חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצאים גננים בשרון

מאת: שושי אוחנהגינון23/05/2010926 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים גנן לעיצוב חצר הבית?

מתישהו בסביבות גיל 40 או 50 אנשים רבים מוצאים את עצמם בנקודה בחיים שבה הדבר היחיד שהם רוצים לעשות הוא להישען אחורה, להירגע וליהנות ממה שהספיקו לעשות עד כה - עבור חלקנו מדובר בהנאה מההתקדמות בעבודה, בשביל חלק מהאנשים המשמעות היא הנאה ממשפחה גדולה, ועבור חלק מהאנשים זהו אושר שנגרם מהבית שבו השקיעו הרבה מאוד כסף ואהבה, בעדיפות גדולה לקוטג' עם גינה.

אכן, לא פשוט למצוא סביבה מרגיעה יותר מגינה נאה; פינה לשבת בה ולהתחיל את היום עם קפה ועיתון, לארח את בני המשפחה, לתת לנכדים לשחק, או לגדל צמחי נוי ופירות. אבל בגילאים הללו לא תמיד יש לנו זמן לעסוק בגיזום ונטיעה, ולכן המון אנשים שוכרים אנשי מקצוע לעבודה.

איך עושים זאת נכון? להלן כמה עצות לבחירת בעל מקצוע:

- קשה לקבוע את מי לקחת לשירות גינון? תמיד עדיף לקבל המלצה איכותית. שאלו את השכנים שלכם אם הם יכולים להמליץ לכם על איש מקצוע טוב. מי שמרוצה מהעבודה של הגנן שלו ישמח להמליץ לכם.

- העדיפו לתאם זמן קבוע, באופן זה תוכלו לוודא שהגינה מקבלת טיפול טוב ומתמשך.

- בחרו באיש מקצוע המטפל בכל היבטי הגינון ולא רק בחלק מהם: שתילת צמחיה, טיפול בעשבים, גיזום תקופתי, עיצוב ותכנון נוף, בחירת סוגי הצמחים ותכנון מערכות השקיה.

- ואמנם תמיד קל יותר לשכור גננים, לא תצליחו למצוא תחליף לנחת הרוח שאנו מקבלים מטיפול עצמאי בגינה. הקדישו לגינה האהובה שלכם שעתיים-שלוש כל סוף שבוע - כך גם תבלו בעשייה מהנה וגם תקצצו לא מעט מההוצאות על הבית.

מתעניינים בתחומי עיצוב גינה? אולי תתעניינו גם באתרים בקטגוריית הקמת גינה ו-גננים בשרון. קריאה מהנה וגינון נעים!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי אוחנה

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה15/09/101152 צפיות
אינספור סיבות יכולות להוביל לקשיים בזוגיות, מבעיה במיטה ועד פערים בתפיסת עולם. אך גירושין אינם הפתרון היחיד כי אם האחרון.

מאת: שושי אוחנהחתונות06/09/101970 צפיות
מעוניינים למצוא שירי סלואו לחתונה? לא יודעים איך מוצאים שירים חסידיים לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זו לא משימה קלה, אך אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, זוהי הסיבה שבגללה זה רק בסיסי שתדעו שאתם צפויים לקבל את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי05/09/101158 צפיות
מעוניינים למצוא מקום לאירוע שלכם? על איזה דברים אתם חייבים להתעכב מבעוד מועד ולאילו פרטים כדאי לשים לב מראש בזמן שאתם בוחרים גן אירועים לאירוע החשוב שלכם?

מאת: שושי אוחנהחתונות05/09/101256 צפיות
הרבה אולמות אירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם שכוללות צלם, תקליטנים ואפילו שירות עיצוב אירוע. זה עשוי לקצץ בהוצאה בצורה משמעותית, אבל יש לבדוק בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הדבר באמת משתלם והאם הצוות אכן מומלץ.

מאת: שושי אוחנהלימודי שפות15/07/101239 צפיות
כולנו זקוקים לאנגלית בחיינו הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לשם גישה יותר טובה לידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. ואכן, אין ספק, תחום העסקים כולו פועל בשפה האנגלית, ואנו עדים למגמה לפיה ככל שהתפקיד רם יותר, כך נדרש יותר שימוש באנגלית.

מאת: שושי אוחנהבניין ואחזקה - כללי28/06/101275 צפיות
יום קייצי, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית מרוב שרותח, השמש כמו אש והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לגשת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל?

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים28/06/101181 צפיות
איזה זוג לא רוצה שסרט החתונה שלו לא יהיה ברמה גבוהה? כשמתכננים חתונה, צילום אירועים איכותי הוא אחד מן השרותים שבהם הכי מומלץ להשקיע.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182255 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811235 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181678 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183844 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174201 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica