חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בתדרי התחברות מחדש: ראיון אישי עם דר, אריק פרל

דר' אריק פרל מתגורר בלוס אנג'לס, הוא ושיטת הריפוי שלו באמצעות התחברות מחדש Reconnective Healing ו The Reconnection
מעוררים עניין רב בקרב רופאים מובילים וחוקרים רפואיים בבתי חולים ובאוניברסיטאות ברחבי העולם.


דר' פרל מלמד אנשים כיצד לרפא אחרים ולרפא את עצמם, בעזרתם של תדרים חדשים הנמצאים בפעם הראשונה נגישים לאנושות. מעל 70,000 איש ברחבי העולם מטפלים ,בניהם 10% אנשי  רפואה:רופאים,אחיות,תראפי סטים וכו'. מטפלים בתדרי התחברות מחדש.  השתתף בסרט living the matrix- וכתב את רב המכר שתורגם ב-32 שפות בעולם: התחברות מחדש -"רפא אחרים רפא עצמך"


הילדות

כילד סיפרו לי שקלטתי דברים במהירות אך השתעממתי מהם מהר. הייתי בעל דמיון פורה וסקרנות מילאה את חיי. מגיל צעיר מאוד מצאתי את עצמי שואל שאלות ומביך את המורות בשאלות על על טבעי . ביתי היה מצע מעניין למפגשים עם אנשי רוח , אומנים ובעלי עניין.כך שגם בהיותי ילד נהניתי מהאווירה המגוונת והסקרנות מצאה שותף.

תחנות משמעותיות בדרך

זיכרון אהוב מילדותי הוא סבתי היקרה, אישה ממוצא רוסי יהודי ,מלאת חיים עמה ביליתי את הבקרים בקטיף תותים ובהכנת ארוחת בוקר.

כלבתי היקרה סילק שהייתה עימי מרגע הולדתי עד גיל 10 שבהם סיימה את חייה, היה עוד רגע של פרידה מדמות אהובה ומוכרת עליה התרפקתי בגעגועים.  הרגע בו נסעתי לישראל ללמוד באוניברסיטת ירושלים שם חוויתי את אחת השנים היפות והמשמעותיות בחיי.

הבחירה בכירופרקטיקה כמקצוע אשר אפשר לייעוד לעזור לאחרים להתממש.  החוויות הראשונות בהם חוו אנשים ריפוי והמסע בעקבות הריפוי שהביא לכתיבת ספרי:  התחברות מחדש –"רפא אחרים רפא עצמך "

רגעי משבר

מרגע בו החלטתי לבדוק (כמה שניתן היה לבדוק) מה קורה לי או ליתר דיוק מה קורה לאחרים בזמן ריפוי,נחשף בפניי עולם שלא ידע להסביר, להנחות ולתת לי כלים מה עושים?מה נכון.כל אחד אמר לי מה לעשות וכל אחד גרם לי להפנים עוד פחד ,עוד אמצעי …  יצאתי מבולבל,חווה תסכול כי הריפוי איבד מעוצמתו ולא הבנתי מה עשיתי לא נכון?!

ברגע שהחלטתי לעזוב את הדברים,לתת לכל הפחדים המבוססים על הגנות,דעות קדומות ,וצעצועי הילינג –כלים שונים ואמצעים שונים ליצור אווירה כזו או אחרת ,  גיליתי את האמת הפשוטה והנקייה שנמצאת בתוכי והיא פשוט -להקשיב לה.אז חוויתי את התחושה המרגשת כמו ילד שניגלה בפניו עולם חדש ,סקרן ומלא התרגשות…מזכיר לכם איזה ילד?!

מתי אדם קורא לעצמו מורה או מטפל?

הרופא, מורה,הילר -  הם פה בשביל ללמד את האחרים, הם האחריות שלנו להמשיך וללמד את הלקוחות שלנו בכדי שהם ימשיכו ללמד אחרים. אנחנו ילדי האלוהים –כלי ריק שבא לפה לאימא אדמה להתמלא , אנחנו צריכים ללמד אותם והאמת היא שהם חזרו בחזרה לכאן ללמד אותנו להיות כלים ריקים בחזרה. אנו חייבים להתבונן בהם ללא שיפוט. ביום שהם באמת יבינו את המסר, הרווח שלנו הוא הפנים שלהם כשהם מסתכלים עלינו ואומרים כשאגדל אני רוצה להיות כמוך!

שילוב דרך רוחנית עם מציאות יומיומית

דרך רוחנית היא דרך חיים המשתקפת בכל מעשה בחיי היום יום של האדם. אין דרך רוחנית מוקצבת לזמן, מקום או חברה. הביטוי של הרוח ביום יום הוא ליישם הלכה למעשה את עקרונותיך, דרכך וביטויים בכל צעד אפשרי. מרגע שאתה נכנס לסופרמרקט ועד הרגע בו אתה מלמד. ומאותו הרגע בה אתה נכנס הביתה והופך להיות אב או אם.

אדם רוחני בעיני הוא...

אנו הרוח-בחיינו את החיות . חלק מהחוויה הרוחנית היא לגלות את האמת ואת התחושה של מי אנחנו באמת? לגלות את הרוח כאן על פני היקום .האמת והחושים הם שיזכירו לנו לגלות שאנו הרוח !

ספר/סרט משפיעים

הסרט שהשפיע עליי:  " התחייה " –של אלן בורשטיין, סרט לא דתי אך מעניין, מבוסס על אישה בשם עדנה מאי שלאחר תאונת דרכים מתה על שולחן הניתוחים…רק כדי לחזור חזרה לחיים. זמן קצר מאוחר יותר היא מגלה שיש לה כוח לרפא –מעין "הנחת ידיים" מרפאת. היא הייתה נוגעת באנשים ומכניסה לתוכם תדר של אהבה, משחררת אותם מסימפטומי המחלה .. ומאפשרת להם להירפא.

שני היבטים מעניינים חיברו אותי לסרט זה: האחד הסבתא של עדנה קראו לה סבתא פרל, שאמרה מעניין שאנשים זקוקים למחלה בכדי לקבל אהבה !וזה היופי בהבנה של הסרט. זהו אחד ההיבטים עליהם אני כותב בספרי –שהאינטליגנציה האלוהית יודעת מתי ואיך לרפא את האדם ואם בכלל.  דבר שני –הדמיון של החוויה החוץ גופית אותה עברה עדנה גיבורת הסרט לבין מה שאימי עברה בלידתה אותי. התיאור בסרט תיאר במדויק את החוויה של אימי וחשתי שכל פעם מחדש אני מציץ לתוך משהו מוכר….משהו שאני כמעט זוכר…..

ספר שהשפיע עלי - מפתחות חנוך- דר' גץ גיימס הורטק.  זהו ספר שהשפעתו על חיי מרובה .מה שמאוד מעניין גיליתי שלושה דברים שאי אפשר לעשות עם הספר הזה: לדפדף,לקרוא ולהבין. חוץ מזה זהו ספר מעניין, בעיקר פרקים 314 ו-317 לפעמים מבינים חלק , לפעמים חלק אחר ולבסוף מבינים הכול, ועם זה התוכן של הספר הזה הוא מפתח לגלות עמוק יותר את ההבנה של הריפוי החדש שנקרא הריקונקטיב הילינג-Reconnective healing שחוקרים מחפשים ונמצא כאן נגיש על הפלנטה בפעם הראשונה. כפי שהסופר דר' ג.גיימס הורטק אומר: מפתחות חנוך הוא תיאוריה הריקונקשיין Reconnection -התחברות מחדש הריקונקטיב הילינג –Reconnective healing  הם המעשי של אותה עבודה והבנה.

התפרסם לראשונה באתר של "בנתיב הרוח" - התחברות מחדש

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בנתיב הרוח - רוחניות מחוברת לקרקע והתחברות מחדש - טיפולי הילינג,התחברות מחדש, ריפוי בהתחברות מחדש, מנטור ועוזרת הוראה בתדרי התחברותמחדש. בהנהלת: יעקב - איתי סמלסון ליאת ספארק - סמלסון

טל: 054-2562601

info@bentiv.com

http://www.bentiv.com

http://www.bentiv.info/blog/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת ויעקב סמלסון

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה24/03/111344 צפיות
העיקרון הכי משמעותי של התחברות מחדש, היא אי הידיעה, אי הידיעה מה הו הסימפטום, אי הידיעה ממה הלקוח סובל, מה תלונה שלו, למה הוא מגיע למפגש הטיפולי, כמה שפחות יודעים, ככה יותר טוב – ולמה זה כך, בדיוק כמו שקופר ראמו אומר, להוציא את הפוקוס מהבעיה עצמה, לאפשר לעצמנו לקבל את התובנה הלא ליניארית שאין קשר בין הסימפטום לבין הסיבה ומה שאנחנו רק צריכים לאפשר לעצמנו זה, לשחרר, לקבל, ולאמץ את מה שייקרה.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111277 צפיות
והנה ברטט של צליל, בהמיה של מילה שמעתי במו אוזני את משפט המפתח מפי ד"ר אריק פרל על הבמה, משפט שעד היום מעלה תחושה של בטחון בגופי : " במקום שיש אמונה אין מקום לפחד" והמשפט הזה שרק אז לפני מספר שנים שמעתי אותו לראשונה, תפס אצלי ונאחז אצלי בחוזקה ופתח לי עולם ומלואו.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111296 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111400 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111255 צפיות
יחד עם זאת, ובמקביל לטיפול רפואי מערבי קובנציונאלי, קיימת עוד חלופה שכדאי לשקול ולבחון למי שמוכן לעשות משהו למען עצמו ולא להישאר תקוע בעולם הרפואה המערבית, ניתן לשקול משהו אחר, משהו שונה, משהו אשר לא ברור כיצד הוא עובד אבל מוכח פעם אחת פעם שמצליח לחולל שינוי משמעותי באיכות החיים.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןאנרגיות12/11/108889 צפיות
אם אתם רוצים באפשרותכם לשנות את החיים שלכם בכל הרמות, ברמה הפיזית, הנפשית, הרגשית או הרוחנית. באפשרותכם לתכנת את העבר שלכם, ההווה שלכם והעתיד שלכם לצורך חוויית ריפוי עמוקה. תוך שימוש באינטואיציה הייחודית של תדרי התחברות מחדש מאותרים שורשי האי נוחות וחוסר האיזון, אמונות הליבה התת הכרתיות, ונוצר שחרור מנטאלי וחופש רגשי.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה28/10/101310 צפיות
כחבר בארגון IBC, מעגלי עסקים אינטראקטיביים, אני חבר בקבוצת חולון, קבוצה מדהימה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר נפגשים פעם בשבוע במטרה לקדם את העסק שלהם ואת העסק של האחרים.

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191206 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103438 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182158 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181855 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181437 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162336 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica