חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח דירה

ביטוח דירה הינו אחד הביטוחים החשובים ביותר. למה בעצם, אתם שואלים את עצמכם. חשיבותו נובעת מכך שבית המגורים שלנו הוא מקום שקשה למצוא לו תחליף. כך למשל אם אחת מהפונקציות בבית לא מתפקדת, לדוגמה, לא ניתן לבצע פעולות בסיסיות כגון לאכול, לישון או להתרחץ - קיים צורך מיידי להחזיר את המצב לקדמותו. לשם כך, אפשר לבטח הן מקרים מגוונים של פגיעה בבית והן את התכולה ולקבל פיצוי מחברת הביטוח.

ביטוח תכולה וסוגי נזקים
מה ניתן לבטח? כמעט הכל, בעצם. ביטוח תכולת הבית כולל חפצים, כלים, רהיטים, תמונות וחפצי אומנות, כלי חשמל, תכשיטים ודברי ערך. בנוסף, אפשר לבטח את הדירה מפני מקרים שונים שעלולים לגרום נזקים לדירה או לרכוש כמו ביטוח נגד גניבות, רעידות אדמה, תאונות בתוך הבית או בעיות ותקלות בבית כמו סתימה בצנרת.

כל הסיכונים מבוטחים
בלא מעט מקרים, הפוליסה הסטנדרטית הינה מוגבלת מבחינת הכיסוי הביטוחי שהיא מעניקה למבוטחים. לכן, מי שמעוניין בכיסוי מורחב צריך להוסיף על הפוליסה הרגילה פוליסה המכונה "כל הסיכונים".
 
ביטוח דירה מורחב מאפשר למבוטח לקבל פיצוי במקרה של נזקים שאינם מעניקים פיצוי כספי בפוליסות רגילות כגון פיצוי במקרה של רעידות אדמה. יש לדעת, כי בפוליסה המורחבת אין פירוט של המקרים שמבוטחים. בפוליסה מצוינים רק האירועים החריגים שאינם כלולים בביטוח. ברבים מהמקרים, שמאי מומחה צריך להעריך את הרכוש בדירה ושוויו כתנאי לעריכת ביטוח דירה מורחב.

האם כדאי לבטח דירה שכורה?
האם יש לבטח דירה שכורה? התשובה היא כן. הביטוח דרוש למשכיר ולשוכר כאחד. המשכיר מבטח את הדירה כבעלים שלה, ולעומתו השוכר רוכש ביטוח למרות שהוא לא בעל הדירה. "למה לי בעצם?", ישאל את עצמו השוכר הממוצע, "הרי אם קיים ביטוח לדירה לצורך מה אני זקוק לפוליסה נוספת?". שוכרים רבים יתפלאו לגלות, כי גם הם חשופים להפסד כספי במקרה שהדירה תינזק. כשוכרים, אתם יכולים לגרום לנזק רב לדירה, למשל כתוצאה משריפה שאתם גרמתם כתוצאה מהתנהגות רשלנית מצדכם. הפוליסה של בעל הדירה תגן עליו, והוא יקבל פיצוי בגין הנזקים שנגרמו לדירה. אבל ביטוח זה אינו מכסה אתכם כשוכרים. אם חברת הביטוח תבחר לתבוע אתכם על ההוצאות הכספיות שגרמתם לה, לדוגמה, תשלום פיצויים לבעל הדירה, כדאי שתהיה לימינכם חברת ביטוח שתגבה אתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
רוזין| סוכנות לביטוח , ביטוח רכב , ביטוח פרטי
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוזין סוכנות לביטוח

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח רכב26/10/10993 צפיות
כולנו שומעים על תאונות הדרכים בישראל חדשות לבקרים. לצערנו, הן חלק בלתי נפרד מנוף חיינו ומהסיכון שאנו נוטלים כשאנו נוסעים בכבישים.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח דירה22/09/101086 צפיות
לווים אשר לוקחים משכנתא, הבנק מחייב את הלווים בביטוח משכנתא. פוליסת הביטוח המוצעת על ידי הבנקים היא בסיסית ואינה כוללת של הרחבה. הפוליסה של הבנקים לא מכסה מקרים כמו ביטוח תכולת הדירה, אובדן כושר עבודה ונכות, מחלות לב וסרטן.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחמשכנתא03/08/10867 צפיות
לווים אשר לוקחים משכנתא, הבנק מחייב את הלווים בביטוח משכנתא. פוליסת הביטוח המוצעת על ידי הבנקים היא בסיסית ואינה כוללת של הרחבה.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח דירה18/05/101197 צפיות
ביטוח דירה הינו אחד הביטוחים החשובים ביותר. למה בעצם, אתם שואלים את עצמכם. חשיבותו נובעת מכך שביתנו הוא מקום שקשה למצוא לו תחליף. למשל אם אחת מהפונקציות בבית לא מתפקדת, לדוגמה, לא ניתן לבצע פעולות בסיסיות כגון לישון, לאכול או להתרחץ - קיים צורך מיידי להחזיר את המצב לקדמותו. לצורך כך, אפשר לבטח הן מקרים מגוונים של פגיעות בבית והן את התכולה ולקבל פיצוי מחברת הביטוח.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח - כללי18/05/10927 צפיות
ישנם הרבה מאוד סוגים של ביטוח - ביטוח רפואי, ביטוח חיים, ביטוח מנהלים או ביטוח דירה. לפני שנבדוק מה משמעותו של כל אחד מסוגי הביטוחים, חשוב לדעת מהם העקרונות לפיה עובדת השיטה הביטוחית.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223036 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162756 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142850 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147650 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148036 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138254 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131972 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica