חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למי כדאי להזמין אוכל באינטרנט?

מאת: עמוס גורקניות 01/04/20102582 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהפכת האינטרנט מתפשטת מסביב הגלובוס ומשתלטת על כל העולם המערבי כולל ישראל. מדוע קניות באינטרנט הופכות לכה פופולאריות? קניות ברשת במקרים רבים מציעות מחירים זולים יותר לצרכן בהשוואה לחנויות רגילות. מעבר למחיר, קניות ברשת מקלות על תהליך הקנייה: פעולות חיפוש המוצרים והשוואת המחירים הן תהליך קצר ופשוט. בשנים האחרונות מתרחבים הרגלי הקניות באינטרנט וצרכנים רבים בוחרים כעת להזמין אוכל באינטרנט.


אז למי בעצם משתלם לערוך קניות באינטרנט? עבור רבים הזמנת אוכל אונליין נוטלת מעל הכתפיים טרחה רבה ומסייעת במטלות היומיומית במידה משמעותית באופן שלא היה קיים בעבר.

הזמנת אוכל באינטרנט - מי צריך לסחוב שקיות?

בשנים האחרונות מתחזקת מגמה לפיה רבים בוחרים לבצע קניות של מוצרי מזון ברשת. הזמנת אוכל אונליין מסופרמרקט מקוון כוללת הזמנת מוצרי מכולת, בשר ,ירקות וכל מה שצריך לבית.

אחד מהיתרונות העיקריים בהזמנת אוכל און ליין הוא שהקניות מגיעות עד הבית. קנייה של מוצרי מזון בסופרמרקט רגיל יכולה להיות פעילות גופנית מאמצת במיוחד עבור קבוצות מסוימות באוכלוסייה כגון בעלי מגבלות פיסית.

בישראל חיים מאות אלפי אנשים בעלי מגבלות שונות. אם קשה לכם להגיע לסופרמרקט ולסחוב שקיות כבדות הזמנה דרך האינטרנט מהווה פיתרון יעיל וחסכוני. באופן זה לא נתקעים ללא אוכל בבית ולא נאלצים לקנות מוצרי מזון במחירים מופקעים במקומות בעלי גישה נוחה. סופרמרקט באינטרנט מציע ללקוחותיו את כל מה שדרוש לבית בעלות משלוח סמלית כאשר כל ההזמנה מגיעה לפתח הדלת ארוזה ומסודרת.

פלח אוכלוסיה נוסף המנצל את הנוחות שבהזמנת אוכל באינטרנט הן נשים בהריון מתקדם. עבור אישה בהיריון מתקדם הרבה יותר קל ופשוט לשבת בבית בספה ולהזמין את הקניות עד הבית מבלי צורך לסחוב שקיות או להיסחב לסופר.

גם אלה מאיתנו שאינם נמנים עם אוכלוסיות מתקשות נדבקים במחלות מדי פעם. קניית מוצרי מזון ברשת מאפשרת הזמנת אוכל מקיפה וחסכונית מבלי ההוצאה הכבדה הכרוכה בהזמנת אוכל מוכן ממסעדות.

אם כן, הזמנת אוכל באינטרנט מעניקה עצמאות בקניות לבית לאנשים רבים ומשחררת אותם מתלות באחרים.

הזמנת משלוחי אוכל און ליין לעסקים

בעלי עסקים וחברות מנצלים את הנוחות של הזמנת אוכל און ליין מסופרמרקט מקוון כדי לחסוך זמן עבודה וכסף. חלק מרשתות השיווק מציעות מחירים אטרקטיביים ללקוחות עסקיים כך שקניית המזון בדרך זו הופכת לאופציה נוחה ומשתלמת במיוחד.

להזמין אוכל באינטרנט - כי למי יש זמן בימינו?

קניות של מוצרי מזון באינטרנט הן פיתרון מושלם במיוחד עבור אוכלוסיות מסוימות ועבור כל אחד מבינינו המעוניין לחסוך זמן וטרחה - למעשה כמעט כולנו. קהלים נרחבים של צרכנים מבקשים לנצל את הנוחות של קניות ברשת ברכישת מוצרי מזון לבית ולעסק והשמועה על האפשרות הנוחה הזאת רק הולכת ומתפשטת ככל שהזמן עובר.

כעת נותר לנו להפנים כי ניתן לקנות ברשת כמעט כל דבר העולה על דעתנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמוס גור

מאת: עמוס גורקניות 29/11/101664 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על מעדנים - סוגים שונים של מעדנים, יתרונות בריאותיים ועוד.

מאת: עמוס גורקניות 29/11/102039 צפיות
המאמר מדבר על איפה עושים קניות לבית ומסביר מה חשוב לדעת כשעושים קניות לבית באינטרנט.

מאת: עמוס גורצרכנות21/11/101857 צפיות
המאמר סוקר את היתרונות שבקניות סופר בעידן המודרני.

מאת: עמוס גורבריאות ילדים27/10/102019 צפיות
המאמר מעלה כמה עובדות חשובות בדבר אוכל לתינוקות.

מאת: עמוס גורצרכנות27/10/104419 צפיות
אנו חיים בעידן בו דברים משתנים ללא הרף, שוק העבודה משתנה, תרבותנו הצרכנית משתנה ואפילו הרגלי התזונה שלנו משתנים ללא לאות. המאמר דן בשאלה המי מהפכת הקניות באינטרנט.

מאת: עמוס גורבריאות ורפואה כללי19/10/101480 צפיות
על טיפים שימושיים לבישול בריא שמעתם? המאמר נותן סקירה קצרה של טיפים לתזונה נכונה.

מאת: עמוס גורמתכונים ואוכל - כללי26/09/101608 צפיות
איך בכל זאת ניתן ליהנות מחוויית הארוחות המשפחתיות של החגים, מבלי להצטרך להתמודד עם עלייה במשקל? להלן כמה טיפים.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213741 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205197 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186817 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172923 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161710 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica