חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצלחה בדיאטה - עניין של אנרגיות

כמעט כל תהליך חדש בחיים מתחיל בהתלהבות, קשר חדש, דיאטה חדשה, לימודים חדשים, מקום עבודה חדש, הורות חדשה. כמעט כל דבר חדש בחיים מביא איתו אנרגיות חדשות, סדרי עדיפויות חדשים והתארגנות חדשה. עם הזמן זה הופך לחלק מהשגרה שלנו ואחרי זמן מה ההתלהבות יורדת, האנרגיות המושקעות יורדות והדרך היחידה לשמור על ההתלהבות של ההתחלה תהיה רמת האנרגיה והחשיבות שתתנו לאותו הדבר. תחשבו על זה, זוגיות, אם לא תשמרו ולא תחדשו אותה לאורך זמן, לא תהיה טובה, לימודים שלא תשקיעו בהם, תלמדו ותשננו את החומר, לא יביאו אתכם להצלחה וכו'. כך גם בדיאטה, אם לא תשמרו על ההתלהבות שהייתה לכם בהתחלה, אם לא תשקיעו לאורך זמן, אם לא תתחילו כל יום עם אנרגיות של עשייה ותיקחו אחריות על ההחלטה שלכם ועל מה שאתם אוכלים, לא תצליחו לשמור על זה לאורך זמן... הרבה אנשים מתחילים דיאטה  עם המון אנרגיה ורצון לעשות שינוי אמיתי בחיים שלהם ועם הזמן האנרגיות הולכות ויורדות וההשקעה שלהם בתהליך פוחתת. מה בעצם קורה להם? מה גורם לכך שהאנרגיות ירדו? מה שקורה זה שנסיבות החיים נכנסו להם לתהליך.... הילדים לוקחים אנרגיות, אירועים משפחתיים שמחים כמו גם עצובים, חופשות, לחץ בעבודה, הריון, לידה או כל דבר אחר שנכנס באמצע תהליך ותשומת הלב הולכת אליו. לצערנו או לשמחתנו אלו דברים שתמיד יהיו, תמיד יקרו דברים ותמיד יהיו סיבות ותירוצים לכך שעכשיו זה זמן לא מתאים לשמירה על משקל.

וכשזה קורה אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה שאלות חשובות: האם הרצון לרדת במשקל נעלם? האם כבר לא מפריע לכם שאתם לא מרגישים נוח עם הגוף שלכם? האם מבחינה בריאותית אתם כבר לא צריכים לעשות את השינוי בתזונה ובאורח החיים שלכם? האם המטרה הראשונית שבגללה התחלתם את תהליך ההרזיה והשמירה על המשקל השתנתה או לא קיימת עוד? קחו לעצמכם זמן לחשוב על זה ותבררו עם עצמכם שוב את המטרות שלכם,  אם תשיבו לעצמכם שזה עדיין חשוב לכן והמטרות שלכם לא השתנו, תנסו לראות איך אתם מביאים חזרה את האנרגיה לתהליך ואיך אתם ממשיכים לעשות את זה לאורך זמן.  זה הזמן שלכם לקחת אחריות על החיים שלכם לבחור להשקיע בעצמכם, אף אחד לא יעשה את זה עבורכם. אם כל פעם שתתחילו תהליך הרזיה, תמצאו לעצמכם תירוצים וסיבות ללמה עכשיו זה בסדר לאכול מה שרוצים ולא לשמור על תזונה נכונה, אתם תמיד תישארו במעגל שבו אתם תמיד חוזרים לנקודת ההתחלה ולא מבינים למה אתם לא יכולים להתמיד ולהישאר בתהליך.

תחשבו על המטרות שלכם ותשאלו את עצמכם מה אתם יכולים לעשות כל יום כדי לקרב את עצמכם אל עבר המטרה, כל יום שתצליחו להתמיד בתהליך, יקרב אתכם אל המטרה שלכם ויעזור לכם להצליח.

לסיכום, הכלי הכי חשוב שאני יכולה לתת לכם הוא ההבנה שדיאטה זה תהליך שמצריך אנרגיה ותשומת לב ממש כמו כל דבר אחר בחיים. תמיד יהיו דברים ותמיד נסיבות החיים שלנו יכנסו לנו בתוך הרצון שלנו להיות יפים, בריאים, מושכים ולאהוב את עצמנו.... ואם כל פעם נדע לבחור בעצמנו ולא לתת לחיים שלנו לרמוס את הרצון הזה, נוכל לשמר את זה לטווח הארוך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת לובלינסקי-אינדיך

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה08/12/091080 צפיות
איך למצוא את האור ולעשות לעצמנו נס חנוכה משלנו....

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךפוריות12/10/092209 צפיות
טיפולי פוריות וניסיונות חוזרים להרות יכולים להשפיע רבות על מצב רוחה של האישה. זוהי תקופה קשה, עם מצבי רוח משתנים, דיכאונות ואכזבות שיכולים להשפיע על המשקל ועל התזונה של האישה. במאמר הקרוב אני אתייחס קצת לנושא הדיאטה, התזונה והפעילות הגופנית ממקום של התמודדות עם הכאב וניסיון לעבור את התקופה הקשה הזו בצורה אופטימית וחיובית יותר

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה23/09/091181 צפיות
טיפים לתזונה נכונה לפני ואחרי צום יום כיפור

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה31/08/091274 צפיות
ניהול זמן לא נכון הוא אחד הגורמים לאי התמדה בדיאטות ולמשברים. במאמר הבא אני אתן כלים חשובים לניהול זמן בשביל הצלחה בדיאטה!

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה30/07/091189 צפיות
לקראת חג האהבה בואו ללמוד איך להשקיע בעצמכם ולאהוב את עצמכם!

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה29/06/091196 צפיות
הקיץ כבר כאן ומתקפת הדיאטות בעיצומה. כולנו רוצים להיכנס לבגד הים שלנו ולהרגיש נוח להסתובב איתו בים ובבריכה. אנחנו כבר לא יכולים להסתתר מאחורי בגדים ארוכים במטרה להסוות את מה שהעלנו במהלך החורף ואנחנו גם רוצים להתחדש בבגדים חדשים וליהנות ממבצעי סוף העונה שהחלו השנה מוקדם מהרגיל.

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה29/06/091172 צפיות
כולנו שמענו על דיאטת אטקינס, דיאטת חלבונים, דיאטת מרק כרוב ואפילו דיאטת שוקולד... מישהו שמע על דיאטת סקס? דיאטה באופן אסוציאטיבי מתקשרת לנו בראש כמשהו שלילי, ברגע שאנחנו חושבים על דיאטה, אנחנו נכנסים לדיכאון, חושבים על התקופה האומללה שאליה אנחנו נכנסים ומחכים שהיא תגמר. Belightful וריגושים מביאות לכם צד אחר של הדיאטה ודרך הסתכלות שונה שתעזור לכם לעבור את הימים הקשים... שילוב דיאטה וסקס!

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201559 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191997 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181696 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181280 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189710 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181497 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181569 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica