חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה ביטוח?

מה זו פוליסת ביטוח?
ישנם הרבה מאוד סוגים שלביטוח - ביטוח רפואי, ביטוח חיים, ביטוח מנהלים או ביטוח דירה. לפני שנבדוקמה משמעותו של כל אחד מסוגי הביטוחים, חשוב לדעת מהם העקרונות לפיה עובדתהשיטה הביטוחית.

הביטוח הוא בעצם התחייבות של שני גורמים, אתם וחברת הביטוח. למה אתםמתחייבים? החוזה בין הצדדים קובע כי בתמורה לתשלום חודשי לחברת הביטוח, זותשלם לכם פיצויים כאשר ייגרם לכם נזק, לבני אדם או לרכוש, בהתאם לסוגהביטוח.

יש לומר כי המבוטח משלם למבטח כאשר לא ידוע האם המקרה שבגינו נערךהביטוח אכן יקרה בסופו של דבר. כלומר, בהתאם להסכם בין הצדדים - המבוטחיכול לשלם את סכומי הביטוח לאורך שנים, אולם, אם לא נגרם נזק בסופו של דבר –חברת הביטוח לא תצטרך לשלם כלל למבוטח. כאשר קורה נזק המבוטח במסגרתהביטוח, המבוטח יקבל את הסכוםהפיצוי שנקבע בפוליסת הביטוח, ולא את הסכוםשהפקיד במהלך השנים בידי המבטח.

הקטנת הסיכון הכספי למבוטח
איך נקבע גובה התשלוםוגובה סכום הביטוח? המבטח קובע את שניהם על פימספר פרמטרים.  למשל,לסיכון, כי האירוע המבוטח יקרה, יש השפעה רבה על סכום התשלום. סיכון שונהממקרה למקרה. לדוגמה, הסיכון לכך שאדם מבוגר יחלה במחלה הינו שונה מאדםצעיר. בנוסף, ישנה השפעה גם למינו של המבוטח, עיסוקו, מצב בריאותו וכדומה.

כלומר, מטרתו של הביטוח היא להגן עליכם מפני סיכון כספי. מהו הסיכוןהכספי כתוצאה מכך שדירתכם תתמוטט ברעידת אדמה? במקרה מסוג זה תאלצו לשכורדירה אחרת או לשפץ את הדירה שנפגעה – פעולות שישנה להן משמעות כספית לאמבוטלת. באותו האופן, מה המשמעות הכספית שיש לכך שציוד עבודה יקר ערך השייךלכם ייגנב? המשמעות היא שתצטרכו לקנות ציוד חדש כדי שעבודתכם לא תפגע.

התאמה אישית לכל מבוטח
הביטוח נתפר למידותיו של כלמבוטח. הפוליסות מותאמות לרמת חייו של המבוטח, ההכנסות שלו, האופן בו הואמשקיע את כספו והערך הכלכלי של החפץ או הנכס שהוא רוצה לבטח. כמובן, ישחשיבות רבה גם למשמעויות הכספיות אם הנזק אכן יקרה בסופו של דבר. בירורנכון של צרכי המבוטח יאפשר לחברת הביטוח להתאים את הביטוח הטוב ביותרעבורו. לכן פוליסות הביטוח אינן שוות אחת לשנייה – הן מותאמות ללקוח בהתאםלצרכיו.

רוזין | סוכנות לביטוח , ביטוח רכב , ביטוח פרטי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
רוזין| סוכנות לביטוח , ביטוח רכב , ביטוח פרטי
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוזין סוכנות לביטוח

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח רכב26/10/10993 צפיות
כולנו שומעים על תאונות הדרכים בישראל חדשות לבקרים. לצערנו, הן חלק בלתי נפרד מנוף חיינו ומהסיכון שאנו נוטלים כשאנו נוסעים בכבישים.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח דירה22/09/101086 צפיות
לווים אשר לוקחים משכנתא, הבנק מחייב את הלווים בביטוח משכנתא. פוליסת הביטוח המוצעת על ידי הבנקים היא בסיסית ואינה כוללת של הרחבה. הפוליסה של הבנקים לא מכסה מקרים כמו ביטוח תכולת הדירה, אובדן כושר עבודה ונכות, מחלות לב וסרטן.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחמשכנתא03/08/10867 צפיות
לווים אשר לוקחים משכנתא, הבנק מחייב את הלווים בביטוח משכנתא. פוליסת הביטוח המוצעת על ידי הבנקים היא בסיסית ואינה כוללת של הרחבה.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח משכנתא20/07/101049 צפיות
ביטוח דירה הינו אחד הביטוחים החשובים ביותר. למה בעצם, אתם שואלים את עצמכם. חשיבותו נובעת מכך שבית המגורים שלנו הוא מקום שקשה למצוא לו תחליף.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח דירה18/05/101197 צפיות
ביטוח דירה הינו אחד הביטוחים החשובים ביותר. למה בעצם, אתם שואלים את עצמכם. חשיבותו נובעת מכך שביתנו הוא מקום שקשה למצוא לו תחליף. למשל אם אחת מהפונקציות בבית לא מתפקדת, לדוגמה, לא ניתן לבצע פעולות בסיסיות כגון לישון, לאכול או להתרחץ - קיים צורך מיידי להחזיר את המצב לקדמותו. לצורך כך, אפשר לבטח הן מקרים מגוונים של פגיעות בבית והן את התכולה ולקבל פיצוי מחברת הביטוח.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172785 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174818 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164243 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163522 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155308 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154847 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154752 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica