חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינדקסים לעסקים

מאת: דפי זהבעסקים מקוונים09/03/20101513 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל עסק חפץ חיים מחויב להשקיע בפרסום כחלק מן התוכנית השיווקית, במטרה להגיע לקהל יעד גדול ככל האפשר. אומנם, לא כל עסק יכול להרשות לעצמו לפרסם בענק, אך אין עסק שיכול להרשות לעצמו לא לפרסם, ולשלם על כך בענק. גם עסק מקומי, בראשית דרכו, שאינו יכול להרשות לעצמו הוצאות פרסום בקנה מידה גדול, חייב לעשות שימוש בכלים העומדים לרשותו, חינם אין כסף. אינדקסים לעסקים מהווים פתרון מצוין, הן לחברות ועסקים גדולים והן עבור עסק קטן שזה עתה החל את פעילותו. אינדקסים לעסקים מרכזים את מגוון תחומי הפעילות העסקית, ומאפשרים ללקוחות פוטנציאליים להגיע אל בעלי המקצוע בדרך הקלה והנוחה ביותר.

אינדקסים לעסקים - משתלם לפרסם

"אין מתנות חינם", אומר הכלל הידוע, וישראלים רבים מתקשים להאמין שאכן רישום ראשוני של פרטי העסק שלהם באינדקס דפי זהב, ניתן להם חינם, ללא תשלום. זהירות יתר זו, עלולה לגרום לבעלי עסקים רבים להחמיץ הזדמנות פז להופיע באינדקס העסקים הגדול והמוביל במדינה, ולהשיג תשואה מרבית בהשקעה אפסית. קיימים אתרים רבים המציעים אינדקסים לעסקים, אך אין עוד אינדקס עסקי אחד בו מבקרים למעלה ממיליון וחצי גולשים מדי חודש! כדי להפוך פרסום קטן לכסף גדול, מומלץ לנצל את האפשרות להופיע באינדקס בעלי מקצוע מובילים, בתי עסק ושירותיהם באמצעות שפע של אפליקציות - החל מכרטיס מידע, דרך שיחת חינם עם בית העסק, צפייה בסרטון וידיאו, כניסה לאתר האינטרנט ועוד ועוד. אתר דפי זהב מעמיד לרשות הגולשים מידע בעל ערך מוסף, המאפשר להם להכיר את תחום הפעילות, ואף לקבל תשובות על שאלות בסוגיות שונות הנוגעות לתחום. באתר דפי זהב יכולים המפרסמים לקבל נתונים באופן שוטף, המעידים על מספר הצפיות והכניסות למוצרי בית העסק. בדרך זו, ניתן בנקל לעקוב אחר התועלת המתקבלת מן הפרסום באתר.

פרסום בית עסק באמצעות אינדקסים לעסקים, הינו מהלך בסיסי וחיוני ביותר. יחד עם זאת, כדי להתבלט בין יתר המפרסמים בסיווג, מומלץ לגבש חבילת פרסום, שתאפשר להציג את יתרונות בית העסק, ולהופיע במיקום טוב יותר שיגביר את סיכויי הגולש להגיע אליו.
חשוב לזכור כי גם עסקים שיש ברשותם אתר אינטרנט עצמאי, לא יוכלו להפיק ממנו תועלת רבה אם לא יגיעו אליו גולשים רבים, לכן חשוב לאכסן ולפרסם את האתר בזירה מובילה לחיפוש עסקים, בעלת נוכחות ובולטות ברשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפי זהב

מאת: דפי זהבהדברה31/10/101055 צפיות
מתוך רצון למצוא פתרון אקולוגי יעיל, אשר ינקה את בתינו ממזיקים ויחד עם זה לא יפגע בבריאותנו ובבריאות משפחתנו, כמו גם לא יתרום לזיהום האוויר כפי שעשתה עד כה הדברה כימית, פותחה שיטת הדברה חדשנית ורעננה – הדברה ירוקה.

מאת: דפי זהבבניין ואחזקה - כללי31/10/101398 צפיות
מהו ריצוף שיש? למה לבחור בריצוף שיש? איך לשמור ולחזק רצפת שיש? על התשובות במאמר הבא.

מאת: דפי זהבבניין ואחזקה - כללי31/10/101813 צפיות
למה להשתמש בעבודות אלומיניום בתעשיית הבנייה? כיצד נעשה שימוש בעבודות אלומיניום בתעשיית הבנייה? על התשובות במאמר הבא.

מאת: דפי זהבבניין ואחזקה - כללי01/08/101210 צפיות
אחד הדברים שיכולים להטריד את מנוחתנו הוא מזגן שהפסיק לתפקד בימי הקיץ החמים. אם בכל זאת נתקלנו בבעיה במזגן ואנו זקוקים לשרותיו של טכנאי מזגנים, כדאי שנדע מעט פרטים הכרחיים אודות טכנאי מזגנים.

מאת: דפי זהבריהוט 01/08/101372 צפיות
בחירת ארונות מטבח חדשים, תמיד הייתה משימה לא פשוטה. הסיבה לכך היא כי אותם אנשים המחליטים כי הם מעוניינים לחדש את המטבחים שלהם, או להזמין מטבחים חדשים לדירה אותה רכשו, חייבים לקחת בחשבון כי הם צריכים להתאים את המטבחים למידות הבית וכי הם צריך לבחור את ארונות המטבח ממגוון ארונות המטבחים הרחב המוצע בשוק, ועוד.

מאת: דפי זהבשיפוצים27/07/101663 צפיות
עבודות שיפוצים מיועדות לבעלי מקצוע מיומנים אך לא רק, גם אתם בעצמכם יכולים לבצע לא מעט שיפוצים בביתכם ובגינת הבית אם קיימת כזו.

מאת: דפי זהבתחבורה ורכב - כללי27/07/101522 צפיות
איתור מוסך מורשה באינטרנט מהווה יתרון מוחשי ומתבצע באמצעות האינטרנט בצורה מהירה ויעילה. את החיפוש ניתן לבצע על פי חתך גיאוגרפי וקריטריונים נוספים המקלים על מציאת מוסכים מורשים.

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194279 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152951 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152577 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152070 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152310 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153923 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica