חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לילדים בגן

מאת: עידן קידום אתריםהורות18/06/20101199 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הילדים שלנו זה הכל בחיים, וכדי לגרום להם לצחוק ולחייך אנחנו נעשה בערך הכל. בדרך כלל ה"הכל" שאנחנו מדברים עליו הוא מתנות, אין ילד שלא אוהב מתנות, בואו ניהיה אפילו יותר ספציפים, מתנות לגני ילדים, הילד מבלה חלק גדול מהזמן בגן ורק טבעי שבגן הוא יקבל פרסים ומתנות. מתנות לגני ילדים שאני זוכר היו מאוד מאוד פשוטים, משרוקיות למיניהן, מוצרי פלסטיק זולים וכדומה. אפילו תמונת סוף השנה שלנו הייתה ממש פשוטה ולא אטרקטיבית בעליל.

מאז שאני הייתי בגן מתנות לגני ילדים שינו את עורם מקצת לקצת, ההתפתחות הטכנולוגית והקידמה בשילוב עם זן חדש של הורים יצר את תחום מתנות לגני ילדים מחדש, כשיום כמדברים על תמונת סוף שנה לילדים בגן, מדובר בהפקה שכוללת צלם מקצועי, תאורה, אביזרים, ריטושי מחשב ועוד. ישנה אפשרות לצלם וידאו, אפשרות להוספה, הסרה וכל מה שבערך תוכלו לדמיין, אפשרי. הילדים שלנו זה הכל וההורים רבים בטוחים שהכל זה סכום ממשי של כסף, ככל שתקנה יותר, אתה כנראה אוהב יותר. תמונת סוף שנה שאני בקושי זוכר מתקופתי כילד בגן, מגיעה כיום לרמה של הפקת אופנה, הילדים שלנו הופכים לדוגמנים בעל כורחם, ואנחנו בטוחים שזה הדבר הכי מתוק וחמוד בעולם ואנחנו חייבים לקנות את אלבום התמונות / סרטון הוידאו / תמונה ממוסגרת עם הקדשה וכו'. מצד שני, הסיבה שאני בקושי זוכר את תמונת סוף השנה בגן ובכלל את תקופת הגן זה בגלל חוסר של תיעוד, יכול מאוד להיות שאם היו לי תמונות פזורות של אותה התקופה, היא הייתה נשמרת לי בראש כזיכרון טוב ומתוק, שזאת למעשה המטרה של העניין בגדול.

כמו שציינו כבר, תחום מתנות לגני ילדים הפך לתעשייה של ממש, אני זוכר מתנות לגני ילדים כדברים מאוד קיטשים וסתמיים, מתנות לגני ילדים של ימינו הן כבר דבר שונה לגמרי, תשכחו ממשרוקיות וסט טושים מסכן... אפילו אם תראו משרוקיות, הן לבטח משרוקיות שיכולות לשרוק בכמה שפות, ובעוצמה משתנה באופן אוטומטי, אם יצא לכם לראות סט טושים, מאוד סביר שמדובר בטושים בצבעים מטאליים עם נצנצים וראשים מתחלפים, בקיצור, מתנות לגני ילדים כיום גורמות לי מצד אחד, מעט לקנא שלנו לא היה את כל הדברים "השווים" שיש היום, ומצד שני, מעט להרגיש שאולי זה גורם לאותם ילדים של היום להיות יותר חומריים ופחות ילדים שבונים ויוצרים לעצמם עולם של מתנות וצעצועים בעצמם מסתם דברים שאפשר למצוא בכל בית או גינה ציבורית.

מתנות לגני ילדים של ימינו הן תעשייה של ממש, מעבר למתנות עצמן מדובר היום בחוויה שמעניקות המתנות, מתנות לגני ילדים ליום הראשון בגן, מתנות לגני ילדים בימי הולדת, מתנות לגני ילדים שהן בעצם הפעלה של יצירת מוצרים בחומרים כמו: פימו, חימר וכו'. כל אירוע הוא סיבה טובה למתנות, מתנות לגני ילדים אצל הילדים הפכו לשיגרה שכל פעם צריכה לחדש ולגבור על המתנות הקיימות. כמו כל תחום בקידמה הטכנולוגית, גם תחום מתנות לגני ילדים חייב להביא את חידושים בכדי לגרות את מוחו של הילד, ולגרום לו לרצות לשחק במתנה, אתגר לא פשוט, כשחושבים על זה, עם כל החידושים בתחומים כמו סלולר ומשחקי מחשב, הצעצוע הפשוט חייב להיות הכי "מגניב" והכי "שווה" בשביל עדין להיות רלוונטי ולעמוד באותה שורה עם כל אותם חידושים ופיתוחים טכנולוגיים.

 



תגיות המאמר: מתנות לגני ילדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםפרופילי חברות12/01/128621 צפיות
כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

מאת: עידן קידום אתריםעסקים - כללי07/01/121508 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111663 צפיות
מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111634 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111425 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118648 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111433 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214037 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204620 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204663 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201464 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201453 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201494 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201632 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica