חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרחבות ותוספות בביטוח משכנתא

לווים אשר  לוקחים משכנתא, הבנק מחייב את הלווים בביטוח משכנתא. פוליסת הביטוח המוצעת על ידי הבנקים היא בסיסית ואינה כוללת של הרחבה. הפוליסה של הבנקים לא מכסה מקרים כמו ביטוח תכולת הדירה, אובדן כושר עבודה ונכות, מחלות לב וסרטן. הפוליסה של הבנק לא כוללת כיסוי של תאונות המתרחשות בנכס וכתבי שירות של תיקון מכשירי חשמל. בעבר הלווים היו מחויבים לרכוש פוליסת ביטוח רק מהבנקים. בשנים האחרונות שוק הביטוחים נפרץ והלווים יכולים לפנות אל חברות הביטוח או סוכנויות המתמחות בתחום. התחרות הגדולה בין החברות הובילה להוזלת מחירים וכיום פוליסות הביטוח הן במחירים משתלמים ביותר ומציעות ללווים כיסוי הרבה מעבר לבסיסי .

הרחבות של ביטוח חיים:
כשלוקחים משכנתא, הבנק מחייב את הלווה לבטח עצמו בפוליסה של ביטוח חיים . ביטוח זה מכסה מקרי ריסק – פטירה של אחד מבני הזוג. אם חלילה מתרחש מוות של  אחד מהלווים, חברת הביטוח מכסה את יתרת המשכנתא. בני המשפחה יוכלו להמשיך ולהיות בעלי הנכס ולא יצטרכו לשלם את המשכנתא .
בחברות הביטוח, הפוליסות השונות כוללות סוגי הרחבות לביטוח החיים  . ההרחבות כוללות  מקרים כמו נכות מוחלטת, גילוי מחלות כמו לב,  סרטן , אבטלה וכדומה . הכיסויים האלה חשובים ביותר לשלווה ולפרנסה של המשפחה. אם חלילה אחד הלווים מאבד את יכולת ההשתכרות שלו,  עדיין צריך לשלם את המשכנתא. במקרים אלה, חברת הביטוח משלמת לבנק את יתרת החוב עבור המבוטחים.

הרחבות של ביטוח מבנה:
כאשר מבטחים את המבנה , הפוליסה מכסה נזקים למבנה כמו קירות, צנרת, רצפה, מרפסות וחלקים הצמודים לבית וכלולים בביטוח. הפוליסה מכסה מקרים כמו שריפה ופגעי טבע. ההרחבות של ביטוח מבנה כוללות כיסוי של צד ג', כיסוי של המבוטח לגבי עובדי משק הבית כמו עוזרת בית, נזקים של איטום, החזרים עבור שיקום הנכס , החזר עבור שכר דירה במקרים בהם המבוטח צריך לשכור דירה בזמן שיקום הנכס שניזוק. כאשר הנכס ניזוק פוליסת הביטוח כוללת הוצאות על ניקוי הדירה, פינוי ההריסות, חיבור מחדש לחשמל וביוב, הוצאות על מערכת השקיה, מחסנים ועוד.   נתן לשלב ביטוח תכולה במחיר מוזל יחד עם ביטוח המבנה.

ממה מורכב ביטוח המשכנתא?
הסכום של הביטוח שווה לסכום יתרת המשכנתא . התשלום של הפרמיה נקבע לפי גובה המשכנתא , אורך תקופת החזר המשכנתא , סוג הריבית וכדומה . בנוסף כוללים גם את נתוני המבוטח כמו גילו ו מצבו הבריאותי. ניתן לבטח במסלול של מבוטח יחיד או במסלול של ביטוח הדדי בו שני בני הזוג כלולים בביטוח.

לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח משכנתא בצעו השוואות ובדקו היטב את הפוליסות שמציעות החברות השונות. כדאי לבחור סוכנות ידועה ואמינה שתעניק לכם יחס אישי ופוליסה מקיפה במחירים נוחים .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
רוזין| סוכנות לביטוח , ביטוח רכב , ביטוח פרטי
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוזין סוכנות לביטוח

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח רכב26/10/10993 צפיות
כולנו שומעים על תאונות הדרכים בישראל חדשות לבקרים. לצערנו, הן חלק בלתי נפרד מנוף חיינו ומהסיכון שאנו נוטלים כשאנו נוסעים בכבישים.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח דירה22/09/101086 צפיות
לווים אשר לוקחים משכנתא, הבנק מחייב את הלווים בביטוח משכנתא. פוליסת הביטוח המוצעת על ידי הבנקים היא בסיסית ואינה כוללת של הרחבה. הפוליסה של הבנקים לא מכסה מקרים כמו ביטוח תכולת הדירה, אובדן כושר עבודה ונכות, מחלות לב וסרטן.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח משכנתא20/07/101050 צפיות
ביטוח דירה הינו אחד הביטוחים החשובים ביותר. למה בעצם, אתם שואלים את עצמכם. חשיבותו נובעת מכך שבית המגורים שלנו הוא מקום שקשה למצוא לו תחליף.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח דירה18/05/101198 צפיות
ביטוח דירה הינו אחד הביטוחים החשובים ביותר. למה בעצם, אתם שואלים את עצמכם. חשיבותו נובעת מכך שביתנו הוא מקום שקשה למצוא לו תחליף. למשל אם אחת מהפונקציות בבית לא מתפקדת, לדוגמה, לא ניתן לבצע פעולות בסיסיות כגון לישון, לאכול או להתרחץ - קיים צורך מיידי להחזיר את המצב לקדמותו. לצורך כך, אפשר לבטח הן מקרים מגוונים של פגיעות בבית והן את התכולה ולקבל פיצוי מחברת הביטוח.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח - כללי18/05/10927 צפיות
ישנם הרבה מאוד סוגים של ביטוח - ביטוח רפואי, ביטוח חיים, ביטוח מנהלים או ביטוח דירה. לפני שנבדוק מה משמעותו של כל אחד מסוגי הביטוחים, חשוב לדעת מהם העקרונות לפיה עובדת השיטה הביטוחית.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222575 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222568 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222545 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222561 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222850 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222887 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222888 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica