חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על אימון אישי והגשמת חלומות

מאת: אליס אומרואימון אישי24/06/20101124 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השעון שצלצל ניסר לה במוח. "אוף, שוב לקום ליום של שעמום, לעבודה חסרת המשמעות, ולבוס שאשמח לא לראות אותו שוב. מה לעשות, אין ברירה. המשכורת של הבעל לבדה לא יכולה לפרנס את המשפחה. ללכת וללמוד משהו אחר צריך זמן וכסף, ולאיזה כיוון בכלל נכון לפנות. עכשיו זה בטח לא תקופה טובה לשינוי....................." סיפורים, סיפורים ותירוצים. זה משהו שאנחנו כל כך טובים בו. כל כך קל לספר לעצמנו שאי אפשר, שאין לזה סיכוי, שעכשיו לא מתאים. אצל האחרים זה אולי אפשרי, אבל אצלי זה אחרת, אצלי באמת אי אפשר. כך אנחנו יכולים להישאר חודש אחרי חודש ושנה אחר שנה במקום שאנו לא רוצים להיות בו: עבודה שאנו לא סובלים, דירה שלא מתאימה, זוגיות שזקוקה לשינוי או לעזיבה. אנחנו סובלים ולא מאושרים, מקטרים ומלאים בתירוצים, אבל לא זזים.

למה אנחנו לא זזים? אומנם שינוי זה מפחיד, אבל מה כל כך משתק אותנו? מה גורם לנו להמשיך לסבול ? ואולי השאלה החשובה יותר- איך לצאת מהמקום הזה ולייצור את השינוי?

כאשר קשה לנו עם משהו, קיימת לרוב תערובת של גורמים שאנו מתייחסים אליהם כ"אובייקטיביים" - אלו גורמים שמגיעים מהחלק המחשבתי שבנו, אלו הגורמים "ההגיוניים" למשל: "המשכורת נמוכה מאוד" או "העבודה רוטינית לחלוטין ומאוד משעממת" וביחד איתם לרוב מעורבים גורמים רגשיים, כגון: " אני לא סובלת את הבחורה שעובדת איתי" או "זה עושה לי רע להיות במקום הזה".  התערובת הזאת של שכל ורגש יוצרת לרוב בלבול ושיתוק. אחד הכלים של אימון אישי להתמודד עם בלבול בכלל זה להתחיל ממקום מסוים. לרוב במצבים אלו כדאי להתחיל מהגורמים השכליים, ולפרוט אותם אחד לאחד, להגיע לראיית תמונה שלימה של כל הטיעונים והסיבות. מה בדיוק יש שם? מה הם הגורמים שמפריעים לי במקום העבודה? עד כמה כל אחד מהם מפריע לי? האם כדאי לעזוב? מהם הדברים שיגרמו לי  להישאר?  אבל כשמדברים על סיבות, הכוונה אינה לתירוצים, וכשאנו מסתכלים לעצמנו במראה אנו יודעים יפה להבחין בין השניים. הכוונה אינה להתעלם מהרגשות, אלה לשעה קלה לשים אותם בצד, ולבחון את המציאות.  אם מנטרלים בשלב ראשון את הרגשות, ניתן להסתכל על המציאות ולהגיע להחלטות. ברגע שמחליטים ניתן למצוא את הדרך לגייס את האומץ, שתמיד קיים בנו גם אם לעיתים הוא מתחבא, ולהתחיל פשוט לפעול. הבלבול וחוסר ההחלטיות, הם הגורמים המרכזיים לתחושות ולרגשות השליליים שאופפים אותנו בתחום מסוים, ולכן התמודדות עם הבלבול וקבלת החלטות, הם השלב החיוני הראשון ליצירת שינוי.   במידה וקשה לבצע את התהליך באופן עצמאי, ניתן באמצעות אימון אישי קצר וממוקד להחליט את ההחלטות המתאימות ביותר לך.                                    

אליס אומרו

מאמנת אישית ועסקית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אודות הכותבת: אליס אומרו מאמנת אישית ועסקית, מוסמכת MA במנהל עסקים

מתמחה ב: אימון אישי, אימון משפחתי וכמו כן אימון עסקי. בנוסף אליס אומרו מלמדת קורס אימון אישי ומרצה במכון פתרונות, מכון המתמחה במתן אימון אישי, טיפול זוגי, אימון, גישור ועוד מגוון פתרונות תקשורת בינאישית וניהול יחסים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליס אומרו

מאת: אליס אומרוזוגיות ואהבה24/06/101423 צפיות
כעס עלול לצבוע קשר זוגי בצבעי מלחמה, התמודדות איתו באמצעות כעס נגדי משולה למי ששופך שמן על המדורה. התמודדות באמצעות סבלנות סופה להתפקע ולהוביל להתפרצות. ישנה דרך נוספת ואפקטיבית יותר. בתהליך ייעוץ זוגי נלמד כיצד להקשיב לבן זוג כועס ולשנות את צורת ההתייחסות לדברים.

מאת: אליס אומרוזוגיות ואהבה24/06/101647 צפיות
ישנן בעיות רבות ולעיתים לא נוכל לפתור את כולן ואפילו לא את רובן. זוג שהשכיל למצוא דרך לפתרון בעיותיו (כמו טיפול זוגי או ייעוץ זוגי) יצליח להתמודד עם אלו שיצוצו בעתיד, ולא ימצא את עצמו שוקע לתוך מריבה המביאה לתחושת פגיעה ומצוקה אישית וזוגית.

מאת: אליס אומרומשפחה וזוגיות - כללי24/06/10997 צפיות
הגזמה של דברים היא מתכון לעימותים, היכולת לראות את הדברים בפרופורציה הנכונה, הינה חשובה מאוד על מנת לקדם תקשור עניינית אצל בני הזוג. ייעוץ זוגי מלמד אתכם כיצד לעשות זאת ולהשתמש בכלים הטבעיים שבהם אנו נעזרים ביום יום.

מאת: אליס אומרוזוגיות ואהבה24/06/101167 צפיות
כולנו רוצים מאוד להיחשב כמי שלוקחים אחריות, אך ברגע האמת מחשבות והרגלים שליליים עלולים להכשיל אותנו. קושי להתמודד, כישלונות מהעבר, חוסר יכולת, פחד ממכשולים שנראים גדולים מדי, תפיסות של אחרים המתבטאות באמירות כגון: "אתה לא אחראי", "אתה לא מסוגל" - כל אלו ועוד מרחיקים רבים מאיתנו מהתמודדות עם המצב, ומגבילים את היכולת לקחת אחריות. טיפול זוגי מהווה את הצעד הראשון בלקיחת אחריות על הקשר הזוגי.

מאת: אליס אומרואימון לקריירה24/06/101224 צפיות
אימון אישי אחרי לידה זהו תהליך קצר, ממוקד וענייני שעוזר לנו לבדוק באופן נקי משיפוט מה חשוב לנו עכשיו? מה באמת אנו רוצות לעשות מכאן והלאה. תהליך אימון אישי לאחר לידה עוזר לצאת מהבלבול ולהתמקד, להוציא מהראש את כל הקולות המבטלים של האנשים סביבנו, שרוצים את טובתנו, אבל לא מבינים וקשה להם לקבל את השינויים שעוברים עלינו

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213651 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205279 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193112 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192946 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193014 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174135 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173538 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica