חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גלגול נשמות - חוויה מעצימה ומרפאה

מאת: חוה פריגלגול נשמות06/03/20091610 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גלגול נשמות - חוויה מעצימה ומרפאה

תרפיה בגלגול נשמות היא מסע פנימי מרתק אל זיכרונות העבר ושיעורי הנשמה.

החל משנות השבעים התחילה האנושות להתעורר למודעות של "עידן חדש". תופעה זו יצרה מהפך חברתי, חשיבתי ורוחני ושינויים בתפיסות העולם שהתקיימו לאורך מאות ואלפי שנים קודם לכן. בני האדם נחשפו למידעים ונושאים עתיקים מאד שהוכחשו או נשכחו בעבר הרחוק. השינויים החברתיים בתודעה הרוחנית התבטאו  בספרות, סרטים, קורסים, תקשורים ואינסוף מידעים. גל הידע הרב שהציף את כדור הארץ הוליד את הצורך לחפש הסברים לחוקים אוניברסליים, לבנות תיאוריות, להבין את תורת הנסתר, ולהכיל את היכולות האל-חושיות שקיימות בכולם. המהפך השפיע על מהלך חיי בני האדם והתנהלותם, ועל המדע והפיסיקה כאחד. כתוצאה מכך נוצרו תפיסות עולם פילוסופיות רוחניות חדשות, ונוספו זוויות ראיה אחרות והיבטים שונים למציאות הקיימת.

ראית העולם החדשה, חוקי היקום, המטפיסיקה, הפיסיקה הקוונטית, תורות התדרים ותיאוריות נוספות אחרות פתחו צוהר לשינוי אמונות ותפיסות חיים ויצרו בקהל הרחב צורך ורצון עז לגלות את משמעות החיים, את עצמם ואת משימת חייהם. כמו כן נוצרה התעניינות מירבית ורצון להבין את המוח האנושי והיכולות הבלתי מוגבלות של האדם. חקר המוח האנושי הפך למדע ייחודי וחשוב ותיאוריות רבות נכתבו על המוח החושב המודע ועל כוחו של התת המודע. וככל שהמוח נחקר יותר הסתבר עד כמה מעט מבינים את מה שקיים במוח האדם וכיצד להשתמש בקיים לצורך של שיפור וריפוי.

המדע גם הוא תרם את חלקו בהסברים ובתיאוריית הפיסיקה הקוונטית. התורה מתבססת על הידע שכל מה שקיים קיים כאנרגיה בתדר מסוים שמהדהד במקומות שונים ביקום. מכאן ניתן להבין שגם מחשבות האדם הינם תדרים אנרגטיים מהדהדים ברמת המודעות האישית והאינדיבידואלית. ככל שהטכנולוגיה וחקר המוח התפתחו והעמיקו כך גם גדלה הסקרנות והרצון לגלות חלקים נסתרים מהיכולת האנושית לזכור, לחוות, ולגלות את המהות הפנימית. בין היתר נולדה גם תפיסת עולם חדשה שמתבססת על הקשר ההדוק בין הגוף, הנפש והרוח. כמו כן נוצרה אמונה מעצימה שטוענת שבני האדם הם הרבה מעבר למה שהם חושבים, משערים או מאמינים. " האמת היא שבכולנו יש יותר ממה שאנחנו יודעים. השלמות לעולם אינה נעלמת, היא רק נשכחת. רק לעיתים רחוקות אנחנו צריכים להוסיף משהו לעצמנו כדי לזכות בשלמות, מדובר יותר באי עשייה מאשר עשייה. בשחרור עצמנו מאמונות שיש לנו על מי שאנחנו ועל הדרכים שבהם שוכנענו "לתקן" את עצמנו כדי לדעת מי אנחנו באמת.גם אחרי שנים רבות של ראייה, חשיבה וחיים בדרך אחת אנחנו מסוגלים להגיע אל מעבר לכל זה כדי למצוא את השלמות שלנו ולחיות בעולם בצורה שלעולם לא חשבנו שנחייה."

ד"ר רחל נעמי רמן בספרה "חכמה משלחן המטבח"

תובנה חדשה (ישנה) הופיעה והזכירה לבני האדם את הקשר המטפיזי בינהם לבין כל חלקיק של הבריאה. כולנו אחד וכל בני האדם מחוברים זה לזה וכל מחשבה ופעולה משפיע על הכלל ומשנה מציאות.

המהפך הרוחני עורר בעולם כולו התעניינות בנושא גלגול נשמות. חלק נבע מאמונות דתיות, מסקרנות מיסטית ורצון לגלות מה יש מעבר להגיון ולמדע, וחלק נבע מצורך אנושי וחיפוש של שיטת טיפול ייחודית שתתן מענה שונה ותוצאות חיוביות מהירות ואפקטיביות יותר.

מהו אם כן גלגול נשמות?

גלגול נשמות היא תיאוריה שמבוססת על אמונה שהחיים הם תהליך אינסופי שאינו מסתיים במות פיזי של הגוף. הנשמה היא נצחית והיא חובקת בתוכה אינסוף זיכרונות, סיפורים, פרטים ומידעים ממסעות קודמים. אותם מידעים מצויים בתת המודע של האדם, משפיעים על חייו בהווה ומתבססים על החלטות, ועל דפוסי חשיבה והתנהגות שחבויים בתוך זיכרונותיו. הקונספט הייחודי ומאתגר של חזרה בזמן לגלגולים קודמים והתועלות מהתהליך העסיקו ומעסיקים רופאים, פסיכיאטרים, פסיכולוגים, מדענים, מטפלים, ומיסטיקנים למינהם. הציניקנים והמבקרים יבטלו לחלוטין את התאוריה של גלגול נשמות. וחיים שלאחר המות מכיוון שלא ניתן להוכיח מדעית את אמיתות התאוריה. להוכיח את אמיתות התאוריה הזו היא כמו להוכיח שהתנך אכן נכתב על יד אלוהים, ובכל זאת מליונים של אנשים מאמינים וחיים לפי האמונה שאכן זה כך. בנושא תרפיה בגלגול נשמות מתעדים ומדווחים רופאים פסיכיאטרים מפורסמים ופסיכולוגים על סיפורי הצלחה וריפוי שלא הושגו בשום שיטה קודמת אחרת.

מהי תרפיה בגלגול נשמות?

תרפיה בגלגול נשמות היא מסע דמיוני ואישי של האדם אל תוך עצמו, זיכרונותיו, וסיפורי חיים קודמים. בתהליך החזרה בזמן – רגרסיה  אדם מטייל בדמיונו בקו החיים שלו ומחפש סיפור חיים שהינו משמעותי בחייו בהווה על מנת שייעזר ויוכל להתמודד עם האתגרים הקיימים במציאות הנוכחית. מאחר והאדם הוא יצור רב מימדי ומורכב עם כשרונות מולדים אינסופיים ויכולת לדמיין הרי שהוא יכול להפיק תועלת מהתהליך ומשיטת טיפול ייחודית זאת.

תרפיה בגלגול נשמות היא שיטה חוויתית מעצימה שמאפשרת לאדם לגלות את הנסתר שבתוכו, לדלות מנבכי זכרונו חוויות חשובות שהובילו להחלטות גורליות. תוך כדי החוויה אדם מצליח להבין, לשחרר, לסלוח, ולרפא את טראומות העבר. סיפור החיים לפרטיו משמעותי הרבה פחות מהתובנות, המידעים והלקחים שניתן להפיק מהתהליך. בדרך אדם מתחבר אל מהותו ומקבל מסרים מנשמתו לצורך ריפוי, צמיחה רוחנית והעצמה. בתהליך הוא נעשה מודע לדפוסי חשיבה והתנהגות שעליהם הוא חוזר שוב ושוב לצורך הלמידה ומימוש חוק הקרמה ובכך שהוא מביא מהתת מודע אל המודע את הידע הוא יכול לשנות את הדפוסים ואת ההתנהלות בחייו בהווה.

שיעורים חשובים שנלמדים כתוצאה מתרפיה בגלגול נשמות הם:

אהבה ללא תנאי וקבלה

אהבה והערכה עצמית

נועם הליכות ונדיבות

תקשורת בינאישית טובה

הערכת החיים ויופיים  בכללותם

יצירת מערכות יחסים חיוביות

מחילה וסליחה

סבלנות וסובלנות

מתן עזרה לזולת

נתינה וקבלה ללא תנאי

שחרור מהתמכרויות

שחרור מדיכאון וחרדות

שחרור מכאבים פיזיים בלתי מוסברים

ועוד........................

התובנות ושינוי החשיבה יוצרים מציאות פיזית שונה וחיובית שמקדמת את האדם להגשים את עצמו לשחרר את עברו ולשנות את ההווה, ומאידך, גם את העתיד.

"הספר גורלן של נשמות ייקח אתכם למסע נוסף אל תוך נפלאותיו של עולם הרוחות, לאורכו של אותו נהר, עם גיחות קצרות במעלה פלגיו הראשיים, במהלך המסע שלנו, נחשוף פרטים נוספים מהממדים החבויים של הנתיב, שבו אנו צועדים לאחר המוות, ונרחיב את ההבנה שלנו בנוגע לתחושת הסדר המדהימה שקיימת בחיים שלאחר המוות."
(ד"ר מייקל ניוטון – גורלן של נשמות)

תרפיה בגלגול נשמות כיום היא שיטת טיפול מקובלת ומוכרת בארה"ב, בקנדה, ובמדינות רבות בעולם כולו.

ד"ר חוה פריPh.D, C.H.T .    

מטהפיסיקאית, יועצת רוחנית

פסיכותרפיסטית

מטפלת בדמיון מודרך

www.havaperi.com

havaperi@bezeqint.net

טלפון: 03-6771269   054-7296666

מנחת סדנאות  בעברית ובאנגלית בנושאים

הרזייה והעצמה  - מציאת זוגיות קוסמית  -  התפתחות אישית ורוחנית -  תקשור וגלגול נשמות 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר חוה פרי   Ph.D., C.H.T.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חוה פרי

מאת: חוה פריבריאות הנפש06/03/091412 צפיות
מציאות- מפגש בין הגיון ודמיון האם תהיתם אי פעם מהי בעצם מציאות? האם המציאות היא אובייקטיבית או סובייקטיבית? האם אדם יכול להשפיע על המציאות שלו? כיצד לשנות מציאות מצוייה לרצוייה?

מאת: חוה פריבריאות הנפש06/03/091867 צפיות
מלחמה, מחלה, מחילה, החלמה, הן תולדה של צירופי אותיות, הברות, סמלים אנרגטיים ותדרים שחברו יחדו לתאר מצבים סובייקטיביים וקולקטיביים. המילים מתארות מצבים שונים, דבר והיפוכו, ויוצרות את אבני הדרך של מסע אנושי שיש בו חולי וסבל בתחילתו, וריפוי ושמחה בסיומו. לצורך העניין נקרא למסע זה מעגל של ריפוי.

מאת: חוה פריבריאות הנפש06/03/091400 צפיות
מהו פחד ומהי חרדה פחד היא תחושה שמתעוררת עקב סכנה מתקרבת וצפוייה וחרדה היא רגש של פחד או בהלה מוגזמת. חרדה היא תגובה פיזיולוגית למציאות סובייקטיבית, עיתים אמיתית, ועיתים דמיונית.

מאת: חוה פרירפואה משלימה06/03/091321 צפיות
"הרופא של העתיד לא יתבסס על מתן תרופות, אלא יטפח במטופליו אכפתיות למשמעות הקיום, לתזונת האדם, ולמכלול הגורמים המעודדים בריאות, ומונעים חולי". תומאס אדיסון אהבה וריפוי אהבה היא אנרגיה בריאתית וקסומה החיים היא שוזרת בצעיף אמונה אמונה את העצב מבריחה מרחיקה והפחד בלב שוב נטען בתקווה ד"ר חוה פרי

מאת: חוה פריגלגול נשמות06/03/092509 צפיות
"ללכת שבי אחריך לנשום את השמש הצורב לחלום אותך מול שמיך לכאוב אותך ושוב להתאהב" (מילים: אהוד מנור-לחן: נורית הירש)

מאמרים נוספים בנושא גלגול נשמות

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/132471 צפיות
החלטתי לשתף אתכם בעבודה שאני עושה מעת לעת על עצמי בשחזור גלגולים . זו עבודה עמוקה מאוד שעוזרת לקלוט דפוסי התנהגות ותבניות שחוזרות על עצמן . האירועים בחיינו די חוזרים על עצמם כל פעם בסיפור מסגרת שונה אבל בעיקר אותו האירוע או שיש לנו פחדים ועכבות שאנחנו לא תמיד מבינים מאיפה הם הבאים ולאן לשייך אותם . כשאר נכנסים לגלגול אפשר לעבוד לפי נושא מסויים שאנחנו רוצים לעבוד עליו ולשחרר אותו ובכלל להבין מאיפה אותה עכבה ותבנית מגיעות.

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/131765 צפיות
כאשר אנחנו חווים בחיים משהו שיש לו חשיבות בעינינו, משהו שהשאיר עלינו חותם, וכמובן דברים שהם טראומתיים, קשים, מחלות, תאונות , חוויות לא נעימות. יש לכל החוויות האלה ולכל הדברים האלה קשר לעבר שלנו הגלגולי.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות18/12/128792 צפיות
כיצד נערך שחזור גלגולים? באילו תחומים הוא יכול לשפר את חיינו? כיצד עובד רטרו-הילינג? דר' ירון זפרן, מורה לשחזור גלגולים, מתאר את השיטה המרתקת לחשיפת חיינו בגלגולים קודמים.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות29/08/128722 צפיות
מהי מועצת הקארמה? מדוע בוחרת הנשמה שעורים קשים, וכיצד באה לידי ביטוי הבחירה החופשית? דר' ירון זפרן, סופר ומורה רוחני מוביל מציג הוכחות מחקריות לגלגול נשמות ועונה לכמה מן השאלות החשובות...

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות04/07/128871 צפיות
מעל מחצית מאוכלוסיית העולם מאמינה בגלגול נשמות - בבודהיזם בקבלה ואצל הדרוזים. לשם מה אנו מתגלגלים? מה ההסבר לתופעת הדז'ה וו (תחושה שמישהו מוכר לי)? האם ילדים זוכרים את גלגוליהם הקודמים? דר' ירון זפרן, מנהל המכללה ללימודים רוחניים, סופר ומרצה בינלאומי המתמחה בתחום זה מלמד על הסודות של גלגול נשמות ועל טכניקות שחזור גלגולים.

מאת: העולמות של אוריןגלגול נשמות17/06/128604 צפיות
שיחזור גלגולים או כפי שמכנים אותה ריגרסיה, הינה שיטת טיפול בדמיון מודרך בו ניתן לטפל בפחדים, פוביות, בעיות במשפחה ועוד... אנו בני האדם נחלקים לנשמה וגוף. הגוף הינו גשמי ואילו הנשמה היא רוחנית. מכאן שיש ניגוד מוחלט בין הנשמה לגוף. הגוף "סוחב" אותנו מטה לגשמיות (אגו, כסף, כבוד ועוד.. ) ואילו הנשמה מבקשת רוחניות (להתפתח וללמוד, לשנות דרכינו ולהיות אדם טוב יותר). ניגודים אלו יוצרים לא מעט בעיות.

מאת: יוסי קרמר גלגול נשמות12/07/118854 צפיות
מתי ניחשף לאמת הרוחנית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica