חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גנן מקצוען לעיצוב גינה

מאת: יורי פוחצ'בסקיגינון28/03/2010855 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתישהו בסביבות גיל 40-50, ולפעמים גם קצת לפני כן, אנשים רבים מוצאים את עצמם בנקודה בחיים שבה הדבר היחיד שמתאים להם לעשות הוא לשבת קצת, להירגע, וליהנות מההישגים אליהם הגיעו עד כה - עבור חלק מהאנשים מדובר בהנאה מהתקדמות בסולם הדרגות בעבודה, עבור אחרים מדובר במשפחה גדולה ואוהבת, ובשביל אנשים רבים מדובר בביתם הפרטי, בעדיפות גדולה לבית עם גינה יפה.

ובאמת, קשה למצוא דבר יפה, מרגיע ומקסים יותר מאשר גינה גדולה ומטופחת. מקום לשבת בו עם כוס הקפה והעיתון של הבוקר, לארח חברים ובני משפחה, לשחק בו עם הילדים או הנכדים, או לגדל בו פירות ירקות ופרחים. אבל בגילאים הללו לא תמיד יש לנו את הפנאי לעסוק בגיזום ונטיעה, ולכן רובנו בוחרים לשכור גנן לביצוע העבודה. להלן כמה טיפים לבחירת גנן:

-לא בטוחים את מי לשכור למטרת עבודות גינון? אין כמו המלצה טובה. שאלו שכנים מי מטפל בגינה שלהם ואם הם מרוצים מרמת השירות של הגנן שלהם.

-העדיפו לקבוע יום ושעה קבועים להגעת הגנן או הצוות, כך תוכלו לדעת שהגינה שלכם מקבלת טיפול קבוע ומתמשך.

-בחרו בבעל מקצוע שעוסק בכל היבטי הטיפול בגינה ולא רק בחלקם: שתילה וזריעה, ניכוש ועישוב, הדברת טפילים, גיזום, תכנון הנוף, בחירת סוגי הצמחים ותכנון השקיה.

-אמנם קל יותר לשכור גננים, אך הדבר לא מהווה תחליף להנאה ולסיפוק שמקבלים מטיפול עצמאי בגינה. נסו להקדיש למרחב הזה מספר שעות בכל שבוע - גם תחסכו כסף וגם תהנו.

מחפשים שירות עיצוב גינה? אולי תתעניינו גם באתרים בנושא הקמת גינה או בעלי מקצוע. קריאה מהנה וטיפול נעים בגינה!

 



תגיות המאמר: גינון, גנן, עיצוב גינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי

מאת: יורי פוחצ'בסקימסיבות רווקים ורווקות12/04/101480 צפיות
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

מאת: יורי פוחצ'בסקיבגרויות12/04/101374 צפיות
בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101441 צפיות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101457 צפיות
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101117 צפיות
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101178 צפיות
בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי.

מאת: יורי פוחצ'בסקיקייטרינג12/04/101188 צפיות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182254 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811218 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181677 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183843 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174199 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica