חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עשיית דיאטה – היבטים שונים

מאת: ASK4 SEOדיאטה ותזונה09/06/2010756 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוכל היא המתכרות בדיוק כמו אלכוהול וסיגריות. לכן, כל דיאטה היא למעשה התנגדות להתמכרות וכרוכה במאמץ אבל התגמול שלה גדול, הרזיה ובריאות. עדיין, אנשים רבים אינם עושים דיאטה? מדוע?

הנה כמה היבטים המסבירים את התהליך:

היבט בריאותי

השמנה היא מחלה המקצרת את החיים. אנשים רבים מגיעים למצב של – או דיאטה למטרת הרזייה, או למות! פשוטו כמשמעו. עדיין איננו חייבים להגיע למצב קריטי כדי לדעת שאנו זקוקים לתהליך של הרזייה. שומן גורם למחלות כמו סוכרת, כלוסטרול והתקפות לב. חוסר איזון בגוף חוסם תהליכים חיוניים וגורם להיחסמות העורקים ולחוסר חידוש תאים.

דיאטה המבוססת על תזונה נכונה מחזירה את החיוניות והבריאות לגוף המלווה כל תהליך של הרזיה.

היבט אסטטי

האמת צריכה להיאמר – שומן הוא לא יפה. כמובן שלא מדברים על מבנה גוף ומעט שומן. מדברים על היכולת להתלבש כפי שרוצים וליהנות מקלילות הגוף. מחקרים מוכיחים כי בעולם המערבי ההיבט האסטטי הוא הגורם מספר אחד להתחלת תהליך של הרזיה. בשורה התחתונה, להיות במשקל הרצוי שלכם זה יותר נוח ופחות מסורבל. העיקר שזה גורם לכם להתחיל דיאטה.

היבט פסיכולוגי

ילדים שמנים הופכים להיות אנשים חסרי בטחון עצמי. המאבק הפנימי מול עשיית דיאטה הוא מאבק יום יומי. אתם יודעים כי עליכם לפתוח בתהליך של הרזיה אך משהו מונע מבעדכם לעשות כן. במילים אחרות, המחסום הוא מחסום פסיכולוגי ויש לחקור אותו ולרדת לעומקו. ברגע שתיפטרו מהתלות הפסיכולוגית באוכל כנתיב לאושר וכפיצוי על חוסרים אחרים, תוכלו להתחיל דיאטה שתוצאותיה ידועות מראש – הרזייה.

היבט סוציאלי

החברה אינה מקבלת אנשים שמנים. זאת עובדה. מאז שהיינו קטנים, השומן הוא מקור להקנטות, לחוסר שיתוף ולדחייה חברתית. אנשים שמנים מרגישים דחויים ומבחינה סטטיסטית אינם משתלבים היטב בחברה.

העולם המערבי מקדש דיאטה. אמנם, ערך הרזון חורג מכל פרופורציות הגיוניות אך עדיין, הרזיה היא תהליך מבורך אשר יקדם אתכם מבחינה חברתית. גם כן שיקול לגיטימי לעשיית דיאטה.

בסופו של יום, כל ההיבטים שהזכרנו ידועים וברורים. דיאטה היא עניין של החלטה פנימית. מלווה בשינוי סגנון החיים, פעילות ספורטיבית ותזונה נכונה היא יכולה להוביל רק למקומות טובים יותר. אם ברצונכם לעבור תהליך של הרזיה, כל האופציות פתוחות בפניכם, עליכם רק להחליט כי אתם עושים את זה.

 



תגיות המאמר: תזונה, דיאטה, הרזייה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל אתרים מומלצים

אתרים מומלצים בנוסף:

חברת אביב מספקת שירותי ניקיון ו - פוליש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ASK4 SEO

מאת: ASK4 SEOהפסקת עישון 14/12/101223 צפיות
הפסקת העישון הוא נושא המעסיק את כולנו , כל אדם המתחיל לעשן ומטמיע זאת בדרך החיים שלו הוא אדם המכור בצורה זו או אחרת לעישון הן בהיבט הפיזי והן בהיבט המנטאלי. ישנן שתי דרגות של הפסקת עישון פיזית – הפסקת עישון מיידית והפסקת עישון הדרגתית הנעשית בשלבים.

מאת: ASK4 SEOדיאטה ותזונה09/06/10852 צפיות
דיאטה היא תהליך של הרזייה. צמצום ההגדרה הזו מנפק כל מיני שיטות דיאטה על מנת להבטיח לכם הרזייה. לא כל השיטות יעילות לא כל השיטות טובות לא כל השיטות בריאות ולא כל השיטות מתאימות לכם.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181691 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181274 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189653 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181486 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181560 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica