חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכול אודות פנסיה חובה לעצמאים

מאת: עידן שלומןפנסיה04/06/20175013 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שנת 2016 הביאה לא מעט שינויים מהותיים, אחד מהם הוא חוק פנסיה חובה לעצמאים. מה באמת מחייב בחוק הזה? האם קרן השתלמות לעצמאים פוטרת את העצמאים מחסכון פנסיה? אלו הם חלק מהדברים שעולים במסגרת החוק שנכנס לתוקפו כבר בינואר 2017.

במה עדיף לבחור? קרן פנסיה ברירת מחדל או פנסיה חובה לעצמאים? הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים לחסוך נכון.

כפי שהבנתם, חוק פנסיה לעצמאים מנסה לתקן כמה פערים המתקיימים בין עצמאים לבין שכירים- מה הקשר בינם לבין חסכון לפנסיה? ביטוח לאומי או אפילו דמי אבטלה? כדי שלא תתבלבלו הנה כמה עובדות ברורות על פנסיה חובה לעצמאים.

כמה עובדות אודות חסכון פנסיוני והצטרפות אל התכנית הנכונה:

• הסטטיסטיקה אומר כי לא מעט אנשים מתפרנסים כעצמאים ואינם מפרישים לחיסכון פנסיוני, זו טעות קריטית מכיוון שהם עלולים למצוא עצמם ללא הכנסה בגיל מבוגר.

• כאשר אתם בוחרים פנסיה חובה לעצמאים או אפילו קרן השתלמות לעצמאים, אתם מזמן שלא בוחרים פנסיה ברירת מחדל.

• הבחירה קריטית משום שזה בעיקר מדבר על היכולת שלכם להשיג הטבות מס ובגדול בזכות בחירת אפיק נכון לחסכון.

מדוע אתם צריכים פנסיה חובה לעצמאים?

לצד בחירת קרן השתלמות לעצמאים, הדבר היותר חשוב הוא פנסיה חובה לעצמאים, אז מה חשוב לדעת לפני שבוחרים תכנית נכונה?

• אם הגעתם לגיל 21 ועד גיל 60, אם אתם פעילים כעצמאים יותר מחצי שנה, אתם חייבים על פי חוק לפקיד לחיסכון פנסיוני.

• הידעתם? אם בכניסת החוק לתוקפו הגעתם לגיל 55 יש לכם פטור מחובת הפקדה.

בסיכום דבר, היתרון הגדול הוא לבטח את גיל הזקנה ובפרט אם מדובר באנשים שאינם מועסקים כשכירים. אנשים שרוב יומם מנסים להשיג הכנסה למשפחותיהם ובו זמנית, מחויבים לדאוג לעצמם גם לעניין הפנסיה.

מבולבלים? לא יודעים כמה צריך להפריש ובאיזו תכנית לבחור? מוזמנים לבקר באתר שלנו, לקרוא אודות האפשרויות העומדות בפניכם ולעשות את הצעד הנכון. עדיין מרגישים שמשהו חסר? השאירו את הפרטים שלכם, נשמח לחזור ולספק את כל התשובות שיובילו אתכם לחיים שקטים יותר בעתיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213734 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20616 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20645 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201063 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205098 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201193 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201631 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא פנסיה

מאת: דרור אטריפנסיה22/12/182935 צפיות
אם יש לכם משכנתא שהיא יותר נמוכה מ50 אחוז משווי הבית, אז ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת עד 50 אחוז משווי הבית כדי לקחת את הכסף ולסגור בעזרתו את כל ההלוואות הקיימות בחשבונות עובר ושה וכל שאר הדברים.

מאת: אירה סימנספנסיה26/11/152129 צפיות
אפשר לומר שאנחנו חוווים במהלך חיינו רגע מקצועי משמעותי פעמיים. פעם אחת עם גזירת החוגר בעת השיחרור מצה"ל, ופעם נוספת עם החזרת תג העובד שלנו למעביד בעת שאנחנו לוחצים ידיים ויוצאים אל החופש הגדול באמת – אל הפנסיה. הרגע הזה עבור רבים הינו רגש מרגש ומכונן שכן הם כעת חופשיים, בעלי זמן רב פנוי ועם השאלה מה עושים בבוקר של מחרת. כיום ישנם גופי תעסוקה רבים עבור הפנסיונרים אשר דואגים למלא את לוח הזמנים שלהם ורוב הפנסיונרים מביעים שביעות רצון מהפרק החדש בחייהם.

מאת: נעם צדוק, רו"ח, עו"ד, cisaפנסיה20/08/142924 צפיות
על הממשלה לקדם חקיקה שתגדיר לגופי הפנסיה מסלולי השקעה מובנים באגח שישמשו רק פרויקטי תשתיות לאומיות ודיור להשכרה

מאת: danפנסיה02/06/144396 צפיות
הלוואות לרכישת רכב חדש או משומש היא אחת מן ההלוואות השכיחות בארץ, בעולם המערבי המודרני, רוב המשפחות מחזיקות ברכב פרטי להתנייד בקלות לעבודה או להסעת המשפחה והילדים לטיולים, אירועים וכו'.

מאת: שלום כהןפנסיה17/09/131764 צפיות
צו הרחבה לפנסיית חובה בישראל אשר נכנס לתוקפו בתחילת שנת 2008 חולל מהפיכה במשק הישראלי ותרם לכל שכמיליון שכירים מצאו עצמם לפתע נכללים בהסדרים פנסיוניים. חוק פנסיה חובה קבע כי הפקדה לקרנות הפנסיה או לקופות הגמל אינו עוד הטבה אלא הן חובת המעביד.

מאת: גיל שושיפנסיה20/08/131720 צפיות
פתרונות לפרישה הם עניין למקצוענים. יש לא מעט היבטים כשמדובר על החסכונות הפנסיונים שלכם. החל מבחירה של קרן

מאת: כתיבת מומחיםפנסיה11/06/131898 צפיות
החיים שלנו מחולקים לשלבים שונים ואין ספק שבכל שלב שלהם יש מאפיינים שונים ביותר. הרבה שנים של החיים אנחנו מעבירים בעבודה קשה, ולמרות שיש אנשים שמאוד נהנים מהעבודה שלהם ורואים בה את מהות החיים שלהם, אין ספק שאי אפשר לעבוד לנצח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica