חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לכלי גינון

מאת: שי חאויגינון25/04/2010833 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז החלטתם להקים גינה, מזל טוב! הכול טוב ויפה רק שאתם תצטרכו כלים כדי לעבוד כמו שצריך בגינה. הנה כמה כלים שתצטרכו להשתמש בהם בגינה:

כלי לאיסוף גזם

כלי זה הוא בעצם מן מיכל ירוק לאיסוף. אני חייבת לציין שזהו כלי הכרחי בגינה, אתם תצטרכו אותו ללא ספק יכול מאוד לעזור כשאתם מעשבים או גוזמים שיחים פשוט אוספים הכול ושמים את זה בתוך המיכל ומשם אפשר לשים את זה בקומפוסט.

את שתילה

האת צרה וארוכה ויש לה ידית כמו לקלשון. כלי מאוד נוח לחפור בורות שתילה.

מזמרה

כלי חיוני ביותר לעבודות הגינון. אם החלטתם כבר לקנות מזמרה תקנו אחת שהיא טובה ולא זולה כי למזמרות הזולות יש נטייה להתקהות במהירות וזה פשוט לא שווה לכם מבחינה כלכלית כי המזמרות היותר יקרות ישמרו לכם לאורך שנים ארוכות.

שמירה על כלי עבודה מברזל

מן הסתם עם הזמן לכלים אלו שעשויים מברזל יש נטייה להחליד מה שמוריד את היעילות שלהם לכן מדי פעם מומלץ לנקות את הכלים עם קצת מים, לחכות שהם יתייבשו ולאחר מכן קצת לשמן אותם.

ישנם עוד מאות כלי גינון, הכלים האלה הם לגננים מתחילים שרוצים לשמור על גינה נקיה, מטופחת וידידותית, אם ברצונכם לעבור שלב עליכם להצטייד ב כלים לגינה נוספים.

ידוע כי גינון טוב יכול להתבצע עוד יותר טוב עם כלי גינון איכותיים, אנחנו לא פה בכדי להמליץ לכם היכן לקנות את הכלים הללו אלא מכוונים אתכם לעבודות גינון מוצלחות וקלות יותר ממה שהייתם עושים עד כה, לכן חשוב לדעת באילו כלי גינון להשתמש לאילו מטרות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב גינות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי חאוי

מאת: שי חאויגינון09/03/111052 צפיות
טיפול בגינה - כל מה שרציתם לדעת על טיפול בגינה, מה כדאי לעשות ומה פחות מומלץ

מאת: שי חאוירפואה30/12/101063 צפיות
נכות אינה בהכרח חולי, אבל לא אחת נכים נדרשים לעזרה כדי להבטיח טיפולים ומיצוי זכויות. בריאות של נכים אינה מובנת מאליה ולא אחת נדרש מהם מאמץ – פיזי ונפשי – כדי לשמור עליה ולהבטיחה.

מאת: שי חאויעיצוב01/12/101104 צפיות
עיצוב גרפי בירושלים - העיצוב הגרפי הוא תחום המשלב טיפוגרפיה-כתב, תמונות, צבע וצורה כדי להעביר מסר חזותי כלשהו לציבור או ללקוחות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101277 צפיות
בני אדם אוהבים ליצור דברים, עובדה נכוחה בשטח. אבל תחומי היצירה שלנו בפועל רחבים יותר מהמגוון שיכול להיחשב לקבוע. לא מדובר רק באמצעים טכנולוגיים או רעיונות, אלא גם דרך תחומים צנועים כגון נטיעת גינות יחד עם עיצוב גינות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101072 צפיות
עיצוב גינות בחולון - אם פעם גינות היו עוד שטח נחמד שבו רוב האנשים היו מאחסנים דברים או מקסימום שמים קצת דשא , אזי כיום הדבר ממש שונה לחלוטין.

מאת: שי חאויגינון19/10/101237 צפיות
עיצוב גינה צבעונית - כיצד מעצבים את הגינה? ניתן לעצב את הגינה בצורה כזו שהיא תשדר שמחה וצבעוניות מבחינה ויזואלית. אז איך תעצבו גינה צבעונית? קודם כל ניתן ליצור ערוגות פרחים רב שנתיים, כלומר פרחים שצומחים כל השנה ולא רק בקיץ או בחורף.

מאת: שי חאויגינון04/10/102083 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו היה רוצה גינה מפוארת, הבעיה שלא לכל אחד זה מתאפשר, מה לעשות כשיש גינה קטנה? תכנון גינות יעיל ונכון יכול להפוך את הגינה שלכם לגינה מושלמת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191774 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182248 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811196 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181674 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183839 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica