה יותר מהר מאשר עם הטיפול הרגיל בקלמין הסותם את הנקבוביות ולמעשה מאט את הריפוי.
מבוגרים שחלו באבעבועות רוח סובלים בדרך כלל מחום גבוה וכאבים עם הופעת האבעבועות .
השתמשו ב3 טיפות של שמן עץ התה עם טיפה אחת מכל אחד מן השמנים : ברגמוט ,בבונג (קמומיל) ולבנדר בכל אמבטיה והכינו תמיסה לשיכוך הכאבים עם 6 טיפות של שמן עץ התה ו10 טיפות מכל אחד מן השמנים : ברגמוט, קמומיל,לבנדר ב50 מ"ל תמיסת כוהל ואותה כמות של מי ורדים או מים מזוקקים .
נערו היטב לפני כל שימוש.
מומלץ לעשות אמבטיה כל כמה שעות אם החולה חלש מדי .
התמיסה לפצעים טובה במיוחד לשלבים המאוחרים יותר של המחלה, שכן היא מזרזת את הריפוי ומקטינה את החשש לצלקות .
כל האמור במאמר דלעיל הינו בגדר המלצה ואינו תחליף לטיפול בידי ארומתרפיסט בכיר .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר חוכיימה עיסוי רפואי וטיפול בכאב

שיקום  אורטפדי,עיסוי רפואי,עיסוי רקמות עמוק

https://www.nir-massage.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר חוכיימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213890 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201537 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201450 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204683 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201342 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: ניר חוכיימהבריאות ורפואה כללי27/10/111669 צפיות
רפלקסולוגיה תומכת בכל מערכות הגוף, ולכן משפרת את העיכול, הרבייה, הנשימה ,הלימפה, המערכת החיסונית ומערכת האנדוקרינית.היא עוזרת לגוף לתפקד ברמה אופטימאלית, ומסייעת במניעת מחלות.

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה27/10/111917 צפיות
אילו מקרים חל איסור לעשות מסאז? מה חשיבותו של מסאז?באיזה שמנים משתמשים במסאז?איזה שמן מתאים לאיזה סגנון מסאז ?איזה ויטמינים יש בשמנים ? איזה מטרה הוא בא לשרת? איך בוחרים מטפל/מעסה?מה צריך לשאול את המטפל/מעסה בשיחה הראשונה ?מתי מומלץ לקבל מסאז? באיזו תדירות ?נדון בשאלה החשובה למטופל/ת מה כדאי לבחור מטפלת או מטפל? נדון בשמירה על צניעות המטופל מסאז ?ועל האתיקה המקצועית של המטפל, ועוד. לפניכם מדריך למסאז רפואי

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189699 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica