חפש מאמרים:
שלום אורח
23.10.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרכה מקצועית ליזמות עסקית בקבוצות קטנות

מאת: ד"ר דב רייכמןיזמות עסקית02/05/20101455 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים מתלבטים לגבי האפשרות לפתיחת עסק עצמאי. אצל רובם קיימת אי בהירות לגבי מהות העסק, המודל העסקי ובכלל המחשבה האם אני יכול ליזום, להקים ולהצליח בעסק משלי.

חלק מהאנשים כבר 'קפצו למים' ומזהים פערים בניסיון ובידע בהיבטי הניהול, השיווק והפיתוח העסקי המונעים מהם או מעכבים אותם בדרך למימוש ולקידום הפעילות העסקית.

הדרכה ממוקדת ליזמים ועצמאים בתחילת דרכם יכולה לתת כלים עסקיים חיוניים והשלמה ראשונית לאותם תחומי פעילות בהם לא עסקו בעבר ונדרשים לניהול נכון ולקידום עסקי של הפעילות החדשה או המתוכננת.

בהקמת עסק חדש, היזם הינו בדרך כלל בעל רקע מקצועי בתחום מסוים כגון שירות, טכנולוגיה, התחום הפיננסי או השיווקי בעוד הקמת עסק חדש דורשת היכרות רחבה עם כלל הממשקים התפעוליים והעסקיים של העסק.

ישנה חשיבות רבה להתאמה האישית לכל יזם באשר לאופי העסק המיועד, טכניקות הניהול או הכלים השיווקיים. באופן טבעי לכל בעל עסק מתאימה סביבה עסקית וטכניקה שיווקית המתאימה לו ובה יוכל להתנהל ביעילות ובהצלחה.

על אחת כמה וכמה במצב בו חוברים מספר יזמים להקמת העסק, יש חשיבות ליצירת ההרמוניה הנכונה בצוות והתאמת התרומה האישית של כל אחד למאפייניו האישיים בנוסף לידע והניסיון אשר כל אחד מביא איתו.

הדרכה ליזמות עסקית או להקמת עסק בדגשים הנכונים יכולה להיות מסגרת טובה למתלבטים לצורך ליבון ובירור המשמעויות, בחירת הכיוון המתאים וכניסה טובה לתהליך בצורה מושכלת ומתוכננת.

מכלול הנושאים הדורשים התייחסות לקראת הקמת עסק חדש או לצורך קידום יזמות עסקית בראשית דרכם הינם: איתור ומיקוד התחום עסקי, עקרונות ההקמה (ניהול ואירגון), שיווק, מיתוג אישי ויחסי ציבור (כולל מינוף הקשרים האישיים) וכן, גם אתם יכולים להיות עצמאים במלוא מובן המילה !

להלן מספר דגשים מומלצים למסגרת של הדרכה או קורס ליזמות עסקית:

·         צוות מקצועי ומנוסה המלווה אישית את המשתתפים

·         קבוצה קטנה ואינטימית המאפשרת התאמה והנחיה אישית לכל משתתף וגמישות לגבי מיקום ושעות המפגשים

·         איתור חוזקות, תחומי עניין וכיוונים עסקיים בעזרת כלים של אימון אישי ואימון עסקי

·         רכישת כלים שיווקיים ועסקיים ויכולות ביחסי ציבור ו-Networking לבניית המיתוג האישי

·         מומלץ לקיים פגישה ראשונית (ללא תשלום) על מנת להתרשם באופן אישי מהצוות, הרמת המקצועית והניסיון

הנושאים העיקריים אשר מומלץ כי יכללו בתוכנית:

·         איתור כיוונים עסקיים בעבודה אישית עם כל משתתף וגיבוש חזון אישי וחזון עסקי

·         עקרונות הקמת העסק – היבטים משפטיים, מימון, ניהול ואירגון

·         תוכנית עסקית – מבנה ודגשים

·         תוכנית שיווק - מיתוג, אתר אינטרנט, תקשורת שיווקית, פירסום, יחסי ציבור, ניתוח השוק והתחרות

·         Networking – חיזוק היכולות האישיות להרחבת רשת הקשרים העסקית והחברתית

לפרטים ושאלות נוספות ניתן לפנות:

יונה צימרמן - מייסדת ומנכ"ל –Shalhevet Communications
12 שנות ניסיון בשיווק ויחסי ציבור בארץ ובעולם בחברות בינלאומיות | מרצה לתקשורת בבית הספר לתלמידי חו"ל במרכז הבינתחומי בהרצליה | מומחית בתדמית עסקית במגוון תרבויות ובהשבחת האנגלית העסקית |
050-2688603 | Yona@ShalhevetConsulting.com | www.ShalhevetConsulting.com

ד"ר דב רייכמן - מייסד ומנכ"ל – Spectra Analytics
ניסיון בתפקידי מנכ"ל, ניהול שיווק בחברה רב לאומית וניהול מו"פ ובעל דוקטורט לכימיה מהאוניברסיטה העברית | עוסק בפיתוח עסקי בתחומים מגוונים, הייטק, התעשייה המסורתית ויזמות עסקית | בעל הסמכה כפולה כמאמן אישי ועסקי וחבר באיגוד המאמנים המקצועיים בישראל |
052-3367772 |     dov.r@Spectra-Analytics.com  |     www.Spectra-Analytics.com          

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר דב רייכמן הוא מנכ"ל ובעלים של חברת ספקטרה אנליטיקס המתמחה בפיתוח עסקי, שיווק, אימון אישי ואימון עסקי www.spectra-analytics.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר דב רייכמן

מאת: ד"ר דב רייכמןאימון מנהלים03/02/101708 צפיות
במהלך האימון האישי בעבודה משותפת של המאמן והמתאמן מתבררים האלמנטים ש"עושים לנו את זה", עבורם אנחנו מוכנים להשקיע לעיתים ללא לאות והעיסוק בהם ממלא אותנו במובן החיובי.

מאת: ד"ר דב רייכמןאימון לאיכות חיים03/02/101445 צפיות
תכלית האימון האישי והאימון העסקי להצלחה בתפקידים השונים ובהובלה עסקית היא ליצור התאמה בין עקרונות הפעולה האישיים לבין השגת היעדים האירגוניים

מאת: ד"ר דב רייכמןאימון לקריירה03/02/101634 צפיות
תהליך האימון האישי והאימון העסקי המלווה מתאמנים במצבים אלו מנסה לזהות בעבודה משותפת את הדברים הקטנים החשובים לנו, שגרמו לנו אושר וסיפוק במהלך חיינו גם אם לפרקי זמן קצרים ובהעדרם נרגיש תמיד שמשהו חסר.

מאת: ד"ר דב רייכמןאימון עסקי03/02/101516 צפיות
תהליך אימון אישי או אימון עסקי לחיזוק כישורי ה-Networking המכוונים לפיתוח קשרים אפקטיביים ומספקים, עוסק בבירור דרך ההתנהלות הבין אישית האופיינית לנו בתחומי החיים השונים: קריירה, לימודים, משפחה ופנאי, הבנת עקרונות הפעולה שלנו בסביבות השונות והצרכים המרכזיים שלנו במערכת קשרים חברתית או עסקית.

מאת: ד"ר דב רייכמןאימון אישי - כללי03/02/101473 צפיות
תהליך השינוי יכול להתרחש כאשר ישנה מוטיבציה אמיתית שפירושה חיבור רגשי ורציונאלי עם היעד אליו אנו חותרים, ההבנה המדויקת והמפורטת של מה אנחנו רוצים להשיג ותוכנית פעולה מגובשת ומחייבת המותאמת לצרכים שלנו.

מאת: ד"ר דב רייכמןניהול03/02/101446 צפיות
הקמת הועדה המייעצת צריכה להיעשות בשלבים המוקדמים של פעילות החברה על מנת שתוכל להניב את פירותיה בעת הצורך. ישנן לא מעט חברות שיעדיפו לדחוק הוצאה זו ולהסתדר בינתיים עם המומחה הראשי המלווה את החברה ממילא. בפועל, אין מומחה שיכול לתת מענה טוב לכלל האתגרים הטכנולוגיים/מדעיים איתם מתמודדת החברה במעלה הדרך.

מאת: ד"ר דב רייכמןביולוגיה03/02/109231 צפיות
החברה המנהלת את הניסוי הקליני צריכה לתת את דעתה על חשיפת הצוות הנכון מחוץ לחברה ועליה לבדוק היטב את מידת הייצוגיות והאוריינטציה השיווקית של הגורמים המעורבים בביצוע הניסוי. בדרך כלל יעמוד צוות מגוון מול המרכז הרפואי המנהל את הניסוי ובהם הצוות הטכנולוגי/היזם, אנשים העוסקים בחוזי ההתקשרות והתשלום, עובדים העוסקים בלוגיסטיקה הקשורה באספקה ואיחסון של התרופה במרכז הרפואי ומבקרים נוספים מהחברה המעוניינים לעקוב אחר התקדמות הניסוי.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232821 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232842 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231878 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232760 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/223192 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221415 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221463 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica