חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה ניתוח להרמת חזה?

מאת: 3dotsניתוחים פלסטיים06/03/2009967 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתוח הרמת חזה , הידוע בשפה המקצועית כמסטופקסיה, נועד להחזיר את השדיים למקומם אחרי ששנים של לידות, הנקות, מתיחת העור ועוד, הביאו לחזה נפול ושמוט. במידה והשדיים איבדו מנפחם כפי שקורה רבות לאחר לידות, ניתן להוסיף בניתוח זה שתלי סילוקון אשר יוסיפו לנפח ולעיצוב השדיים, ואף לצמצם את גודל העטרה (העור הכהה סביב הפטמה). הניתוח מעלה את השדיים לגובה נכון, ויכול בהחלט להעניק לך את המראה הרענן והצעיר שאת מחפשת.

כיצד תדעי אם את מועמדת מתאימה לניתוח הרמת חזה?

במידה ומופיעים אצלך הסימנים הבאים:

שדיים ללא נפח

שדיים מאוד רכים ולא מוצקים

פטמות שמצביעות כלפי מטנה, במיוחד כאשר הן נמצאות מתחת לכפל השד

לעיתים מאפיינים אלו עוברים בתורשה. במקרים מסויים, השדיים מתפתחים בצורה שונה כך ששד אחד יציב ואילו השני נפול. בכל מקרה, מדובר בתופעה נפוצה שמופיעה עם הגיל.

ניתן לבצע את הניתוח בכל גיל, למרות שהמנתחים הפלסטים ממליצים לחכות עד אשר התפתחות השדיים תסתיים. כמו כן, מומלץ לחכות לסיום הלידות וההנקות, משום שלאלו יש השפעה רבה על נפילת השדיים, וחבל לעשות ניתוח שתוצאותיו פחות בטוחות. למרות זאת, ישנן נשים שבכל זאת מבצעות את הניתוח לפני לידות, ואין שום סכנה לאפשרות להניק, אולם כדאי תמיד להתייעץ עם המנתח על כך.

לפני הניתוח

ניתוח פלסטי הוא עניין אישי ופרטני, וכאשר את ניגשת לרופא כדי לתכנן ניתוח כזה, חשוב שתביני היטב למה את מצפה ומה יהיו התוצאות. כדאי שתתבונני בתמונות של נשים אשר עברו את הניתוח, כדי להשוות את ההבדלים של לפני ואחרי. כמו כן, במידה ואת מתכננת לעשות ניתוח בו מוסיפים שתלי סילוקון, הסתכלי בתמונות כדי לנסות להצביע לרופא על תמונה שמייצגת מה שאת רוצה שיהיה אצלך. בפגישות עם הרופא אתם תדברו על התוצאות שאת מבקשת, ותעברי סדרת בדיקות כדי להכין את התהליך- מדידית החזה, בדיקות רופאיות כלליות, ולעיתים אף ממוגרמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת 3dots

מאת: 3dotsמשפחה וזוגיות - כללי01/09/101806 צפיות
זוגות רבים חווים תקופות רדומות או אפילו משברים בחיי המין שלהם. חיי מין בחיי נישואין או כחלק מכל קשר זוגי אחר הם חלק בלתי נפרד מזוגיות: חיי מין תקינים משחקים תפקיד חשוב ואף מרכזי בהצלחת זוגיות . קיום יחסי מין בין שני בני זוג אינו מהווה רק פורקן לצרכים פיסיים – קיום יחסי מין הם דרך לחזק את האינטימיות שבקשר.

מאת: 3dotsאיכות הסביבה 07/10/091424 צפיות
אנרגיה סולארית, משמעותה הפקת חשמל מקרינת שמש שהשימוש בה נקי מכל זיהום. טכנולוגיה המתבססת על אנרגיה סולארית, פותחה לראשונה בשנות השבעים על ידי הגרמנים.

מאת: 3dotsמשכנתא21/08/091172 צפיות
משכנתא הפוכה יכולה להיות יעילה לאנשים רבים בעלי נכס, אשר אינם מעוניינים להתחיל ולהחזיר מדי חודש סכום כסף שנלקח מהבנק בגין הלוואת משכנתא.

מאת: 3dotsמט"ח08/08/091166 צפיות
במידה ואתה מעוניין להתחיל לסחור בשוק פורקס, עלייך לבחור צמד מטבעות שהולכים להשתנות בערכם (מה שתוכל כמובן להעריך על פי ידע וניסיון),

מאת: 3dotsהלוואות02/07/091238 צפיות
משכנתא הינה הלוואה בנקאית שעיקר מטרתה: רכישת דירה, בנייה, שיפוץ, הרחבת דירה קיימת או רכישת נכס.זמן פרעון ההלוואה עד 30 שנה תלוי בסוג המשכנתא.

מאת: 3dotsניתוחים פלסטיים28/06/091151 צפיות
מחקרים רבים נסובים אודות השאלה: האם השתלים המושתלים בחזה של האישה, מקשים על זיהוי סרטן השד. הפופולאריות בארץ ובעולם כולו של ניתוחי הגדלת חזה, הביאו מכונים רבים לחקור איך והאם הניתוח האסתטי של הגדלת חזה, משפיע על אבחון מחלת סרטן השד.

מאת: 3dotsניתוחים פלסטיים01/05/091208 צפיות
נשים רבות סובלות מבעיות שונות שקשורות לנוחות עם חלקי גופן, וחלק נכבד מהדאגות קשור לצורת וגודל החזה שלהן.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161784 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161780 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161618 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152274 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151780 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica