חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגיעים לגיל פנסיה? קבלו יעוץ פנסיוני מקצועי!

מאת: seowebפנסיה29/04/20101403 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרפורמה בתחום חיסכון פנסיוני יצרה מקצוע חדש – יועץ פנסיוני

בעבר, היה מקובל שחברות הביטוח השונות או הגופים המספקים חסכונות פנסיוניים, מספקים במקביל גם יעוץ פנסיוני למבוטחיהם. ייעוץ פנסיוני כולל הבנת מצבו הכלכלי של המבוטח הפוטנציאלי, הבנת צרכיו וחישוב היכולת העכשווית שלו לחסוך, ונסיון להבין מה יענה לצרכיו העתידיים בצורה הטובה ביותר, כאשר יגיע לסביבות גיל הזהב.

כאשר הנציג מטעם חברת הביטוח לא היה אובייקטיבי, כלומר, היו מוצרים שאותם הוא העדיף לשווק למבוטח, עשוי היה להתעורר המקרה של ייעוץ מוטה, שאינו לצרכי המבוטח גרידא.

על מנת לעקוף קושי זה, אושרה בכנסת באוגוסט של שנת 2005 רפורמה הקרוייה הרפורמה של וועדת בכר, על שם מנכ"ל משרד האוצר דאז, ד"ר יוסי בכר, ובה התקבל חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק המחייב הפרדה בין אנשי השירות המספקים ייעוץ אודות מוצרים כלכליים פיננסיים, לבין אנשי שירות שימכרו מוצרים אלו ללקוח.

למעשה, נאסר על סוכני ביטוח מוטים לשווק את מוצריהם ללקוחות, בכדי ליצור את האפשרות לקבלת מידע בעל ערך אמיתי ואובייקטיבי ללקוח המחליט בנוגע ליכולותיו הכלכליות לקראת גיל פרישה.

כך, נולד מקצוע חדש, מקצוע שמביא אובייקטיביות, הבנה כלכלית ואמפתיה למי מבינינו המחפשים ביטחון כלכלי לעת הגיעם לאיזור גיל הזהב – יועץ פנסיוני

מיהו יועץ פנסיוני וכיצד הוא יסייע לי?

יועץ פנסיוני הינו אדם (רואה חשבון או יועץ מס על פי רוב) שתפקידו להציג בפני הלקוחות שלו את כלל המוצרים הפנסיוניים השונים, אשר בהם יש ביכולתם להשקיע.

יועץ פנסיוני מחוייב לגילוי נאות, הוא אובייקטיבי ואינו מעדיף מוצר פנסיוני אחד על פני משנהו, והוא אינו קשור בשום צורה ועל פי חוק, לאף ספק של תכנית פנסיה או מכשיר פיננסי פנסיוני כזה או אחר, ואינו מקבל תמריצים או טובות הנאה ממכירת מוצר פנסיוני זה או אחר, על פי חוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018512 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101957 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101774 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101740 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102183 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102185 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא פנסיה

מאת: דרור אטריפנסיה22/12/182935 צפיות
אם יש לכם משכנתא שהיא יותר נמוכה מ50 אחוז משווי הבית, אז ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת עד 50 אחוז משווי הבית כדי לקחת את הכסף ולסגור בעזרתו את כל ההלוואות הקיימות בחשבונות עובר ושה וכל שאר הדברים.

מאת: עידן שלומןפנסיה04/06/175012 צפיות
שנת 2016 הביאה לא מעט שינויים מהותיים, אחד מהם הוא חוק פנסיה חובה לעצמאים. מה באמת מחייב בחוק הזה? האם קרן השתלמות לעצמאים פוטרת את העצמאים מחסכון פנסיה? אלו הם חלק מהדברים שעולים במסגרת החוק שנכנס לתוקפו כבר בינואר 2017.

מאת: אירה סימנספנסיה26/11/152129 צפיות
אפשר לומר שאנחנו חוווים במהלך חיינו רגע מקצועי משמעותי פעמיים. פעם אחת עם גזירת החוגר בעת השיחרור מצה"ל, ופעם נוספת עם החזרת תג העובד שלנו למעביד בעת שאנחנו לוחצים ידיים ויוצאים אל החופש הגדול באמת – אל הפנסיה. הרגע הזה עבור רבים הינו רגש מרגש ומכונן שכן הם כעת חופשיים, בעלי זמן רב פנוי ועם השאלה מה עושים בבוקר של מחרת. כיום ישנם גופי תעסוקה רבים עבור הפנסיונרים אשר דואגים למלא את לוח הזמנים שלהם ורוב הפנסיונרים מביעים שביעות רצון מהפרק החדש בחייהם.

מאת: נעם צדוק, רו"ח, עו"ד, cisaפנסיה20/08/142924 צפיות
על הממשלה לקדם חקיקה שתגדיר לגופי הפנסיה מסלולי השקעה מובנים באגח שישמשו רק פרויקטי תשתיות לאומיות ודיור להשכרה

מאת: danפנסיה02/06/144396 צפיות
הלוואות לרכישת רכב חדש או משומש היא אחת מן ההלוואות השכיחות בארץ, בעולם המערבי המודרני, רוב המשפחות מחזיקות ברכב פרטי להתנייד בקלות לעבודה או להסעת המשפחה והילדים לטיולים, אירועים וכו'.

מאת: שלום כהןפנסיה17/09/131763 צפיות
צו הרחבה לפנסיית חובה בישראל אשר נכנס לתוקפו בתחילת שנת 2008 חולל מהפיכה במשק הישראלי ותרם לכל שכמיליון שכירים מצאו עצמם לפתע נכללים בהסדרים פנסיוניים. חוק פנסיה חובה קבע כי הפקדה לקרנות הפנסיה או לקופות הגמל אינו עוד הטבה אלא הן חובת המעביד.

מאת: גיל שושיפנסיה20/08/131719 צפיות
פתרונות לפרישה הם עניין למקצוענים. יש לא מעט היבטים כשמדובר על החסכונות הפנסיונים שלכם. החל מבחירה של קרן

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica