חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיתוח קול

מאת: amihoשירה09/06/20101232 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


פיתוח קול הוא תהליך שמטרתו לשפר את היכולת הקולית של האדם. פיתוח קול יכול להתבצע באמצעות טכניקות שונות שכולן מטרתן להשיג את היעד של פיתוח יכולת קולית מקסימלית ושימוש נכון בפוטנציאל הקולי.
אם בעבר פיתוח קול היה תחום שאותו למדו בעיקר זמרים ושחקנים הרי שהיום בעידן כוכב נולד שיעורי פיתוח קול הפכו להיות נחלת הכלל.  היום כל מי שרוצה להגשים את החלומות הכמוסים שלו ולהפוך לזמר , או שחקן  יודע שהוא חייב ללמוד פיתוח קול. לימודי פיתוח קול הפכו עם השנים ללימודי העשרה לציבור הרחב. היום גם אנשים שרוצים לשיר בערבי שירה בציבור או באמבטיה שלהם מרשים לעצמם להתמקצע וללמוד שיעורי פיתוח קול.
שיעורי פיתוח קול אינם מושג חדש בעולם התרבותי שלנו, פיתוח קול יש לו היסטוריה ארוכה עוד מימי הביניים וימי הרנסנס ימים שבהם תרבות השירה והמשחק תפסו מקום של כבוד בעולם התרבותי של כל בני האדם.
מה עושים בשיעורי פיתוח קול
שיעורי פיתוח קול הם שיעורים שבהם מתבצעים אימונים ותרגולים שעוסקים בתחומים שונים שהם:
•    פיתוח מערכת הנשימה- בשיעורי פיתוח קול ניתן ללמוד כיצד יש לתפעל את מערכת השימה בצורה הטובה ביותר שתאפשר שימוש אופטימיאלי בקול.
•     לימודי דיקציה  שמטרתם הגהה נכונה של ההברות השונות.
•    לימוד של טכניקות שירה , החל מלימוד של שירה בסגנון אופרה וכלה בשירה בסגנון מזרחי או שירה בסגנון ראפ.
•    לימוד של  אופן ההגשה של השירה, יש זמר שמתקשה להציג קול בכייני ויש זמר שמתקשה להציג קול רועד. בדיוק לשם כך נועדו שיעורי פיתוח קול.
•    פיתוח של מיתרי הקול –שיעורי פיתוח קול מטרתם לפתח מיתרי קול יציבים ואיכותיים שמסוגלים למשוך את הצליל לאורך זמן .
•    פיתוח מיומנות הגשה ויציבות של הגוף כולו במהלך שירה
•    פיתוח מיומנות של שמיעה מוזיקלית
שיעורי פיתוח קול הם בד"כ שיעורים אישיים של אחד על אחד, בשיעורים אלו המורה מתאים את עצמו לצרכים של התלמיד הלומד, יש מי שרוצה לפתח את מיומנות ההבעה הרגשית שלו במהלך שירה ויש מי שרוצה לפתח את המיומנות הנשימתית הנכונה במהלך שירה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים במנועי חיפוש

גירושין ללא בית משפט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amiho

מאת: amihoנדל"ן12/08/151048 צפיות
מה עדיף – לשכור או לקנות נדל"ן מסחרי? אילו גורמים ישפיעו על ההחלטה? עסקים רבים בארץ ובעולם עומדים בפני דילמה אמיתית והיא מה עדיף – לשכור שטח משרדים או לחלופין לשכור משרד ולשלם עליו שכירות חודשית. להחלטה הזו ישנם שיקולים רבים שעשויים להכריע את הכף, ובעיקרם השיקול המשמעותי מכולם והוא – איך לא, המיסוי.

מאת: amihoנדל"ן26/03/151268 צפיות
אלו סוגי בתים אפשר למצוא בקיסריה ומה היצע הנדל"ן בעיר? מהו סגנון הבנייה האופייני של הבתים בעיר המבוקשת? ומהי הדרך הקלה ביותר להיכנס לתהליך רכישה של בית בקיסריה?

מאת: amihoגישור ובוררות01/11/123955 צפיות
הליך של גירושין הוא הליך לא פשוט, והוא תמיד יהיה הליך שבו שני הצדדים יהיו רגישים מאוד, יש מקרים שבהם הליך גירושין יסתיים במאבק משפטי המלווה בעו"ד מפולפלים , ויש מקרים שבהם שני הצדדים יחליטו לפנות למגשר שיתחיל בתהליך של גישור שמטרתו להגיע בסופו של דבר להסכם גירושין ששני הצדדים מסכימים עליו, ושמתנהל בשקט ובשלווה וללא חיכוכים ועימותים

מאת: amihoנדל"ן20/08/121108 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד החל משנת 2009, זוכה אשקלון לביקורות חיוביות ביותר מפי אנשי נדל"ן ובכירים רבים בעולם הדירות. התעניינות רבה נרשמה בקרב הציבור הישראלי ומתווכים רבים מרכזים עבודתם בעיר החוף.

מאת: amihoבית חכם20/06/12910 צפיות
דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים הביתה ביום חם במיוחד. בלחיצת כפתור שעל יחידת שליטה שתלויה על הקיר אתם סוגרים את הווילונות עד לחצי, מדליקים את המזגן שכבר מכוון על הטמפרטורה הרצויה לכם ומפעילים את הטלוויזיה כי בדיוק מתחילה מהדורת החדשות.

מאת: amihoאירועים וחתונות – כללי08/04/12836 צפיות
במרוצת החיים כל אחד מאיתנו יצטרך לארגן עריכה של שמחות. האירוע איננו נחשב רק ברית, בר מצווה האירוע יוכל להיות אפילו איזה שהיא מסיבה לחברי הצוות וגם מסיבות יום הולדת עם ידידים.

מאת: amihoדיני משפחה08/04/12932 צפיות
כאשר זוג מתחתן כל דבר נראה כאילו שהכל טוב ואין שום בעיה לחשוש לגירושין... אולם מדי פעם יש מציאות לא נעימה לאחר שבני הזוג ניסו כל דבר אבל יודעים הם שעדיף שכל אחד יפרד לדרכו , הם מבינים שזה עדיף מאשר להמשיך לגור בשיתוף אך לבד מהבחינה הרגשית. אם קורה מצב שבני הזוג הגיעו למסקנה סופית שגירושין הוא הפיתרון הסופי אז מתחיל תהליך ממושך.

מאמרים נוספים בנושא שירה

מאת: עידן אברהמישירה06/06/183760 צפיות
עדי אברהמי ?! משהו שמע מכיר ?! רב האנשים לא שמעו אבל ממש עכשיו מתחת לאף של כולם מתבשלת לנו בתוך סיר בבשול איטי יצירת אומנות אחת גדולה תרתי משמע!? מרבית הזמרים כיום הם זמרים שיש להם קול יפה ואוהבים לשיר מהסיבה הפשוטה שהם פשוט מתים על הפידבק החיובי של הסיסבה שסובבת אותם, כלומר הם פשוט כל כך מסופקים מכך שהסובבים אותם מפרגנים להם באיזה קול יפה ומיוחד שזה בדיוק אחד הדברים שגורמים להם להמשיך לדרוש את המיקרופון ליד

מאת: מוטי ריקליןשירה31/10/172505 צפיות
לא לקנות את הספר. ספר אנמי, לא מעניין, לא מרגש, לא יפה. הספר כן יקלט אצל הקורא, כמתנשא ונפוח. חובבי שירה מובהקים ביותר, אולי ירצו להוסיף את הספר לספריה. לכאורה ספר לכולם, בעצם ספר למביני עניין.

מאת: הילה קומםשירה15/07/178003 צפיות
המאסטרקאלס הבינלאומי לשירה אומנותית ע"ש ז'מבוקי יתקיים זו הפעם השלישית בירושלים. את המאסטרקלאס יזם יוסף זמבוקי, מוזיקאי ואיש עסקים, שניצל בשואה בזכות המוזיקה (פרטים בהמשך). במטרה להעניק הכשרה אמנותית מעולה לזמרים צעירים, תוך מתן דגש על זמרים מוכשרים מהפריפריה. כמו גם שיתוף ניצולי שואה כאורחים בקונצרטים. בין המורים שיישתתפו השנה ב IMVAJ בכירת מורות גרמניה, פרופ' קלאודיה אדר מאקדמיית בארוק ווקאל שבאוניברסיטת מיינץ, פרופ' תמר רחום ראש המחלקה הווקאלית באקדמיית בוכמן-מהטה, מנהלת בית האופרה המלכותי לשעבר של סרביה, ילנה ולאכוביץ, המנצח הישראלי הפעיל באירופה עדי בר והמנצח הישראלי יונתן שפנדורף. כמו כן תערך כתת אמן מיוחדת עם נעמי פולני. כמו כן שותפים בהפקות הפסנתרן ברק טל, כנר, מנצח והמנהל המוזיקלי של אנסמבל סולני ת"א והסופראן הישראלית -בינלאומית גב' רונה ישראל קולת, המנהלת האמנותית של המיזם.

מאת: מוטי ריקליןשירה14/05/163157 צפיות
עונש חכם. אלמוג בהר. הוא סופר צעיר יחסית שסיפורו "אנא מן אל-יהוד", זכה להצלחה. הרעיון המרכזי בסיפור, מבריק. אלמוג גם כותב שירה. ונחשב לאחד המשוררים המזרחיים המבטיחים. האמנם? ב 2016 יצא ספר השירים. הספר מכיל בתוכו הרבה דברים טובים. באמת הישג. חוץ מבחינה אחת. לא לקנות. הספר לא דקיק, כבד מאוד, רציני, ולפעמים חמור סבר. נדרש מאמץ גדול של ריכוז כדי לצלוח אותו. ברובו המוחלט הספר משעמם ומתיש. במאמר אפרט ואדגים טענות אלו.

מאת: מוטי ריקליןשירה11/02/163680 צפיות
פואטרי סלאם, זו תחרות שירה בה משוררים מקריאים יצירה בסגנון הנקרא ספוקן וורד. ספוקן וורד. הוא סוג של הקראת שירה המבוצעת בד"כ בדגש על קצב, חריזה, משחקי מילים, וכדומה. אדגים מספר רב של שירים, גם מישראל, וגם מהעולם. אנתח אותם, בצורה שמראה, שפואטרי סלאם באנגלית ( ארה"ב...). שירה אדירה. פואטרי סלאם ישראל, לא שירה.

מאת: מוטי ריקליןשירה01/12/152830 צפיות
מירון ח. איזקסון, הוא משורר וסופר ישראלי בולט בעשרות השנים האחרונות. הספר "מעבר". יצא בדפוס, ב 2015. הספר בלתי קריא לחלוטין. עם טקסטים בלתי אפשריים לפענוח, אפילו בקריאה די משקיענית. במאמר, נבחן את הספר, ונציג את מגרעותיו. הספר ינותח בהקשר למצב הכללי של השירה בארץ.

מאת: מוטי ריקליןשירה22/10/152624 צפיות
אלמוג בהר. הוא סופר צעיר יחסית שסיפורו "אנא מן אל-יהוד", זכה להצלחה. הרעיון המרכזי בסיפור, מבריק. אלמוג גם כותב שירה. ונחשב לאחד המשוררים המזרחיים המבטיחים. האמנם? נסקור גם את הקשר למשורר מאיר ויזלטיר, בו נדון גם באופן כללי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica