חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכנתא שנייה לצורך סגירת הלוואות- מרטין בוקסדורף

מאת: דרור אטריפנסיה22/12/20182932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדובר בתהליך שבו לוקחים משכנתא נוספת ( אם יש משכנתא ראשונה) כאשר המטרה היא לנצל את הכסף כדי לסגור הלוואות

מרטין בוקסדורף

מרטין בוקסדורף

שנמצאות בעובר ושב, כרטיסי אשראי, הלוואות חוץ בנקאיות. הרעיון הוא לקחת משכנתא אחת עם החזר קטן ובמקומו לסגור הרבה מאוד הלוואות קטנות עם החזרים גבוהים.

הרעיון מאחורי התהליך הוא די פשוט:

אם יש לכם משכנתא שהיא יותר נמוכה מ50 אחוז משווי הבית, אז ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת עד 50 אחוז משווי הבית כדי לקחת את הכסף ולסגור בעזרתו את כל ההלוואות הקיימות בחשבונות עובר ושה וכל שאר הדברים.

למשל: נניח שיש דירה בשווי 2 מיליון שקלים והמשכנתא היום היא 700 אלף שקלים, אז זה אומר שניתן לקחת עוד 300 אלף שקלים כדי להגיע למשכנתא של 1 מיליון, אשר מהווה בדיוק 50 אחוז משווי הנכס המדובר. ככה זה עובד.

עכשיו חייבים להבין שאנחנו מדברים כאן על משכנתא לכל דבר ועניין, כלומר זה לא עניין של להגיע לחתום בבנק ולקחת את הכסף, אלא הליך שבו קודם כל מזמינים שמאי של הבנק שיעריך את שווי הבית, רושמים את המשכנתא החדשה בטאבו או ברשות המקרקעין, אחרי זה מגיעים לחתימות בבנק, עושים ביטוח חיים ומבנה ורק אחרי זה מקבלים את הכסף. ממש משכנתא לכל דבר.

תהליך האישור במשכנתא לסגירת חובות:

היות וזה בדרך כלל משכנתא נוספת על אותו הבית, כאשר כבר קיימת משכנתא ראשונה בדרך כלל תהליך האישור הוא הרבה יותר מורכב מאשר משכנתא ראשונה שמטרתה לרכוש את הבית.

כאן מדובר במצב שמגיעים אנשים שהם כבר יש להם משכנתא על הבית ורוצים לקחת עוד כסף שמטרתו לסגור הלוואות שכבר נצברו מאז. הבנקים לא מאוד אוהבים את העניין הזה, ולכן הבדיקות הרבה יותר מחמירות והדרישות הרבה יותר מחמירות.

דבר נוסף שצריך לשים לב אליו הוא העובדה שעכשיו צריך להיות לפחות פי 3 הכנסות מהתשלום החודשי כדי לקבל אישור. כלומר אם התשלום של שתי המשכנתאות יחד יהיה עכשיו 4000 שקלים, אז צריך לפחות 12 אלף הכנסות כדי לקבל אישור למשכנתא הנוספת.

ריביות למשכנתא של סגירת הלוואות:

דבר נוסף שצריך לדבר עליו הוא שהריביות במשכנתא של סגירת הלוואות הן הרבה יותר גבוהות מאשר ריביות במשכנתא שמיועדת לרכישת דירה. כלומר אם נניח שהריביות במשכנתא לצורך קניית דירה הן למשל 3 אחוזים, אז הריביות במשכנתא לצורך סגירת הלוואות הן בערך 5 אחוז פלוס.

הסיבה לזה שהריביות הרבה יותר גבוהות היא שמשכנתאות אשר מיועדות לסגירת הלוואות הן בעצם משכנתאות שדומות להלוואה שמשעבדת את הבית בתור ביטחון. כלומר זאת הלוואה שהבנק נותן בהתאם לשיקול דעתו ויכול לקבוע את הריבית בהתאם לאיך שהוא רואה לנכון.

להיעזר ביועץ מומחה להלוואות של סגירת הלוואות:

עבדכם הנאמן שכותב את המאמר הזה הוא למעשה אדם שטיפל במאות הלוואות כאלו, והרבה מאוד מצבים, הדברים האלו מסתבכים ונוצרים הרבה מאוד מצבים שצריכים להחליט מה עושים. בחלק מהמקרים הבנקים לא רוצים לאשר משכנתא נוספת, ונוצרים מצבים שצריך להעביר את המשכנתא כולה לבנק אחר לחלוטין.

במשכנתאות מהסוג הזה חשוב מאוד שיהיה איתכם איש מקצוע, גם אם כלום לא יסתבך, עדיין יהיה איתכם איש מקצוע שידאג לקדם את הכול ולהוריד את הריביות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום רב לכולם, היינו שמחים לספר לכם על חברת יד ביד ייעוץ משכנתאות. החברה מתמחה בכל סוג המשכנתאות אבל בעיקר בכל הקשור לתחום אחד משכנתא לסגירת הלוואות, זה התחום שהחברה עוסקת בו וזה התחום העיקרי שלה. אם מעניין אתכם לקרוא עוד על החברה, אנחנו ממליצים בחום להיכנס לתוך האתר שלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אטרי

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194047 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193033 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193176 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192939 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194271 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאמרים נוספים בנושא פנסיה

מאת: עידן שלומןפנסיה04/06/175010 צפיות
שנת 2016 הביאה לא מעט שינויים מהותיים, אחד מהם הוא חוק פנסיה חובה לעצמאים. מה באמת מחייב בחוק הזה? האם קרן השתלמות לעצמאים פוטרת את העצמאים מחסכון פנסיה? אלו הם חלק מהדברים שעולים במסגרת החוק שנכנס לתוקפו כבר בינואר 2017.

מאת: אירה סימנספנסיה26/11/152126 צפיות
אפשר לומר שאנחנו חוווים במהלך חיינו רגע מקצועי משמעותי פעמיים. פעם אחת עם גזירת החוגר בעת השיחרור מצה"ל, ופעם נוספת עם החזרת תג העובד שלנו למעביד בעת שאנחנו לוחצים ידיים ויוצאים אל החופש הגדול באמת – אל הפנסיה. הרגע הזה עבור רבים הינו רגש מרגש ומכונן שכן הם כעת חופשיים, בעלי זמן רב פנוי ועם השאלה מה עושים בבוקר של מחרת. כיום ישנם גופי תעסוקה רבים עבור הפנסיונרים אשר דואגים למלא את לוח הזמנים שלהם ורוב הפנסיונרים מביעים שביעות רצון מהפרק החדש בחייהם.

מאת: נעם צדוק, רו"ח, עו"ד, cisaפנסיה20/08/142924 צפיות
על הממשלה לקדם חקיקה שתגדיר לגופי הפנסיה מסלולי השקעה מובנים באגח שישמשו רק פרויקטי תשתיות לאומיות ודיור להשכרה

מאת: danפנסיה02/06/144395 צפיות
הלוואות לרכישת רכב חדש או משומש היא אחת מן ההלוואות השכיחות בארץ, בעולם המערבי המודרני, רוב המשפחות מחזיקות ברכב פרטי להתנייד בקלות לעבודה או להסעת המשפחה והילדים לטיולים, אירועים וכו'.

מאת: שלום כהןפנסיה17/09/131762 צפיות
צו הרחבה לפנסיית חובה בישראל אשר נכנס לתוקפו בתחילת שנת 2008 חולל מהפיכה במשק הישראלי ותרם לכל שכמיליון שכירים מצאו עצמם לפתע נכללים בהסדרים פנסיוניים. חוק פנסיה חובה קבע כי הפקדה לקרנות הפנסיה או לקופות הגמל אינו עוד הטבה אלא הן חובת המעביד.

מאת: גיל שושיפנסיה20/08/131719 צפיות
פתרונות לפרישה הם עניין למקצוענים. יש לא מעט היבטים כשמדובר על החסכונות הפנסיונים שלכם. החל מבחירה של קרן

מאת: כתיבת מומחיםפנסיה11/06/131895 צפיות
החיים שלנו מחולקים לשלבים שונים ואין ספק שבכל שלב שלהם יש מאפיינים שונים ביותר. הרבה שנים של החיים אנחנו מעבירים בעבודה קשה, ולמרות שיש אנשים שמאוד נהנים מהעבודה שלהם ורואים בה את מהות החיים שלהם, אין ספק שאי אפשר לעבוד לנצח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica