חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסת כרטיסים מכל הסוגים

מאת: alek underעיצוב גרפי27/06/20101344 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כרטיסי ביקור לעסקים

כרטיס ביקור הוא חלון הראווה לעסק שלכם, לא פחות מכל אלמנט שיווקי אחר (עלון מידע, קטלוג מוצרים, פרוספקט, אתר אינטרנט ועוד). כל אלו מהווים פריטים חיוניים בפרסום העסק ובשיווקו לקהלי היעד השונים. לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים - מבניין ועד המקצועות החופשיים - לכל תחום עיסוק יש את ז'אנר כרטיסי הביקור הייחודי לו. כמובן שתמיד גם אפשר לחרוג מהמקובל, ולעצב כרטיס ביקור מקורי לחלוטין, שאינו "נגוע" בארכיטיפים עסקיים מסוג כזה או אחר.

הצעד הבא, אחרי שהחלטנו שאנו רוצים להפיק כרטיסי ביקור לעסק, הוא להחליט למי פונים. כאן אפשר לברור מכמה אפשרויות: ניתן לפנות לבית דפוס מסודר, עם סוללת מעצבים גרפיים ומכונות דפוס המסוגלות לבצע הפקה גם מהיום להיום. האפשרות השנייה היא לפנות לגרפיקאי עצמאי - אלי אפילו מישהו שאתם מכירים באופן אישי. כך תוכלו לחסוך כסף ולקבל כרטיסי ביקור איכותיים לא-פחות. כמו כן - אפשר אף לעצב סקיצה אישית משלכם של כרטיס הביקור הרצוי לכם, ולהגיע מוכנים אל אנשי המקצוע. כל מה שהם יצטרכו לעשות הוא לבצע התאמות לביצוע ההדפסה, ולאחר מכן להפיק את הכמות הדרושה לכם.

כרטיסי ברכה לאירועים

כרטיסי ברכה וברכות בכלל נשלחו בין אנשים כבר לפני אלפי שנים, לציון חגים ואירועים אישיים. המנהג השתרש מאז ועד היום, והוא ממשיך להוות את אחת המסורות הממושכות ביותר בהיסטוריה האנושית. כרטיס ברכה הוא, בדרך כלל, מוצר-דפוס מאויר המביע רגשות וכולל ברכה כלשהי. לכל אירוע יש את כרטיס הברכה המיועד לו - ברכות לחתונה ולהולדת הילד או הילדה; כרטיס ברכה לבר ולבת המצווה, ברכה ליום הולדת ולכל אירוע אחר.

היום אפשר לקנות כרטיסי ברכה מוכנים לכל מטרה. אפילו בדואר ישראל כבר מזמן משווקים ברכות מאוירות ומצוירות, בטוב-טעם וברמת איכות גבוהה. למרות שהאינטרנט החליף במידה רבה את כל צורות התקשורת המסורתיות האחרות, ולמרות שכיום ניתן לשלוח כרטיסי ברכה וירטואליים לכל אחד בהינד עפעף, עדיין בוחרים רבים לשלוח ברכות אמתיות, עשויות נייר איכותי. נוהג זה נפוץ בעיקר בחגים העיקריים (בישראל - בעיקר בראש השנה ובפסח). אז כל מה שנשאר הוא להחליט איזה כרטיסי ברכה אנו רוצים לשלוח, והאם נרכוש אותם מוכנים או שמא נטרח ונעצב ברכות מקוריות משלנו בעבודת-יד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת alek under

מאת: alek underצרכנות15/07/141741 צפיות
מחירי הנדל"ן ממשיכים לנסוק מעלה. אז מה עושים? עוברים למבנים יבילים. תשאלו את הסטודנטים בשכונת המכולות של לוד, שקיבלו דירה מעוצבת בשכר דירה נמוך במיוחד.

מאת: alek underבניית אתרים01/08/121091 צפיות
וורדפרס היא מערכת הניהול הטובה ביותר לאתר שלכם, והכול בחינם.

מאת: alek underעיצוב גרפי29/07/123189 צפיות
האינטרנט מציע מגוון רחב של שיטות להכנה ולשליחה של ברכות. הנה 3 מהן.

מאת: alek underעסקים מקוונים06/06/121291 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לבית הדפוס, ומתן אפשרות לרכישה מקוונת, יגדילו את קהלי היעד שלכם ואת הכנסות העסק.

מאת: alek underשיווק באינטרנט29/05/121380 צפיות
האינטרנט הפך לפלטפורמת פרסום מובילה ויעילה מאין כמותה. אומנם לפניו ניצבים הטלוויזיה והעיתונים, אבל פרסום מקוון בהחלט תפס מקום של כבוד.

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים16/04/121153 צפיות
מי שלא נזקק אי פעם לשירותיו של פורץ מנעולים – שירים את ידו

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים15/04/121204 צפיות
הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שפונים לקבלת שירות ממנעולן

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213661 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162016 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162397 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161966 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica