חפש מאמרים:
שלום אורח
14.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

ד"ר דב רייכמן מאמרים אחרונים של הכותב

 
   
   
 
חברה: ספקטרה אנליטיקס

אתר אינטרנט: www.spectra-analytics.com

טלפון: 052-3367772

צור קשר: צור קשר





 
     
 
 
   
  מאמרים אחרונים מאת ד"ר דב רייכמן  
 

הדרכה מקצועית ליזמות עסקית בקבוצות קטנות

מאת: ד"ר דב רייכמןיזמות עסקית02/05/10973 צפיות
הדרכה ממוקדת ליזמים ועצמאים בתחילת דרכם יכולה לתת כלים עסקיים חיוניים והשלמה ראשונית לאותם תחומי פעילות בהם לא עסקו בעבר ונדרשים לניהול נכון ולקידום עסקי של הפעילות החדשה או המתוכננת. ישנה חשיבות רבה להתאמה האישית לכל יזם באשר לאופי העסק המיועד, טכניקות הניהול או הכלים השיווקיים. באופן טבעי לכל בעל עסק מתאימה סביבה עסקית וטכניקה שיווקית המתאימה לו ובה יוכל להתנהל ביעילות ובהצלחה. על אחת כמה וכמה במצב בו חוברים מספר יזמים להקמת העסק, יש חשיבות ליצירת ההרמוניה הנכונה בצוות והתאמת התרומה האישית של כל אחד למאפייניו האישיים בנוסף לידע והניסיון אשר כל אחד מביא איתו.
למאמר המלא...

גיוון תחומי הפעילות להשגת איזון ומימוש עצמי

מאת: ד"ר דב רייכמןאימון מנהלים03/02/101178 צפיות
במהלך האימון האישי בעבודה משותפת של המאמן והמתאמן מתבררים האלמנטים ש"עושים לנו את זה", עבורם אנחנו מוכנים להשקיע לעיתים ללא לאות והעיסוק בהם ממלא אותנו במובן החיובי.
למאמר המלא...

אימון אישי ואימון עסקי להצלחה ולהשגת תוצאות

מאת: ד"ר דב רייכמןאימון לאיכות חיים03/02/10978 צפיות
תכלית האימון האישי והאימון העסקי להצלחה בתפקידים השונים ובהובלה עסקית היא ליצור התאמה בין עקרונות הפעולה האישיים לבין השגת היעדים האירגוניים
למאמר המלא...

פיתוח קריירה, שינוי תפקיד ושינוי קריירה

מאת: ד"ר דב רייכמןאימון לקריירה03/02/101126 צפיות
תהליך האימון האישי והאימון העסקי המלווה מתאמנים במצבים אלו מנסה לזהות בעבודה משותפת את הדברים הקטנים החשובים לנו, שגרמו לנו אושר וסיפוק במהלך חיינו גם אם לפרקי זמן קצרים ובהעדרם נרגיש תמיד שמשהו חסר.
למאמר המלא...

בניית קשרים וכישורי Networking

מאת: ד"ר דב רייכמןאימון עסקי03/02/10953 צפיות
תהליך אימון אישי או אימון עסקי לחיזוק כישורי ה-Networking המכוונים לפיתוח קשרים אפקטיביים ומספקים, עוסק בבירור דרך ההתנהלות הבין אישית האופיינית לנו בתחומי החיים השונים: קריירה, לימודים, משפחה ופנאי, הבנת עקרונות הפעולה שלנו בסביבות השונות והצרכים המרכזיים שלנו במערכת קשרים חברתית או עסקית.
למאמר המלא...

יצירת שינוי באמצעות תהליך אימון אישי ואימון עסקי

מאת: ד"ר דב רייכמןאימון אישי - כללי03/02/10965 צפיות
תהליך השינוי יכול להתרחש כאשר ישנה מוטיבציה אמיתית שפירושה חיבור רגשי ורציונאלי עם היעד אליו אנו חותרים, ההבנה המדויקת והמפורטת של מה אנחנו רוצים להשיג ותוכנית פעולה מגובשת ומחייבת המותאמת לצרכים שלנו.
למאמר המלא...

מינוף שיווקי באמצעות ועדה מדעית מייעצת (Scientific Advisory Board)

מאת: ד"ר דב רייכמןניהול03/02/10951 צפיות
הקמת הועדה המייעצת צריכה להיעשות בשלבים המוקדמים של פעילות החברה על מנת שתוכל להניב את פירותיה בעת הצורך. ישנן לא מעט חברות שיעדיפו לדחוק הוצאה זו ולהסתדר בינתיים עם המומחה הראשי המלווה את החברה ממילא. בפועל, אין מומחה שיכול לתת מענה טוב לכלל האתגרים הטכנולוגיים/מדעיים איתם מתמודדת החברה במעלה הדרך.
למאמר המלא...

הניסוי הקליני והסיפור התקשורתי

מאת: ד"ר דב רייכמןביולוגיה03/02/108225 צפיות
החברה המנהלת את הניסוי הקליני צריכה לתת את דעתה על חשיפת הצוות הנכון מחוץ לחברה ועליה לבדוק היטב את מידת הייצוגיות והאוריינטציה השיווקית של הגורמים המעורבים בביצוע הניסוי. בדרך כלל יעמוד צוות מגוון מול המרכז הרפואי המנהל את הניסוי ובהם הצוות הטכנולוגי/היזם, אנשים העוסקים בחוזי ההתקשרות והתשלום, עובדים העוסקים בלוגיסטיקה הקשורה באספקה ואיחסון של התרופה במרכז הרפואי ומבקרים נוספים מהחברה המעוניינים לעקוב אחר התקדמות הניסוי.
למאמר המלא...

שירות לקוחות – המוקד לשימור לקוחות, פיתוח עסקי והרחבת המכירות

מאת: ד"ר דב רייכמןמכירות03/02/101047 צפיות
הפעילות השיווקית משלבת טכניקות מתקדמות להשפעה על המודע והתת מודע במוחו של הלקוח הפוטנציאלי. התקשורת השיווקית הנשלחת ומופעלת על הלקוח מכילה לא מעט הבטחות על התועלת הצפויה והגורם המאזן והמשפיע על ההתייחסות להבטחות אלו הוא היושרה (Integrity) שהחברה ונציגיה צריכה להציג ולהקרין בכל עת
למאמר המלא...

תקשורת שיווקית – שימוש נבון בארסנל המגוון

מאת: ד"ר דב רייכמןשיווק ואסטרטגיה03/02/10928 צפיות
שימוש בתקשורת שיווקית המכילה מסרים ואמצעים מגוונים מחזקת את יעילות האפקט ובונה זיכרון יציב יותר לאורך הזמן בתודעת לקוחות החברה. יחד עם זאת, הפעלת התקשורת השיווקית צריכה להיעשות על פי תוכנית מסודרת הקובעת את תמהיל השיווק הנכון ובהתאם לתקציב על מנת להשיג תפוקה גבוהה ככל הניתן באשר ליחס עלות/תועלת.
למאמר המלא...

<< 2 1 >>
 
     
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica