חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת דומיין למטרת קידום אתרים

מאת: דודו בןקידום אתרים21/04/20101515 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת דומיין למטרת קידום אתרים

גוגל ומנוע החיפוש של מיקרוסופט בינג מעניקים לדומיין ערך גבוה בתוצאות החיפוש. האם כדאי לקנות דומיין עם שם ארוך? האם לבצע רכישת דומיין עם מילות מפתח? אולי כדאי לרכוש דומיין ישן? לפני שמבצעים רכישת דומיין, מומלץ לדעת מהם הפרמטרים החשובים ביותר למנועי החיפוש. יצאנו לברר מהם אותם פרמטרים.

מילות מפתח בשם דומיין

בתחום הקידום במנועי החיפוש, ובגוגל בפרט מילות מפתח בתוך שם הדומיין עוזרים משמעותית לדירוג האתר במיקומים גבוהים. העניין בסיסי: שם דומיין המכיל את מילת או מילות המפתח בלבד זוכה ליחס גבוה יותר מאלו המכילים את מילות המפתח בנוסף למילים או תווים אחרים. כך לדוגמה BuyLaptop.com יחשב לשווה יותר מאשר BuyLaptopBest.com, זאת כמובן בהתאם לתוצאות החיפוש לרצף הפופולרי יותר "buy laptop".

סלנג וטרנדים לשם דומיין

רבים מבצעים רכישת דומיין שמכיל ביטוי, ניב או סלנג עכשווי בנוסף לדומיין המרכזי. בדרך כלל עושים זאת בכדי "לרכב על הגל" ולתפוס תנועת גולשים גדולה יותר באמצעות אתר יעודי לדומיין זה. המטרה היא להעביר את הגולשים לאתר המרכזי. זוהי כמובן דרך נהדרת בפני עצמה, אך הוכיחה את עצמה כלא יעילה משום שבדרך כלל אותו ניב, משפט או טרנד אינם תואמים את הנושאים של האתר המקורי ולכן התנועה שמגיעה לאתר המקורי דלה במיוחד.

רכישת דומיין יד שניה אך רלוונטי

אם חושבים לבצע רכישת דומיין של אתר יד שניה יש לבדוק היכן הוא מדורג למילות החיפוש הרלוונטיות. בדיקה חטופה בגוגל או בבינג תעשה את העבודה. בדרך כלל, כשמבצעים בדיקה זו בודקים בנוסף את מספר הקישורים הנכנסים שיש או היו לאתר זה. אי אפשר להעיד במדויק על כמות הקישורים הנכנסים ואיכותם, אך הכלי המהיר ביותר מגיע דווקא ממנוע החיפוש האמריקאי יאהו.

רכישת דומיין ותיק

ככל ששם הדומיין ותיק יותר, ככה יש סיכוי שקיבל קישורים חיצוניים, ואלו במישרין משפיעים על הדירוג בגוגל. מקדמי אתרים רבים סבורים שגוגל סומך הרבה יותר על דומיינים ותיקים שצברו מוניטין מסויים. חשוב לציין שכשמדברים על גיל הדומיין, מדברים על דומיין שהיה אתר בשימוש עד לא מזמן, ולא דומיין אשר נמצא זה זמן ארוך במצב חנייה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו מטעם קבוצת אינטרספייס המספקת שירותי אחסון אתרים, סליקה ושירותי נוכחות נוספים כמו רישום דומיין ושרתים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו בן

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני11/04/131228 צפיות
כל עסק קטן מאפשר ללקוחותיו לשלם עבור הרכישה באמצעי תשלום שונים. אמצעים אלו מתייחסים בעיקר למזומן, שיק מזומן, שיקים דחויים וכרטיסי אשראי. אין ספק כי קיימת אפשרות לבחור באופציית אמצעי תשלום אחד או שניים בלבד, אולם יש לקחת בחשבון כי ככל שמגוון אפשרויות התשלום יהיה רחב יותר, כך יוגדל מספר הלקוחות.

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני07/11/12947 צפיות
בעבר, אנשים רבים נמנעו מתשלום באינטרנט משום הרתיעה שמא המערכת יכולה לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלהם לעיני האקרים. כיום, יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע סליקה באינטרנט וזאת משום האבטחה הגבוהה, נוחות ביצוע הרכישה ומהירות אישור העסקה.

מאת: דודו בןבניית אתרים17/10/121000 צפיות
חברות האחסון הגדולות בחו"ל מאפשרות לכם אחסון אתרים ללא הגבלה, או במילים אחרות, אחסון של האתר שלכם לא משנה כמה קבצים יש בו, כמה הוא ענק וכמה הוא כבד.

מאת: דודו בןבניית אתרים17/10/121120 צפיות
אחסון אתרים בישראל מאפשר גישה מהירה יותר לקבצים. אם האתר שלכם מאוחסן באוסטרליה הוא יעלה שנייה אחת לאט יותר ויש לכך משמעויות אינטרנטריות רבות – לרבות עונש בתוצאות החיפוש של גוגל (בעיקר כי זה "איטי" ו"מציק לגולש").

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני30/08/121138 צפיות
חנויות מקוונות חייבות להשתמש באמצעי האבטחה הקפדניים ביותר כדי לשמור על הפרטים של הקונים בהן, וכמובן על המידע הרגיש המועבר על גבי הרשת כמו מספרי כרטיסי האשראי של כלל הלקוחות שלהם. כל מי שמפעיל חנות מקוונת יודע עד כמה האבטחה חשובה וכמובן איך אפשר להשתמש בתקן SSL כדי לוודא שאכן כל הנתונים מוצפנים מפני האקרים.

מאת: דודו בןעסקים מקוונים30/07/121234 צפיות
אי אפשר היום לנהל עסק בלי לנהל נוכחות אינטרנטית במקביל. אלא אם אתם בעלי חנות מקומית קטנה שהנישה שלה תלויה בעוברים ושבים בלבד, סביר להניח שתוכלו ליצור לעצמכם גידול ניכר במחזור העסקאות באמצעות פעילות מקוונת – בראש ובראשונה באמצעות אתר אינטרנט פרטי לעסק. הרבה נכתב באינטרנט על מנת לסייע לבעלי העסקים בתהליך החשיבה והבנייה של אתר האינטרנט שלהם ואני רוצה לנסות ולעשות קצת סדר בבלאגן.

מאת: דודו בןאחסון אתרים18/03/121258 צפיות
פעילות באינטרנט מתחילה ברישום דומיין, ושם הדומיין תהיה הזהות שלנו באינטרנט. לאחרונה גם שמענו על מבצע של גוגל לאחסון אתר ורישום דומיין לקידום עסקים באינטרנט בישראל. למי שרוצה להיות עצמאי, לא ליפול שולל אחר מבצעים שתמיד בסוף יותר יקרים, אפשר לשריין בשלב ראשון דומיין שמתאים לעסק שלנו במבצע ובמחיר הזול בישראל: לפרטים - דומיין

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211692 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183553 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172519 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica