חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים – הבנה היא התהליך

מאת: VPRקידום אתרים15/06/20101117 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש אומרים סוף מעשה במחשבה תחילה, בתחום קידום אתרים בגוגל המשפט אינו יכול להיות נכון יותר, הרעיון לדעת לפני העשייה חשוב עד מאוד אם לא לפני הכל בכלל בתחום. קידום אתרים אינו דבר שאפשר סתם לבצע כמה פעולות ולקוות לטוב, באם נדע מה אנחנו עושים, נבין מהר יותר וטוב יותר איך הדברים יתנהלו ואיך נגיע (ואם בכלל) לעמוד הראשון בגוגל.

העמוד הראשון בגוגל אינו קורץ לכל אחד ויותר מכך אף מעיף את רובנו רק בגלל / בזכות פרמטרים כאלו ואחרים, אנחנו אמורים לדעת מה באמת אנחנו צריכים ויותר מזה מה הגולשים צריכים בשביל לדעת איך לקדם את התחום שלנו, קידום אתרים בגוגל זהו לא מעשה קונדס ובטח שלא עבודה בעיניים של מכונות שחושבות מהר וטוב יותר מכולנו. זה שגוגל לא תמיד אנושי לא אומר שאפשר לעשות שטויות, קידום אתרים לפעמים מגיע ממקומות לא בריאים ואתרים רבים מאבדים את פרנסתם רק בגלל כמה טעויות קטנות של מקדם אתרים שלאחר שבוע שואל בעזרת פורום קידום אתרים היכן נאבד האתר של הלקוח שלו.

ככל שנבין יותר מהו בעצם גוגל נבין יותר טוב מה צריך לדעת ולעשות בשביל להגיע לעמוד הראשון של גוגל. קידום אתרים לרוב זה עניין של אופטימיזציה נכונה וקבלת קישורים, כל מה שמעבר הינו הידע הכולל שאמור לכוון אותנו למקום הנכון ולא למקום בו נעשה טעויות וניגש גם אנחנו לאותו פורום קידום אתרים בשביל לדעת מה והיכן טעינו.

בכל פעם שמדברים על קידום אתרים בגוגל עולות אלפי מחשבות, אלפי דרכים והגרוע מכל זהו שלא כל אחד מסכים עם השני בתחום, מי באמת צודק ומי באמת עושה טעויות מכוונות מראש?

לקדם אתר זה לא רק כמה קישורים ולחכות שיהיה טוב יותר בתוצאות החיפוש, יש לזכור שמדובר באתרי אינטרנט אחרי הכל ולכל אתר אינטרנט ישנם המון פרמטרים שיכולים לעזור או בצד הרע שלו להכשיל את הקידום בגוגל.

קידום אתרים זה הרבה יותר מסתם מיקום בגוגל, זו פרנסה שגדלה והופכת לחזקה בעולם העסקים ובעולם התחום הספציפי, קידום אתרים - להשאיר מתחרים מאחור ולקבל לקוחות חדשים בכל פעם מחדש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111347 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111570 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111586 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111819 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111599 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111381 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111576 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213409 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172642 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica