חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אני יודע משהו עליך!

 

‏שבת 23 ינואר 2010

אני יודע משהו עליך!

אני יודע משהו עליך, מבלי להכיר אותך. כן כן, אני מדבר אליך, אני אפילו ארחיק לכת ואגיד שאני מכיר אותך! אני מכיר אותך, אתה נולדת עם האפשרות להיות גדול והחיים מחכים שתבין את משמעותם. משמעות החיים היא הבחירה באפשרות להיות גדול והתמדה במאמץ עד להגשמת גדולתך. אין שירות טוב יותר שתוכל לעשות למען העולם והאנושות מאשר להגשים את הפוטנציאל שלך. אני מכיר אותך, יש לך גדולה! אני יודע שיש לך יכולת לעשות דברים, דברים מדהימים, דברים שמעולם לא דמיינת שתוכל לעשותם. יש לך כישורים ומיומנויות שיתכן ועוד לא גילית עדיין.

אני רוצה שתצטרף אליי למסע במעלית הזמן ליום מאוד חשוב בחיים שלך- היום שבו אתה הולך מהעולם הזה, היום שבו אתה סוגר מעגל! אני רוצה שתדמיין את עצמך שוכב שם, כשכולם נפרדים ממך בפעם האחרונה. הגוף שלך שוכב שם במיטה, אבל הנשמה (הרוח) של הרעיונות, התשוקות, החלומות, הכישרון והיכולות, שניתנו לך במתנה מהחיים, מסתכלת עליך שוכב שם.

ואתה, מכל סיבה שהיא, לא הגשמת את הרעיונות האלה, לא פיתחת את הכישרון שלך, לא פעלת לעבר החלומות שלך, לא כתבת את הספר שרצית לכתוב, לא נסעת למקום שכל כך רצית לראות, לא הפגנת את היכולות שלך, לא מיצית אפילו קמצוץ מהפוטנציאל שלך, העולם לא זכה ליהנות מ"השיר הייחודי שלך"! ואז הרעיונות, החלומות, הכישרון, היכולות והמיומנויות האלה מסתכלים עליך בעיניים גדולות וכועסות ואומרים לך: "אנחנו באנו אליך, כי רק אתה יכולת לתת לנו חיים ועכשיו אתה לוקח אותנו אל המוות יחד איתך".

אני רוצה לשאול אותך שאלה: אם חס וחלילה היום אתה הולך למות, איזה רעיונות? איזה חלומות? איזה כישרונות? אילו מיומנויות? ואילו מתנות, ימותו איתך? המשוררת ג'ואן באז אומרת שאתה לא זוכה לבחור איך תמות ומתי תמות, אתה יכול להחליט רק איך אתה הולך לחיות, עכשיו! אז בנימה זו, הרשה לי לשאול אותך: איך אתה מתכוון לחיות? איזה רעיון אתה הולך לייצג? במה אתה מאמין? בשביל מה אתה מוכן למות? איזו מורשת אתה הולך להשאיר בעולם? לאיזה שירות אתה הולך להקדיש את חייך? מה באת לתת? מה יגיד העולם עליך? איזה הבדל אתה מתכוון לעשות בעולם?

אם החיים שלך לא תורמים ולא מוסיפים לחיים של אחרים, אתה יקירי מבזבז את זמנך! כשנולדת, לא רק שקיבלת את החיים במתנה, אלא קיבלת עוד מתנה. זה אפילו יותר ממתנה, קיבלת אוצר. האוצר הזו הוא הייעוד שלך בחיים ואם לעולם לא תגשים את ייעודך, לעולם לא תוכל לחוש את טעם החיים באמת. אבל החיים רוצים שתגשים את ייעודך, פאולו קואלו אומר שכשאתה רוצה משהו בכל לבבך, כל היקום נחלץ לעזרתך כדי שתשיג אותו. זה לא אומר שהדרך תהיה קלה ושלא יהיו מכשולים. זה רק אומר שבדרך מסתורית כלשהי, אתה תלמד לזהות איך כל מיני צירופי מקרים בלתי הגיוניים עוזרים לך בדרך להגשמת ייעודך.

לעולם שלנו יש נשמה והנשמה הזו ניזונה מאושרם של בני האדם. הנשמה הזו של העולם, היא נשמתו של אלוהים והיא יודעת כל מה שצריך לדעת. הסוד הגדול של החיים הוא לדעת איך לצלול לנשמת העולם, שם הכל כתוב וידוע. לצערנו ולשמחתנו, הסוד הגדול של החיים (למרות שהוא לא ממש סוד) לא מתגלה לכולם וגם כשהוא מתגלה, כל אחד מגלה אותו בדרכו שלו ובזמן הנכון לו. אני אומר "לשמחתנו", כי עם הסוד הגדול של החיים, באה המון אחריות שלא כל אחד מוכן לנשוא על גבו. בשביל לגלות את הסוד הגדול של החיים, לא מספיק רק לרצות אותו, צריך להיות בשל ומוכן לקבלו וצריך כמובן גם לחפש אותו.

בסופו של דבר תבין שהדברים די פשוטים. הכל מתחיל בהקשבה ללב שלך, הוא בא מנשמת העולם ויום אחד יחזור אליה...



לחיי ההצלחה שלך!
יואב זילכה
www.mentorme.co.il 
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לחיי ההצלחה שלך! יואב זילכה

יואב זילכה הוא מייסד Mentor Me ומדריך אנשים לצמיחה רוחנית כבסיס להצלחה בחיים ובעסקים ולחיים עשירים בכל המובנים!

אהבתם את המאמר? שתפו את האנשים היקרים לכם.
רוצים ליהנות מתכנים, מכלים ומסרטונים מעוררי השראה וגם לקבל במתנה את "המדריך לטרנספורמציה" שיאפשר לכם לגלות מה באמת עוצר אתכם ולהמריא לדרך חדשה בחייכם? לחצו כאן עכשיו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואב זילכה

מאת: יואב זילכהאימון לאיכות חיים04/02/131321 צפיות
לפני מספר ימים, בעודי יורד מהבניין בו אני גר בדרכי לפגישה, התחלתי לשמוע צעקות במורד הרחוב. אישה אחת צרחה על איש אחד שחנה את רכבו באחת החניות הקרובות לבניין שלה. היא השליכה עליו את כל הקללות האפשריות ואפילו בשלב מסוים היא אמרה לו שאם הוא לא מפנה את האוטו שלו מיד, היא תבעט לו בביצים. מהיכרות שטחית ביותר של האישה הזו, לדעתי אין לה אפילו רכב. מה גם שהחניה בה האיש חנה, אינה חניה שמורה של אף אחד!

מאת: יואב זילכהאימון לאיכות חיים04/02/131456 צפיות
בסוף המאמר הקודם ("מתי בפעם האחרונה בכית מהתרגשות חיובית?") הבטחתי לתת לכם תהליך פשוט שיסייע לכם לגלות מהן 5 התשוקות הגדולות ביותר שלכם. אז הנה אני עומד בהבטחה שלי...אני רוצה לחשוף בפניכם 3 שלבים פשוטים שיאפשרו לכם לצלול פנימה אל תוך הלב ולהבין מה אתם באמת רוצים מהחיים.

מאת: יואב זילכהאימון לאיכות חיים04/02/131256 צפיות
צפייה בטלוויזיה נחשבת לפעילות די נדירה בחיי, אלא אם כן מדובר בסרטים מעוררי השראה או בתוכניות ערכיות שניתן ללמוד מהן דבר או שניים. לאחרונה, מצאתי את עצמי עומד ומזיל דמעות בעודי צופה בילדים קטנים שמוציאים מעצמם קולות גדולים בבית הספר למוסיקה. איך אפשר שלא? אני לא יודע מה איתכם, אבל הלב שלי לא יכול לעמוד בפני כישרון טהור ותמימות של ילד שמבחינתו "הכל אפשרי" זה לא רק סיסמא או קלישאה.

מאת: יואב זילכהאימון לאיכות חיים04/02/131328 צפיות
בטח כבר שמעתם אותי יותר מפעם אחת מדבר על החשיבות של השראה בחיינו. היום בחרתי לכתוב לכם על אחד ההרגלים האהובים עליי, הרגל שזיהיתי אותו אצל הרבה אנשים מצליחים. הרגל חשוב שיכול להצית את ליבנו בכל פעם מחדש ולעורר בנו את ההשראה לה אנחנו זקוקים בעקביות. ההרגל הזה נקרא "שיחות משמעותיות" והוא התבהר לי מאוד כאשר יום אחד נתקלתי במשפט הבא: "מוחות קטנים מדברים על אנשים, מוחות ממוצעים מדברים על אירועים, מוחות גדולים משוחחים על רעיונות".

מאת: יואב זילכההארה04/02/132114 צפיות
כשהייתי בן 16 גיליתי תופעה מדהימה בעת שביליתי שעות רבות בעבודתי כאורז בסופרמרקט. כן כן, זו הייתה אחת העבודות הראשונות שלי. 3 פעמים בשבוע, לאחר שהלימודים הסתיימו, הייתי נוסע לסופרמרקט (שעד היום נמצא ברחוב ארלוזורוב בתל אביב), עומד ליד הקופאית ואורז לאנשים את המצרכים שלהם בשקיות. בהתחלה שנאתי את העבודה הזו, הגעתי מהר מאוד למסקנה שלאנשים יש הרבה הערות וזה כלל לא משנה על מה. אבל זו לא הייתה התופעה המדהימה שגיליתי...

מאת: יואב זילכהאימון לרוחניות04/02/131390 צפיות
אתגרי החיים לא פוסחים על אף אחד. זאת למרות שאנחנו מאוד אוהבים להפוך אותם לבעיות אישיות ומיוחדות שיש רק לנו (זה עושה טוב לאגו שלנו). אבל המציאות היא שבמוקדם או במאוחר, כל אחד מאיתנו נאלץ להתמודד עם אתגרים מסוימים: אתגרים פיננסיים, אתגרים בריאותיים, אתגרים במערכות יחסים ועוד. אחת השאלות הפופולאריות ביותר של כל אותם אנשים יקרים שעולים על המסלול של צמיחה רוחנית, היא: "איך אפשר למצוא שלווה פנימית ולהישאר עם שלווה, תוך כדי התמודדות עם אתגרי החיים?"

מאת: יואב זילכהאימון לאיכות חיים04/02/131193 צפיות
לפני מספר חודשים צפיתי בסרטון קצרצר של אחד המורים הרוחניים שהשפעתם עליי הייתה הגדולה והמשמעותית ביותר – אקהרט טול. בסרטון הזה רואים את אקהרט מקבל שאלה בכתב ממישהו שנחשף לתכנים שלו. השאלה הייתה: "איך זה מרגיש להיות אקהרט טול?" (במילים אחרות: כאדם מואר, כיצד אתה חווה את עצמך?). תשובתו החלה בכך שזה מאוד קשה לתאר מכיוון שאין יותר מדי מה לתאר. "יש פשוט תחושה של הכרה חובקת כל, איזשהו מרחב של מודעות, חלל...ישנה זהות חיצונית (צורה), אבל היא בפריפריה". ואז הוא סיים עם משפט שלדעתי ממחיש יותר מהכל את הת...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205536 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196093 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194052 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173144 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173131 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162649 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162379 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica