חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חמש דרכים לבחור עורך דין מקרקעין טוב

בכל עסקת נדל"ן או מקרקעין דבר ראשון להצטייד בעורך דין מקרקעין. הרעיון הוא כמובן, לא לגרום לכם לבזבז כסף רב, אלא דווקא לחסוך אותו. כאמור, עורך דין מקרקעין טוב, מכיר ויודע את רזי המקצוע ומנגנוני המערכת. אם זאת, לא כל עורך דין מקרקעין הוא עורך דין טוב. כיצד בעצם אנו יודעים לבחור עורך דין מקרקעין טוב?

ראשית כל, אם ניתן לקבל המלצות ממכרים קרובים שיכולים לתת חוות דעת על מקצועיותו של אותו עורך דין ועל בקיאותו בכל הקשור בתחום של מקרקעין בארץ, עשו זאת. רצוי להשתמש קודם כל ברשתות חברתיות קרובות, כגון משפחה וחברים שאתם באמת סומכים עליהם. שנית, ניתן לבצע חיפוש מקדים על אותו עורך דין מקרקעין באינטרנט. גם במקרה הזה ניתן לבצע חיפוש בכמה דרכים יעילות. האחת, והיא הכי פשוטה - לראות כמה אזכורים יש לאותו עורך דין בגוגל לדוגמא ולבחון באילו תיקים הוא ניצח או אילו עסקאות גדולות ומפורסמות הצליח לסגור. דבר נוסף הוא חיפוש בפורומים מובילים שעוסקים במקרקעין או מיסוי מקרקעין ופורומים של דיני מקרקעין. דבר נוסף שאפשר לעשות הוא לערוך חיפוש בדפי זהב באינטרנט ולהתרשם מן האתר. זכרו שאתר של משרד עורך דין מקרקעין יכול להיות מאוד יפה ואסטטי, אך אין הוא באמת מדד ליכולותיו של אותו עורך דין.

שלישית, ניתן לפנות ללשכת עורכי הדין ולקבל המלצות. בפרט כאלו שלא יכולים להרשות לעצמם עורך דין מקרקעין מפורסם וטוב, הלשכה היא מקום בו ניתן לקבל ייעוץ והדרכה בחינם. הדבר הרביעי שניתן לעשות הוא לפנות דווקא למשרדי תיווך ונדל"ן שעובדים רבות עם עורכי דין מקרקעין ולבקש מהם המלצות על עורך דין מקרקעין טוב. לרוב משרדי תיווך ונדל"ן חייבים לגבות את עצמם בכל מיני דרכים, שהרי תחום הנדל"ן והמקרקעין בארץ הינו תחום גדוש וסבוך לפעמים מבחינת סעיפים וכדומה. לכן דווקא הבחירה במשרדי תיווך להמלצה יכולה להיות מועילה. הדבר החמישי שניתן לעשות, הוא לנסות לברר במרשם המקרקעין עם אילו עורכי דין מקרקעין מורשים הם עובדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוהן הרשקוביץ

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד05/12/101241 צפיות
רובנו נוהגים לרחוץ את הכלבים שלנו לעתים קרובות יותר או פחות, אך אנחנו לא יכולים לעשות את המלאכה בצורה יסודית מספיק, ולכן יש צורך לפנות לקצת עזרה מקצועית – מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץזוגיות ואהבה05/12/101237 צפיות
מדוע לפעמים מאוד מתסכל להכין סידור פרחים ברמת גן. ניכר כי למרות הקשיים עדיף להכין סידור פרחים ברמת גן מאשר בכל עיר אחרת

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד21/11/101136 צפיות
כלב היה ונשאר ידידו הטוב ביותר של האדם. מה שהשתנה הוא היחס כלפי הכלבים שלנו והמקום שהם תופסים בחיינו. כשהכלב הופך ללא פחות מבן משפחה, לא מעט בעלי כלבים מוכנים להשקיע בו זמן רב ומשאבים לא מבוטלים. אחוז ניכר ממשאבים אלו מופנה לטובת מוצרים ושירותים שהם בגדר מותרות, כמו למשל מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץמוטוריקה21/11/101394 צפיות
עבור מפעלים, מחסנים לוגיסטיים ועסקים אחרים הזקוקים למערך שינוע של סחורות, מלגזות מהוות כלי עבודה מרכזי וחיוני. באותה נשימה, עלות רכישתן של המלגזות היא אחת ההוצאות הגדולות, שכן כל מלגזה חדשה עולה כמאה אלף שקלים. בשעת משבר כלכלי, הכרוך באי ודאות גדולה בנוגע להמשך ההזמנות והיקף הפעילות, לא מומלץ לבצע רכישות בסדר גודל שכזה. לכן עדיף לרכוש מלגזות יד שניה.

מאת: יוהן הרשקוביץשיפוצים07/11/102872 צפיות
סגירת מרפסת מאפשרת לסגור את השטח הפתוח, אבל מבלי לוותר על תחושת ה"בחוץ". במאמר תוכלו למוא רעיונות לסגירת מרפסת באמצעות עבודות אלומיניום.

מאת: יוהן הרשקוביץנדל"ן ומקרקעין06/11/101252 צפיות
מאמר שעוסק ביתרונותיו וחסרונותיו של חוק מיסוי מקרקעין בכל הקשור בתחום הנדל"ן בארץ שהולך ומתנפח. האם הוא בא לעזור לרוכשי הדירות או לפגוע בהם? כיצד הוא בדיוק תורם לגידול שהיצע או שמא, הוא רק מסרס אותו.

מאת: יוהן הרשקוביץהזמנות אירועים24/10/101124 צפיות
הדפסת הזמנות לאירועים שונים לפעמים נראית כמשימה מורכבת ומסובכת. אם זאת, בחירה נכונה של בית דפוס יכולה להבטיח לכם שקט תעשייתי לגבי הפקת האירוע וכן הדפסת ההזמנות לאירועים. לא צריך להיות סופר יצירתי בשביל להפיק הזמנות לאירועים ברמה גבוהה, מספיק בחירה נכונה של בית דפוס דיגיטלי שתעשה את ההבדל.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201321 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201512 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201310 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201594 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/201003 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20960 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica