חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטה - התמודדות עם שינויים

כשאתם מחליטים לעשות דיאטה, אתם בעצם מחליטים לעשות שינוי בחיים. אתם נדרשים לבחור לאכול מאכלים מסוימים, אתם נדרשים לשנות את סדרי הארוחות שלכם , נדרשים לעשות פעילות גופנית ולהיערך בצורה חדשה לכל יום. מעבר לשינויים אלו יש המון שינויים רגשיים שצריכים לעשות כדי להצליח בדיאטה שאותה התחלתם ובד"כ אלו הם המקומות הקשים, אלו המקומות ששוברים ושם השינוי הוא קשה יותר. אני חושבת שהקושי הגדול אצל מי שניסה הרבה דיאטות בחיים שלו הוא באמונה שזה יכול להצליח, ביכולת לעשות ויתור כדי להצליח ולהיות רזה ולראות את הרווח שקיים בויתור הזה. הפחד הגדול שמלווה את הקושי הזה הוא שאולי לא נצליח, ששוב נכשל, ששוב נאכזב את עצמנו ואת הסובבים אותנו. כדי לא להתמודד עם הפחד הזה וכדי שלא נצטרך שוב לאכזב, אנחנו בוחרים להישאר במקום הנוח שלנו ולהמשיך בהרגלי האכילה הרגילים שלנו. המחשבה שמנהלת אותנו היא שגם ככה לא נצליח אז למה לנסות בכלל. מחשבה כזו באה מפחד מאוד גדול וחוסמת אותנו מלעשות את השינוי המיוחל. פחד נוסף שמקשה עלינו ומשאיר אותנו במקום הוא הויתור על מי שאנחנו כיום. אולי אנחנו לא אוהבים את הגוף שלנו ואנחנו מאוד רוצים להרזות, אבל כשנרזה כבר לא נוכל להאשים את השומן בכל הדברים הרעים שקורים לנו, כבר לא נוכל להסתתר מאחוריו ולהגיד שלא מצאנו זוגיות, או לא התקבלנו לעבודה או כל דבר אחר בגלל השומן. הירידה במשקל תחייב אותנו להתמודד עם מי שאנחנו באמת ולא תמיד אנחנו יודעים מי נמצא שם באמת כי הוא תמיד התחבא מאחורי האשמות כוזבות.

תהליכי שינוי בחיים דורשים מאיתנו התמודדות כפולה, עלינו להתמודד עם המחשבות שלנו ועם הרגשות שלנו בו זמנית.

למה אנחנו כל כך פוחדים משינויים? למה אנחנו לא מקבלים בברכה את החדש, הלא ידוע?

אם נחזור רגע לילדות שלנו, הרי לאורך החיים עברנו הרבה שינויים,  עברנו דירות, הכרנו אנשים חדשים, התחלנו בית ספר חדש, למדנו לנהוג, הכרנו בן זוג, ילדנו ילדים, החלפנו עבודות. אז מה קרה לנו שאנחנו לא מקדמים שינויים בברכה? למה אנחנו מעדיפים להישאר במקום הנוח שלנו ולא מאפשרים לעצמנו להגשים חלומות? לאורך החיים אנחנו משתנים וחוויות מסוימות שעברנו מקבעות אותנו וגורמות לנו לפחד. השינוי מחייב אותנו לעבור ממצב ידוע ומוכר למצב לא ידוע ואנחנו לא בטוחים שנאהב את המצב החדש הזה או לא בטוחים שנדע איך להתמודד איתו. אם נחזור לדיאטה, במצב שבו אנחנו רגילים לברוח אל האוכל ולהתנחם בו, במצב שבו האוכל הוא החבר הכי טוב שלנו, המקום שבו אנחנו נרגעים ומרגישים הכי נוח, קשה לנו לחשוב על חיים בלי כל זה. חיים שבהם האוכל נמצא כדי להזין אותנו ואנחנו צריכים למצוא את הנחמה שלנו במקומות אחרים נראים לנו בלתי אפשריים. האוכל תמיד שם ותמיד נחמד אלינו ותמיד קורא לנו, אנחנו תמיד אהובים ורצויים אצלו. השינוי משאיר אותנו לבד בעולם הזה וזה מפחיד....

כדי להצליח ולעשות את השינוי ולהתמודד עם הפחדים האלו, אנחנו צריכים ראשית להבין איזה מחשבות מנהלות אותנו ולזכור שהמחשבות האלו הם אלו שיוצרות את הפחד. הרי יש לנו חברים ומשפחה שנוכל להיעזר בהם. ואנחנו יכולים למצוא מקומות אחרים למצוא בהם נחמה ולשפר את האנרגיות שלנו כמו פעילות גופנית, יוגה, פילאטיס , חוגי ציור או כל פעילות אחרת שעושה לנו טוב. עליכם לחשוב מחשבות חיוביות ולמצוא את הכוח להוביל את עצמכם לשינוי. באמצעות הכוח הזה תוכלו להוביל שינויים נוספים בחייכם מלבד הירידה במשקל והרווח שלכם יהיה גדול יותר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת לובלינסקי-אינדיך

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה08/12/091080 צפיות
איך למצוא את האור ולעשות לעצמנו נס חנוכה משלנו....

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךפוריות12/10/092209 צפיות
טיפולי פוריות וניסיונות חוזרים להרות יכולים להשפיע רבות על מצב רוחה של האישה. זוהי תקופה קשה, עם מצבי רוח משתנים, דיכאונות ואכזבות שיכולים להשפיע על המשקל ועל התזונה של האישה. במאמר הקרוב אני אתייחס קצת לנושא הדיאטה, התזונה והפעילות הגופנית ממקום של התמודדות עם הכאב וניסיון לעבור את התקופה הקשה הזו בצורה אופטימית וחיובית יותר

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה23/09/091182 צפיות
טיפים לתזונה נכונה לפני ואחרי צום יום כיפור

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה31/08/091274 צפיות
ניהול זמן לא נכון הוא אחד הגורמים לאי התמדה בדיאטות ולמשברים. במאמר הבא אני אתן כלים חשובים לניהול זמן בשביל הצלחה בדיאטה!

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה30/07/091189 צפיות
לקראת חג האהבה בואו ללמוד איך להשקיע בעצמכם ולאהוב את עצמכם!

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה15/07/091236 צפיות
ההחלטה להתחיל דיאטה היא מאוד קלה, אנחנו מקבלים את ההחלטה הזו מספר רב של פעמים במהלך החיים שלנו, מה שקשה בתהליך ההרזיה זה להמשיך ולהתמיד בו לאורך זמן, לחיות חיים בריאים ולעשות ויתורים גם כשקשה. הרבה מהלקוחות שמגיעים אלי לא מבינים למה הם לא מצליחים, למה כל פעם שהם החליטו שהפעם הם יגשימו את המטרות שלהם ויהיו רזים לתמיד, זה לא הלך ושוב הם חוזרים להרגלים הישנים שלהם, למה הם לא בוחרים בעצמם והולכים אחרי החלומות שלהם. אז מה כל כך קשה שם? למה אנחנו פוגעים בעצמנו ומחזירים את עצמנו כל פעם לנקודות ההתחלה? במאמר הקרוב אני אנסה לתת את התשובות לשאלות האלו.

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה29/06/091196 צפיות
הקיץ כבר כאן ומתקפת הדיאטות בעיצומה. כולנו רוצים להיכנס לבגד הים שלנו ולהרגיש נוח להסתובב איתו בים ובבריכה. אנחנו כבר לא יכולים להסתתר מאחורי בגדים ארוכים במטרה להסוות את מה שהעלנו במהלך החורף ואנחנו גם רוצים להתחדש בבגדים חדשים וליהנות ממבצעי סוף העונה שהחלו השנה מוקדם מהרגיל.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה

מאת: אבי דוידידיאטה21/05/196619 צפיות
המלצות וטיפים לקראת דיאטה מהירה לגברים שמתחתנים בקרוב.

מאת: אבי דוידידיאטה08/01/196974 צפיות
עצות שימושיות לגברים שמחפשים דיאטה מהירה ללא תחושת רעב וללא הימנעות ממסעדות.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183530 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182771 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANדיאטה15/01/181746 צפיות
מהי הדרך הטבעית לירידה במשקל ואיך גם אתם יכולים להתחיל להוריד במשקל 3-5 קילוגרם בחודש מבלי ללכת לחדר הכושר ולהרעיב את עצמכם במשך ימים שלמים? הכירו את שיטת ההרזיה ששיגעה את המדינה. נטור דיאט היא מעל לכל ספק אחת מהדיאטות החמות ביותר אשר הצליחה גם להגיע לידם של הסלבס ולקבל פידבקים רבים על הצלחתם של אלו אשר הצליחו לרדת במשקל בדרך הטבעית.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181561 צפיות
מהי הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי ואיך השימוש במוצרי הרזיה ודיאטות שונות יכולים להשפיע עלינו בטווח הקצר ובטווח הארוך? האם קיים פתרון אחד שיוכל להתאים לכל אחד? קיבלנו שאלות רבות בנוגע לאנשים אשר מחפשים את הפתרון הטוב ביותר אשר יעזור להם גם להוריד במשקל וגם לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן. אין ספק כי אלו הן רק חלק מהשאלות העתיקות ביותר אשר מניחות את דעתם של אלו החפצים בשינוי אמתי ומשמעותי בחייהם.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181466 צפיות
כמה זמן אתם כבר מנסים להוריד במשקל ולשמור על אורח חיים בריא? אם גם אתם חשבתם שניסיתם כבר הכל, חשוב שוב. כעת הדיאטה החדשה שהספיקה כבר לשגע את המדינה, יכולה להיות גם ברשותכם. דיאטת התרסיס או דיאטת הסלבס של נטור דיאט מציעה דרך חדשה להתמודד עם בעיית עודף המשקל. הודות לתרסיס ההרזיה והשימוש היומיומי בקפסולות, תוכלו גם אתם להוריד ממשקלכם באופן טבעי לאחר שתתחילו לאבד תיאבון ותרגישו תחושה של שובע ומלאות. אם כן, מה כדאי לדעת לפני שמתחילים ואיך זה עובד? הטיפים לירידה במשקל שיעזרו לכם להתחיל לחיות טוב יותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica