חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לאכול בריא כשקונים אוכל באינטרנט

מאת: עמוס גורקניות 24/05/20101327 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניות ברשת מספקות לצרכן חוויית קנייה חדשה: נגישות עצומה למוצרים, אופציה להשוואת מחירים פשוטה וקלה ומחירים נוחים. בקנייה ברשת הצרכן נהנה גם מכך שהקנייה מגיעה עד לביתו באמצעות דואר או שליח. הצרכנים נענים בחיוב ליתרונות אלה. היקף הקניות באינטרנט הולך ומתרחב: צרכנים מגלים כי ניתן לקנות הכל באינטרנט - ממחשבים ניידים ועד לקניות אוכל.

בשנים הראשונות לפעילותן של הקניות המקוונות היה מקובל להזמין אוכל באינטרנט רק ממסעדות ורשתות אוכל מהיר. בנוסף לכך פעלו באינטרנט סופרמרקטים בעלי נישה ספציפית כמו סופרמרקט המציע אוכל ללא גלוטן או אוכל אורגני. כיום סופרמרקט באינטרנט מתופעל גם על ידי רשתות גדולות ומציע את כל המבחר המוכר מסניפי סופר רגיל: דגנים, ביצים, מוצרי חלב, בשר טרי במשקל ועוד.

כאשר המודעת גוברת לחשיבות של תזונה נכונה לבריאותינו ולבריאות ילדינו נותר לשאול - מבין כל האופציות של רכישת אוכל באינטרנט מהי האפשרות הרצויה ביותר?

קניות אוכל : מה יותר בריא - אוכל מוכן, אורגני או רגיל?

כיום כאשר נושאים של תזונה נכונה עולים לסדר היום ברור לאנשים רבים שאוכל מהיר אינו מהווה אופציה בריאה כלל וכלל וזאת במיוחד עבור ילדים. ככלל, אוכל ממסעדות אינו נחשב לבריא במיוחד: במסעדות רבות אוכל מבושל עם כמות גדולה יחסית של שמן ושומנים אחרים. ניתן בקלות להזמין אוכל באינטרנט ממסעדות העוקבות אחר טרנד בריאותי אך מדובר על הוצאה יקרה ובייחוד בחשיבה לטווח ארוך.

ומה בין אוכל אורגני לאוכל רגיל? המודעות הציבורית לתזונה נכונה הובילה להקצנה בעמדתם של לא מעט מביני עניין הגורסים כי בריא יותר לאכול אוכל אורגני מאשר אוכל קונבנציונלי. אלה טוענים כי מוצרי מזון כמו ירקות או ביצים המגודלים באופן רגיל מכילים כמות קטנה יחסית של ויטמינים וסיבים תזונתיים. מכיוון שמוצרים אורגניים יקרים במאות אחוזים בהשוואה למוצרי מזון רגילים נשאלת השאלה האם קניות אוכל אורגני אכן משתלמות מבחינה בריאותית באופן שמצדיק את הבדלי המחירים.

בניגוד לטענות שאוכל אורגני מזין יותר, מחקר שנעשה לאחרונה בדק את הטענה הזאת לעומק. להפתעת רבים, ביניהם תומכי אוכל אורגני, בבדיקה של סוגי מזון שונים שנאספו במשך שנים וכללו סוגים שונים של ירקות, ביצים ובשר לא נמצאו הבדלים תזונתיים משמעותיים בין מזון אורגני למזון רגיל. כמויות הויטמינים באוכל אורגני היו זהות כמעט לחלוטין בהשוואה לאורגני.

אוכל באינטרנט - יכול להיות בריא וחסכוני

בעוד שלא ברור אם באמת כדאי להשקיע באוכל אורגני נותרה ברורה העובדה כי תזונה נכונה תלויה במידה רבה בהרכבת תפריט מאוזן הכולל את כל אבות המזון. באכילה יומית נכונה חשוב לשלב בין סוגי מזון שונים ולאכול כל אחד מהם במידה מומלצת: ביצים, ירקות ופירות, דגנים ועוד. כדי לוודא שאתם אוכלים נכון, נצלו את היתרונות שהאינטרנט מעניק: חפשו מידע על מזון עשיר בויטמינים ובסיבים תזונתיים ובדקו כיצד כדאי לשלב בין סוגי המזון השונים . תוכלו למצוא ברשת אתרים רבים המציעים תפריטי בריאות ואף מתכונים המפורסמים בחינם.

לאחר שקיבלתם מידע מפורט תוכלו ליישם קניות אוכל נכונות ובריאות באינטרנט: ניתן לקנות את כל מוצרי המזון דרך סופרמרקט באינטרנט ואף במחירים משתלמים.

כדאי לבסוף לחשוב על יתרון נוסף בקניות אוכל בסופרמרקט באינטרנט: בקניית אוכל ברשת קל להימנע מהפיתויים הרגילים של קניית ממתקים, חטיפים ושאר מוצרי מזון המזיקים לבריאותנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמוס גור

מאת: עמוס גורקניות 29/11/101664 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על מעדנים - סוגים שונים של מעדנים, יתרונות בריאותיים ועוד.

מאת: עמוס גורקניות 29/11/102039 צפיות
המאמר מדבר על איפה עושים קניות לבית ומסביר מה חשוב לדעת כשעושים קניות לבית באינטרנט.

מאת: עמוס גורצרכנות21/11/101857 צפיות
המאמר סוקר את היתרונות שבקניות סופר בעידן המודרני.

מאת: עמוס גורבריאות ילדים27/10/102019 צפיות
המאמר מעלה כמה עובדות חשובות בדבר אוכל לתינוקות.

מאת: עמוס גורצרכנות27/10/104419 צפיות
אנו חיים בעידן בו דברים משתנים ללא הרף, שוק העבודה משתנה, תרבותנו הצרכנית משתנה ואפילו הרגלי התזונה שלנו משתנים ללא לאות. המאמר דן בשאלה המי מהפכת הקניות באינטרנט.

מאת: עמוס גורבריאות ורפואה כללי19/10/101480 צפיות
על טיפים שימושיים לבישול בריא שמעתם? המאמר נותן סקירה קצרה של טיפים לתזונה נכונה.

מאת: עמוס גורמתכונים ואוכל - כללי26/09/101608 צפיות
איך בכל זאת ניתן ליהנות מחוויית הארוחות המשפחתיות של החגים, מבלי להצטרך להתמודד עם עלייה במשקל? להלן כמה טיפים.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213740 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205196 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186816 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173165 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172922 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161710 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica