חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תהליך האימון משנה את העולם. אמרו את זה קודם לפני, לא משנה

מאת: איציק בןאימון אישי - כללי15/03/20091009 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תהליך האימון משנה את העולם

אמרו את זה קודם לפני, לא משנה

כאשר מגיעים לאימון, קשה שלא להיזכר בשיר של אריק איינשטיין "אני ואתה נשנה את העולם".

"אני ואתה נשנה את העולם"

המתאמנים מגיעים לאימון בדרך כלל כאשר הם נמצאים במצב בו הם מבקשים לשנות את עולמם, לשנות את ההווה בו הם נמצאים וליצור עתיד טוב יותר בתחום המקצועי והאישי.

ביחד עם המאמן/ת המתאמנים מתחילים את תהליך השינוי, כאשר אולי לראשונה, הם בודקים ונוגעים באמת הפנימית שלהם, כאשר המאמן/ת משמש כמראה ומשקף את המציאות הנוכחית אשר לאט לאט מתחילה להשתנות.  

באימון, המתאמנים אכן מתחילים בתהליך של שינוי העולם הפנימי שלהם, ומתחילים ליצור "יש" ממקום בו היה מחסור. השינוי מתחיל לאיטו לחלחל ולקראת סוף התהליך מתחיל להשתנות העולם האישי, כאשר יכולות פנימיות רדומות מתחילות להתעורר ולשנות את ההווה.

"אני ואתה אז יבואו כבר כולם"

בתהליך האימון, מתבהרת המציאות הנוכחית ונבחנות האפשרויות השונות הגורמות למצב הנוכחי. נבחנות האפשרויות לשינוי אליו המתאמנים מייחלים. ההכרה, שהמתאמנים, בעצם, יכולים לשנות את עולמם הם ועל ידי שינוי זה להביא לשינוי תפיסתם את העולם, מביאה לתוצאה של פתיחות לגבי העולם ומזמנת אפשרויות נוספות לעשייה וצרוף אנשים לפעולה.

"יהיה לנו רע, אין דבר זה לא נורא"

הנגיעה באמת הפנימית שלנו מלווה לפעמים בקשיים ומכשולים אותם אנו מנסים להסוות ולתרץ באין סוף דוגמאות מעולמם של אחרים אותם אנו מביאים כדוגמא לאנשים, שביקשו שינוי ולא יכלו לו מסיבות חברתיות, כלכליות ואחרות. יש מקום לכבוד של האחר, יחד עם זאת  חשוב לזכור ולהזכיר, כי הניסיון לביצוע השינוי היה של האחר ולא של המתאמן/ת ובכך ליצור את ההפרדה בין המציאות האישית שלנו לבין הראייה שלנו למציאות של האחר.  בדיקה נוספת, באמצעות תהליך החקירה אשר מתבצע באימון מצליחה לרדת לרבדים העמוקים יותר של האמת, כאשר המתאמנים עדיין יושבים מול המראה (המאמן/ת), אשר משנה את פניה ויוצרת מראה חדש, אמיתי ונכון יותר.  בתהליך האימון, בו כל אחד ואחת מחפשים את השינוי, אנו נדרשים להמציא את עצמנו כל פעם מחדש. ממפגש אחד לשני, תוך תרגול ואימון בית, המתאמנים מגלים לפתע מעיין פנימי בלתי נדלה של רצון הקורא לפעולה ושבירת דפוסי ראייה והתנהגות אשר נחשבו ונתפסו כבלתי ניתנים לשינוי.

אני ואתה נשנה את העולם  - מילים : אריק איינשטיין

אני ואתה נשנה את העולם

אני ואתה אז יבואו כבר כולם,

אמרו את זה קודם לפני

לא משנה-אני ואתה נשנה את העולם.

אני ואתה ננסה מהתחלה,

יהיה לנו רע, אין דבר זה לא נורא,

אמרו את זה קודם לפני

לא משנה- אני ואתה נשנה את העולם.

אני ואתה ננסה מהתחלה

יהיה לנו רע, אין דבר זה לא נורא

אמרו את זה קודם לפני

זה לא משנה- אני ואתה נשנה את העולם.

אני ואתה נשנה את העולם

אני ואתה אז יבואו כבר כולם.

אמרו את זה קודם לפני,

לא משנה-אני ואתה נשנה את העולם

-----------

איציק בן MA

אימון מנהלים ובכירים

אימון אישי/אימון לחיים

 מנכ"ל "אימון ישראל- פורטל המאמנים הישראלי", בעל תואר שני בתקשורת ארגונית ותואר במנהל עסקים ותעשיה וניהול , הינו מנחה בכיר בקורסים ובסדנאות ומפתח תוכניות ההדרכה בתחום האימון העסקי ואימון בארגונים. איציק מומחה בתחום היזמות והשיווק ובעל נסיון רב בתחום ניהול משאבי אנוש והשמת כ"א. הוא יזם ומקים של פורטל המאמנים הישראלי, עוסק באימון אישי ועסקי, ומרצה בתחום בארגונים שונים, מרכזי הכשרה למאמנים ובמוסדות להשכלה גבוהה.

Isaac@coachisrael.co.il

www.coachisrael.co.il

© כל הזכויות שמורות לאיציק בן (פורטל המאמנים הישראלי – אימון ישראל בע"מ)

 



תגיות המאמר: אימון, שינוי, תהליך, רצון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איציק בן, MA - מנכ"ל "אימון ישראל- פורטל המאמנים הישראלי", בעל תואר שני בתקשורת ארגונית ותואר במנהל עסקים ותעשיה וניהול , הינו מנחה בכיר בקורסים ובסדנאות ומפתח תוכניות ההדרכה בתחום האימון העסקי ואימון בארגונים. איציק מומחה בתחום היזמות והשיווק ובעל נסיון רב בתחום ניהול משאבי אנוש והשמת כ"א. הוא יזם ומקים של פורטל המאמנים הישראלי, עוסק באימון אישי ועסקי, ומרצה בתחום בארגונים שונים, מרכזי הכשרה למאמנים ובמוסדות להשכלה גבוהה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק בן

מאת: איציק בןאימון לאיכות חיים29/03/09971 צפיות
המאמר עוסק בציון חג הפסח כנקודת זמן לניקיון חיצוני וניקיון פנימי. ביטול ה"חייב" ובחירת "הרוצה" בחיינו.

מאת: איציק בןאימון לקריירה15/03/091206 צפיות
עולם הקריירה בעשרים השנים האחרונות עובר שינויים ביחס לתפיסת עובד מעביד, סטטוס של שכיר, סטטוס של עצמאי, שעות עבודה, גמישות ופרופיל תעסוקתי. רבים מאיתנו ורבים שאנו מכירים, מוצאים עצמם מחליפים קריירה אחת באחרת ועוברים ממעמד של שכיר לעצמאי ולהיפך. תהליך הבחירה מרצון במקום מאילוץ מאפשרת הנאה רבה במציאת הקריירה הנכונה עבורנו והגשמת העצמי.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205530 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196087 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194052 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173140 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173130 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162649 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162378 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica