חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטה בקיץ

לכאורה, נראה כי בקיץ קל יותר לעשות דיאטה. אנחנו נמצאים יותר שעות מחוץ לבית ורחוק מהמקרר, שעות האור הארוכות מעלות את רמת הסרוטונין בדם וההשתוקקות לפחמימות יורדת וכשחם בחוץ קל לנו יותר לאכול פירות וירקות טריים.

בפועל יש בקיץ הרבה מכשולים שמי ששומר על דיאטה ותפריט מאוזן צריך להישמר מפניהם. לדוגמה פירות, אשר נחשבים למזון מצוין לדיאטה אך מכילים גם הרבה סוכר ועודף סוכר בגוף שלנו הופך לשומן ולכן לא כדאי להפריז באכילתם. דוגמה נוספת היא גלידות, המרענן של הקיץ שמכיל אחוזי שומן רבים.

מעבר לכל אלו בקיץ אנחנו נוהגים לטייל, לאכול יותר בחוץ, לנסוע לנופשים או לצאת לחופשות מה שגורם לנו לצאת מהשגרה שלנו וכמובן גם משגרת האוכל שאליה אנו רגילים.

אז מה עושים? איך אפשר לעשות דיאטה בקיץ?

  • - הקפידו לאכול 2-3 מנות פרי ביום. מנת פרי שווה לפרי בינוני (בגודל של אגרוף) או לכוס של פרי חתוך לקוביות.
  • - הקפידו על שתיית מים, לפחות 8-10 כוסות מים ביום.
  • - קיימות בשוק גלידות דיאטטיות וגלידות יוגורט מאוד טעימות שיכולות להוות תחליף נחמד לדבר האמיתי, השתדלו לקנות אותן הביתה ולא את גלידות השמנת.
  • - כשאתם יוצאים לחופש או לנופש, שלבו במהלכם פעילות גופנית. ארזו במזוודה נעלי ספורט ובגדי ספורט וכך תוכלו לשרוף יותר קלוריות ולא להרגיש רגשי אשם על הארוחות הגדולות.

הנה מספר רעיונות לנשנושי קיץ ושמירה על דיאטה:

  • - יוגורט 0% שומן + פרי חתוך לקוביות + כף גרנולה (מוזלי)
  • - שלגוני דייאט
  • - פרוסת אבטיח עם גבינה בולגרית 5% שומן (150 גר')
  • - קלח תירס בינוני (אפשר לאכול אותו קר)
  • - קפה ברד בהכנה ביתית בבלנדר עם קרח, חלב דל שומן וממתיק מלאכותי
  • - שיק פירות בהכנה ביתית בבלנדר.

מעבר לכל העצות שנתנו פה, דאגו להיות פעילים במהלך היום, אל תשבו כל היום במזגן של הבית, העבודה והרכב, צאו החוצה, טיילו, עשו הליכות בים בשעות הערב הנעימות יותר, השתמשו במדרגות במקום במעליות ותמיד תזכרו שגם אם נשברתם וגם אם אכלתם קצת מעבר למה שמותר, לא קרה כלום, מחר יום חדש ואם תחזרו לשגרת האוכל שלכם ישר, מעידה חד פעמית לא תהיה משמעותית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת לובלינסקי-אינדיך

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה08/12/091080 צפיות
איך למצוא את האור ולעשות לעצמנו נס חנוכה משלנו....

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךפוריות12/10/092209 צפיות
טיפולי פוריות וניסיונות חוזרים להרות יכולים להשפיע רבות על מצב רוחה של האישה. זוהי תקופה קשה, עם מצבי רוח משתנים, דיכאונות ואכזבות שיכולים להשפיע על המשקל ועל התזונה של האישה. במאמר הקרוב אני אתייחס קצת לנושא הדיאטה, התזונה והפעילות הגופנית ממקום של התמודדות עם הכאב וניסיון לעבור את התקופה הקשה הזו בצורה אופטימית וחיובית יותר

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה23/09/091181 צפיות
טיפים לתזונה נכונה לפני ואחרי צום יום כיפור

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה31/08/091273 צפיות
ניהול זמן לא נכון הוא אחד הגורמים לאי התמדה בדיאטות ולמשברים. במאמר הבא אני אתן כלים חשובים לניהול זמן בשביל הצלחה בדיאטה!

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה30/07/091188 צפיות
לקראת חג האהבה בואו ללמוד איך להשקיע בעצמכם ולאהוב את עצמכם!

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה15/07/091235 צפיות
ההחלטה להתחיל דיאטה היא מאוד קלה, אנחנו מקבלים את ההחלטה הזו מספר רב של פעמים במהלך החיים שלנו, מה שקשה בתהליך ההרזיה זה להמשיך ולהתמיד בו לאורך זמן, לחיות חיים בריאים ולעשות ויתורים גם כשקשה. הרבה מהלקוחות שמגיעים אלי לא מבינים למה הם לא מצליחים, למה כל פעם שהם החליטו שהפעם הם יגשימו את המטרות שלהם ויהיו רזים לתמיד, זה לא הלך ושוב הם חוזרים להרגלים הישנים שלהם, למה הם לא בוחרים בעצמם והולכים אחרי החלומות שלהם. אז מה כל כך קשה שם? למה אנחנו פוגעים בעצמנו ומחזירים את עצמנו כל פעם לנקודות ההתחלה? במאמר הקרוב אני אנסה לתת את התשובות לשאלות האלו.

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה29/06/091171 צפיות
כולנו שמענו על דיאטת אטקינס, דיאטת חלבונים, דיאטת מרק כרוב ואפילו דיאטת שוקולד... מישהו שמע על דיאטת סקס? דיאטה באופן אסוציאטיבי מתקשרת לנו בראש כמשהו שלילי, ברגע שאנחנו חושבים על דיאטה, אנחנו נכנסים לדיכאון, חושבים על התקופה האומללה שאליה אנחנו נכנסים ומחכים שהיא תגמר. Belightful וריגושים מביאות לכם צד אחר של הדיאטה ודרך הסתכלות שונה שתעזור לכם לעבור את הימים הקשים... שילוב דיאטה וסקס!

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201558 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191996 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181695 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181279 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189704 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181496 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181568 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica