חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסים על בד

מאת: alek underעיצוב24/06/20101274 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדפסה על קנבס לבית ולעסק

רוצים יצירת אומנות אצלכם בסלון? המשרד צריך שדרוג עיצובי רציני? אין כמו הדפסה על קנווס לשדרוג כל חלל. כיום ניתן לפנות לכל בית דפוס או משרד עיצוב גרפי, ולקבל הדפסה על קנבס ברמה גבוהה ואיכותית. בצורה זו ניתן, בעצם, לשכפל, כל ציור או תמונה מקוריים, וליצור עותק מהודר משלכם שתוכלו לתלות בסלון, בלובי הכניסה לבניין או למשרד ועוד. כל הדפסה על קנבס מיוצרת באיכות גבוהה באמצעות חומרים מעולה. השיטה מאפשרת לך לקבל את התמונה המלאה. כמו כן, מחירי הפקת הדפסות על קנבס הם מחירים תחרותיים מאוד יחסית לשוק ההדפסה הדיגיטלית.

הדפסה על קנבס במגוון צבעים

הדרך המושלמת להפוך את הבד שלכם לייחודי, באמצעות הוספת מגע אישי והבלטה של היצירה. ניתן להדפיס את בד הקנבס גם על ידי אפקטים צבעוניים של שחור, חום ולבן. אפשר להשתמש בתמונות משלכם או להדפיס תמונה קיימת מתוך המגוון הקיים בבית הדפוס, במשרד העיצוב ועוד. כל הדפסה על קנבס ברזולוציה גבוהה, תפיק יצירת אומנות איכותית.

עומק המסגרת והגלישה סביב הבד

עומק הבד יקבע את עומק המסגרת הדרושה לכם. יש להקפיד לפחות על 1.9 סנטימטרים, עם תוספת של 4.5 סנטימטרים. נושא המסגרת הוא עניין של בחירה אישית. כמו כן, המסגרת יכולה לגלוש בשתי צורות עיקריות סביב ההדפסה: Bleed ,שמשמעותו מסגרת כרוכה סביב הקצוות; וכן ללא Bleed - כלומר התמונה לא ממשיכה עד הקצוות, ויש סביבה שוליים לבנים רחבים.

הדפסה על קנווס בשיטת DIY

אם יש לכם מדפסת טובה בבית או במשרד, כל מה שצריך לעשות הוא לקנות את החומרים מחנויות העוסקות במסגור ובתמונות. אומנם ההדפסה שלכם לא תגיע לרמות האיכות הנהוגות בבתי דפוס, אך תוכלו להשתעשע עם רעיון ההדפסה על קנבס גם בביתכם. לחילופין, אפשר לפנות לאיש המקצוע באותה חנות של חומרי אומנות, ולבקש ממנו שיבצע זאת עבורנו, במידה שיש לו את הציוד והמכשור המתאימים.

אז למה בעצם הדפסה על קנבס

כי אפשר ליצור כמות בלתי מוגבלת של עותקים מאותה יצירה מקורית. אפשר לתלות עשרות תמונות מרהיבות בבית ובמשרד, ולהקנות לכל חלל אווירה נעימה וחמה. מעבר לכך, הדפסות על קנווס מאפשרות לכם להגדיל ולהדפיס תמונות שלכם ושל בני המשפחה. כך תוכלו ליצור תמונת-ענק שלכם עם הילדים, לתלות בסלון וליהנות מתחושת המשפחתיות בכל רגע ורגע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת alek under

מאת: alek underצרכנות15/07/141743 צפיות
מחירי הנדל"ן ממשיכים לנסוק מעלה. אז מה עושים? עוברים למבנים יבילים. תשאלו את הסטודנטים בשכונת המכולות של לוד, שקיבלו דירה מעוצבת בשכר דירה נמוך במיוחד.

מאת: alek underבניית אתרים01/08/121091 צפיות
וורדפרס היא מערכת הניהול הטובה ביותר לאתר שלכם, והכול בחינם.

מאת: alek underעיצוב גרפי29/07/123189 צפיות
האינטרנט מציע מגוון רחב של שיטות להכנה ולשליחה של ברכות. הנה 3 מהן.

מאת: alek underעסקים מקוונים06/06/121292 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לבית הדפוס, ומתן אפשרות לרכישה מקוונת, יגדילו את קהלי היעד שלכם ואת הכנסות העסק.

מאת: alek underשיווק באינטרנט29/05/121380 צפיות
האינטרנט הפך לפלטפורמת פרסום מובילה ויעילה מאין כמותה. אומנם לפניו ניצבים הטלוויזיה והעיתונים, אבל פרסום מקוון בהחלט תפס מקום של כבוד.

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים16/04/121153 צפיות
מי שלא נזקק אי פעם לשירותיו של פורץ מנעולים – שירים את ידו

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים15/04/121204 צפיות
הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שפונים לקבלת שירות ממנעולן

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172517 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175136 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172609 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172367 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172290 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162221 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162261 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica