חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס מאמנים - לאלף את הנמר שבך

מאת: מכון מאמניםאימון מנהלים31/05/20101156 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


לפני עידן הקורסים, ולפני שנפתח קורס מאמנים באמריקה, אינדיאני אחד העביר לבנו קורס מאמנים קצרצר וסיפר לו את הסיפור הבא:

"בני", הוא אמר, "בכל אחד מאיתנו שוכנים במאבק מתמיד שני נמרים. אבל בתוכנו, אנחנו צריכים לבד לדעת לשלוט בשניהם:  נמר אחד הוא שחור משחור, בעל עיניים אדומות ויוקדות וריר נוטף מזוויות פיו. הוא הרוע והקינאה, הוא הכעס והחרטה, הוא הצער והכאב.  הנמר הזה מלא באשמה ובעלבון, בעל רגשי נחיתות ותחושת עליונות, מוצף באגו ובשקרים.
לעומתו, הנמר השני צחור כשלג ועיניו טובות כחולות וחודרות.  הוא נאה, שוחר שלום ואהבה, מלא בתקוה ובשלווה, משדר ענווה, טוב לב, נדיבות. הוא נמר אמפטי, הדובר רק אמת, ליבו מלא רחמים וחמלה וכולו אמונה."
הנכד חשב על זה במשך כדקה ולאחר מכן שאל: "אבל סבא, איזה נמר מנצח?"
האינדיאני ענה בפשטות: "זה שאתה מאכיל"...(מקור אלמוני)

בכל אחד מאיתנו קיימים נמרים כאלה ותוצאות המאבק ביניהם משתקפות בחיינו: בעבודה, במערכות יחסים, בזוגיות, במשפחה ובעצם בכל תחום משמעותי לנו. אנחנו יכולים דרך קורס מאמנים לדעת להבחין ביניהם בשלב ראשון, שם יוכלו לתת לנו כלים לזהות את מי מהנמרים אנחנו מאכילים. 
יש רגעים בו הנמר ה"רע" רעב כל-כך שאנחנו מעדיפים להאכיל אותו, במקום לחזק את הנמר ה"טוב" ולסמוך עליו שיינצח. אנחנו חוטאים ביוהרה כשאיננו רואים מי נמצא מולנו, אנחנו נותנים לאגו שלנו להחליט עבורנו כיצד לנהוג במקום לוותר על צרות העין ורגשי הנחיתות. קורס מאמנים יכול לסייע לנו למתן את ה"נמר הרע" ולתת ביטוי חזק יותר ל"נמר הטוב".

גישת האימון הבסיסית מובילה אותנו תמיד למבחן האולטימטיבי – מבחן התוצאה. כך, קורס מאמנים והכשרה יכולים להוציא מאיתנו את התוצאות הרצויות ולתת לנו כלים להוביל הלאה. כשאני שואל מהן התוצאות בחיי? איך הבאתי לתוצאות הללו? האם הייתי רוצה לייצר תוצאות אחרות?? התושובת לא תמיד ברורות. תהליך שבו האדם מתבונן בתוצאות בחייו ושואל את עצמו כיצד הוא מייצר אותן והאם הוא רוצה לפעול אחרת, מגולם במונח "אחריות". אתה יכול לבחור איזה נמר להאכיל, ואתה יכול ליצור שליטה בחיים שלך. בחירה של קורס מאמנים טוב, יכולה לסייע לך – כאדם פרטי וכדמות ייצוגית לרסן את הנמר האחד ולהאכיל את הנמר השני.

בלקיחת האחריות תוכל לעמוד במבחן התוצאה שלך – לנהל  את חייך כפי שאתה רוצה, ולא כפי שאתה יודע. כדי לדעת יותר אתה צריך לבחור קורס מאמנים שידריך אותך, ורק אותך על מנת שתכיר עצמך טוב יותר.

אז איזה נמר אתה מחליט להאכיל?


 



תגיות המאמר: קורס מאמנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכון מאמנים

מכון אימון לפריצת דרך

www.meamnim.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכון מאמנים

מאת: מכון מאמניםאימון עסקי17/01/111037 צפיות
אימון אישי? על מנת שכל אחד יצליח יש לבחון את החלום – אין דבר שהוא לא אפשרי, כל שיש לבדוק הוא כיצד ניתן להפוך אותו לממשי.

מאת: מכון מאמניםאימון אישי - כללי10/01/111079 צפיות
אנחנו מודעים יותר, דורשים יותר מעצמנו, חשופים יותר ויותר לסוגי אנשים שונים בכל יום. איך אנחנו יכולים למצוא את הדרך הנכונה בעולם שבו מבחר האפשרויות הוא כל כך גדול ואנו כל כך קטנים? איך אנחנו יכולים לגרום לגינה הפרטית שלנו לצמוח ולפרוח?

מאת: מכון מאמניםאימון אישי - כללי20/12/10987 צפיות
קיימים אין ספור סיפורי הצלחה של אנשים שעברו אימון אישי ועשו שינוי מהותי בחיים שלהם. הרבה מהאנשים הללו הופכים להיות מסיונרים של השיטה. הרבה אנשים שעברו חוויה מעצימה כזו מרגישים שהם רוצים להמשיך ולהתקדם עם לימודי אימון אישי על מנת להעצים עצמם יותר. מה המשותף לתלמידי לימודי אימון אישי ?

מאת: מכון מאמניםאימון אישי15/12/10944 צפיות
כולנו רוצים להצליח. לכולנו יש שאיפות בחיים וכלונו רוצים להגשים אותן. לפעמים – נקודת הפתיחה שלנו נמוכה, לפעמים היא גבוהה. בעידן השוויוני פמינסטי של היום, חלון ההזדמנויות של הנשים להצלחה רק נפתח. אישה כיום יכולה להחזיק בכל תפקיד שהוא כמעט. ולכן, היא יכולה לבחור ללמוד כל מקצוע – רובוטיקה ועד פסיכולוגיה.

מאת: מכון מאמניםאימון אישי - כללי07/12/10932 צפיות
אנחנו נמצאים בעידן שמבחר האפשרויות בו הוא אינסופי ואין לדעת מה יביא המחר. במקום בו אנו מתלבטים עם עצמנו בלימודים – כדאי רגע לעשות חשבון נפש ולבחון את כלל האפשרויות. לאלה מאיתנו שניחנו באכפתיות, בכושר מנהיגות וביכולת הנעה להצלחה כדאי מאוד לשקול לימודי אימון אישי במסגרות השונות.

מאת: מכון מאמניםאימון אישי - כללי07/12/101086 צפיות
פעם, כשהיינו צריכים ייעוץ בעסק או בעניינים משפחתיים, היינו הולכים לראש הכפר או לרב ומבקשים ממנו עצה טובה. מי היו האנשים הללו? האנשים הללו היו מעין מורי דרך ראשונים לכל מי שרצה להצליח ולשפר את איכות חייו, גם בעידן הקדום יותר. כיום ההתייחסות לאנשים שהם מאמנים אישיים דומה בצורך של המתלמדים להצליח בעיסוק שלהם או לחילופין בניהול חיי המשפחה שלהם, אך עדיין שונה בהרבה מובנים:

מאת: מכון מאמניםאימון אישי30/11/10842 צפיות
לפעמים, קל לנו להתרפק על ברכיי ההיסטוריה ולהסתכל לאחור על המנהיגים הגדולים שהיו לאומה שלנו. מה יש באנשים הללו, שהצליחו להגיע לראשית הצמרת (כל אחד במקומו) ולהנהיג את העם שלנו ביד חזקה ובזרוע נטויה? חישבו לרגע, באם המנהיגים הללו היו מאמנים אישיים כיום – איזו מורשת הם היו יכולים להנחיל לנו?

מאמרים נוספים בנושא אימון מנהלים

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223252 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205085 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193167 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182906 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: רוני הכהןאימון מנהלים24/12/172893 צפיות
יש משפט נדוש שאומר shit Happens או בעברית תקלות קורות ואין מה לעשות, מדוע הוא נדוש? מכיוון שנוח ליחס אותו לטעויות שלנו או של אחרים. נוח לציין ולהמשיך לעבוד כרגיל גם שמשהו משתבש.

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/172973 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, מוצר יקר ללקוח, טיפים לאנשי מכירות, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, מטפל רוחני, תמיכה נפשית: עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica