חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמן אישי – בשביל מה? (חלק ב')

‏יום שישי 12 מרץ 2010 מאמן אישי

מאמן אישי – בשביל מה? (חלק ב')

להלן הסיבות הנוספות לצורך החזק בשירותו של מאמן אישי, בהמשך לחלק א' של מאמר זה:

4. מאמן אישי – בשביל מה? לרוב, אנחנו צריכים מישהו שיסייע לנו בפיתוח משמעת עצמית. קרה לכם פעם שברגע שהתחייבתם לאדם אחר שתעשו משהו, בסופו של דבר עשיתם אותו? כמובן שכן! בבית הספר המורה ביקשה שנכין את השיעורים עד יום X בשעה Y. למרביתנו זה גרם להכין את השיעורים בעקבות תחושה של "חוסר ברירה" או במילים טובות יותר- מחויבות! המחויבות הזו והמשמעת העצמית הזו גורמות לנו לעשות דברים מדהימים. הן גורמות לנו לעשות מה שצריך לעשות גם אחרי שההתלהבות של הרגע מסתיימת. הן גורמות לנו לעשות מה שצריך לעשות, מתי שצריך לעשות, בין אם בא לנו או לא ועדיין לעשות את זה טוב. לבד, זה מאוד קשה, לעומת זאת, מאמן אישי דורש מאיתנו לעשות מה שצריך לעשות ומסייע לנו בפיתוח המשמעת העצמית שגם מהווה גורם מפתח בהתגברות על הרגלים רעים ובאימוץ הרגלים טובים.

5. מאמן אישי – בשביל מה? "אלוהים נמצא באינטראקציה שבין אנשים" (Teri-E Belf) מאמן אישי לא חייב להיות מומחה ובעל ידע בתחום שבו אתה מתעסק. אתה הוא המומחה בתחומך על פי אידיאולוגית האימון הקלאסי. מאמן אישי הוא מומחה ביצירת שיחות אימון ואינטראקציות- מדובר באמנות תקשורתית של ממש, אמנות שמובילה ליצירה ולחוללות בצורה מהירה ואפקטיבית הרבה יותר מאשר לבד.

כשאתה והמאמן האישי שלך (בהנחה שהוא מאמן אישי מקצועי) מדברים ביניכם, לעתים יש תחושה שאינטליגנציה חכמה יותר משניכם נכנסת לתמונה ומאפשרת פתחים חדשים לפעולה, רעיונות, זרעים שיובילו לפריצת דרך, השראה, הזדמנויות, אפשרויות חדשות שלא נראו קודם ועוד. שני אנשים (שאחד מהם הוא מקצוען ויודע להנחות את השיחה- מאמן אישי), בעזרת סיעור מוחות יכולים להגיע למקומות שלבד קשה יותר להגיע אליהם.

6. מאמן אישי – בשביל מה? מאמן אישי הופך את המתח שבאתגר לקרקע בטוחה לפעול ממנה. אימון אצל מאמן אישי דורש מהמתאמן לצאת מאזור הנוחות שלו ולקפוץ לאזור המסוכן. זה דורש אומץ לב, נכונות להסתכן במטרה לצמוח ולגדול, נכונות לטעות ולתרגל, לעמוד בפני קשיים ומכשולים, ללכת במקומות חדשים לנו, להרגיש אי נוחות ואי ודאות לעתים. מדובר באתגר גדול שעלול ליצור המון מתח, פחדים, ספקות וחששות. מאמן אישי יודע כיצד להפוך את אותם הדברים שהוזכרו לקרקע בטוחה לפעול ממנה.

7. מאמן אישי – בשביל מה? מאמן אישי גורם לך לעשות דברים שמעולם לא עשית. כדי להשיג דברים שמעולם לא היו לך, אתה תצטרך קודם "להיות" מי שאתה יכול להיות ולא מי שאתה היום ואז לעשות מה שמעולם לא עשית. אחד מהמדדים להצלחה של מאמן אישי הוא יכולתו להשפיע עליך להפיק תוצאות. וכדי להפיק תוצאות שמעולם לא הפקת, אתה תצטרך לפעול כמו שמעולם לא פעלת בעבר. מאמן אישי מקצועי, לאחר שהוא מסיים לדבר, איך הוא יודע שהוא הצליח במלאכתו? כי אתה פתאום עושה "תרגיל" חדש, שמעולם לא עשית.

8. מאמן אישי – בשביל מה? מאמן אישי מקצועי מעביר לנו את הידע שלא קיבלנו בשום מקום אחר. לצערי, מערכת החינוך הפורמאלית בנויה בצורה כזו שהיא לא מלמדת אותנו את הדבר החשוב ביותר- כיצד להצליח? אחרת, כולם היו מצליחנים ועובדה ידועה היא שאחוז האנשים שזוכים להצלחה בחייהם, בכל תחום שהוא, הוא קטן בהרבה מאלה שאינם זוכים להצלחה. יש אף האומרים שהיחסים הם: 5% לעומת 95%. בתהליך אימון עם מאמן אישי ועל אחת כמה וכמה בתהליך בו מלווה אותך מנטור, יש אלמנט בולט מאוד של למידה, של צמיחה ושל התפתחות אישית שמתבטאת בארבעת האלמנטים שלנו כבני אדם שלמים: המנטאלי, הרגשי, הרוחני והפיזי. מאמן אישי מלמד אותך כיצד להצליח, הידע שלא למדת בשום מקום אחר...

יש כמובן עוד סיבות לצורך בשירותו של מאמן אישי, אך לטעמי אלו הן הנקודות הקריטיות שחשוב להדגיש. רוצה לדעת מתי יש צורך בשירותו של מאמן אישי? מה יכולות להיות הסיבות להתנגדות לשירותו של מאמן אישי? ומיהו המתאמן האידיאלי? לחץ כאן כדי לעבור לחלק ג' של המאמר  



לחיי ההצלחה שלך!
יואב זילכה
www.mentorme.co.il 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לחיי ההצלחה שלך! יואב זילכה

יואב זילכה הוא מייסד Mentor Me ומדריך אנשים לצמיחה רוחנית כבסיס להצלחה בחיים ובעסקים ולחיים עשירים בכל המובנים!

אהבתם את המאמר? שתפו את האנשים היקרים לכם.
רוצים ליהנות מתכנים, מכלים ומסרטונים מעוררי השראה וגם לקבל במתנה את "המדריך לטרנספורמציה" שיאפשר לכם לגלות מה באמת עוצר אתכם ולהמריא לדרך חדשה בחייכם? לחצו כאן עכשיו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואב זילכה

מאת: יואב זילכהאימון לאיכות חיים04/02/131317 צפיות
לפני מספר ימים, בעודי יורד מהבניין בו אני גר בדרכי לפגישה, התחלתי לשמוע צעקות במורד הרחוב. אישה אחת צרחה על איש אחד שחנה את רכבו באחת החניות הקרובות לבניין שלה. היא השליכה עליו את כל הקללות האפשריות ואפילו בשלב מסוים היא אמרה לו שאם הוא לא מפנה את האוטו שלו מיד, היא תבעט לו בביצים. מהיכרות שטחית ביותר של האישה הזו, לדעתי אין לה אפילו רכב. מה גם שהחניה בה האיש חנה, אינה חניה שמורה של אף אחד!

מאת: יואב זילכהאימון לאיכות חיים04/02/131453 צפיות
בסוף המאמר הקודם ("מתי בפעם האחרונה בכית מהתרגשות חיובית?") הבטחתי לתת לכם תהליך פשוט שיסייע לכם לגלות מהן 5 התשוקות הגדולות ביותר שלכם. אז הנה אני עומד בהבטחה שלי...אני רוצה לחשוף בפניכם 3 שלבים פשוטים שיאפשרו לכם לצלול פנימה אל תוך הלב ולהבין מה אתם באמת רוצים מהחיים.

מאת: יואב זילכהאימון לאיכות חיים04/02/131253 צפיות
צפייה בטלוויזיה נחשבת לפעילות די נדירה בחיי, אלא אם כן מדובר בסרטים מעוררי השראה או בתוכניות ערכיות שניתן ללמוד מהן דבר או שניים. לאחרונה, מצאתי את עצמי עומד ומזיל דמעות בעודי צופה בילדים קטנים שמוציאים מעצמם קולות גדולים בבית הספר למוסיקה. איך אפשר שלא? אני לא יודע מה איתכם, אבל הלב שלי לא יכול לעמוד בפני כישרון טהור ותמימות של ילד שמבחינתו "הכל אפשרי" זה לא רק סיסמא או קלישאה.

מאת: יואב זילכהאימון לאיכות חיים04/02/131326 צפיות
בטח כבר שמעתם אותי יותר מפעם אחת מדבר על החשיבות של השראה בחיינו. היום בחרתי לכתוב לכם על אחד ההרגלים האהובים עליי, הרגל שזיהיתי אותו אצל הרבה אנשים מצליחים. הרגל חשוב שיכול להצית את ליבנו בכל פעם מחדש ולעורר בנו את ההשראה לה אנחנו זקוקים בעקביות. ההרגל הזה נקרא "שיחות משמעותיות" והוא התבהר לי מאוד כאשר יום אחד נתקלתי במשפט הבא: "מוחות קטנים מדברים על אנשים, מוחות ממוצעים מדברים על אירועים, מוחות גדולים משוחחים על רעיונות".

מאת: יואב זילכההארה04/02/132108 צפיות
כשהייתי בן 16 גיליתי תופעה מדהימה בעת שביליתי שעות רבות בעבודתי כאורז בסופרמרקט. כן כן, זו הייתה אחת העבודות הראשונות שלי. 3 פעמים בשבוע, לאחר שהלימודים הסתיימו, הייתי נוסע לסופרמרקט (שעד היום נמצא ברחוב ארלוזורוב בתל אביב), עומד ליד הקופאית ואורז לאנשים את המצרכים שלהם בשקיות. בהתחלה שנאתי את העבודה הזו, הגעתי מהר מאוד למסקנה שלאנשים יש הרבה הערות וזה כלל לא משנה על מה. אבל זו לא הייתה התופעה המדהימה שגיליתי...

מאת: יואב זילכהאימון לרוחניות04/02/131389 צפיות
אתגרי החיים לא פוסחים על אף אחד. זאת למרות שאנחנו מאוד אוהבים להפוך אותם לבעיות אישיות ומיוחדות שיש רק לנו (זה עושה טוב לאגו שלנו). אבל המציאות היא שבמוקדם או במאוחר, כל אחד מאיתנו נאלץ להתמודד עם אתגרים מסוימים: אתגרים פיננסיים, אתגרים בריאותיים, אתגרים במערכות יחסים ועוד. אחת השאלות הפופולאריות ביותר של כל אותם אנשים יקרים שעולים על המסלול של צמיחה רוחנית, היא: "איך אפשר למצוא שלווה פנימית ולהישאר עם שלווה, תוך כדי התמודדות עם אתגרי החיים?"

מאת: יואב זילכהאימון לאיכות חיים04/02/131192 צפיות
לפני מספר חודשים צפיתי בסרטון קצרצר של אחד המורים הרוחניים שהשפעתם עליי הייתה הגדולה והמשמעותית ביותר – אקהרט טול. בסרטון הזה רואים את אקהרט מקבל שאלה בכתב ממישהו שנחשף לתכנים שלו. השאלה הייתה: "איך זה מרגיש להיות אקהרט טול?" (במילים אחרות: כאדם מואר, כיצד אתה חווה את עצמך?). תשובתו החלה בכך שזה מאוד קשה לתאר מכיוון שאין יותר מדי מה לתאר. "יש פשוט תחושה של הכרה חובקת כל, איזשהו מרחב של מודעות, חלל...ישנה זהות חיצונית (צורה), אבל היא בפריפריה". ואז הוא סיים עם משפט שלדעתי ממחיש יותר מהכל את הת...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205505 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196061 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194044 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173132 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173125 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162639 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162371 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica