חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גינון-גינת פרפרים

מאת: שי חאויגינון29/06/20101328 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

· אתם תצטרכו לחקור את הנושא הזה לעומק מכיוון שזהו אינו דבר קל לביצוע. אתם צריכים לדעת איך להקים את הגינה נכון כדי שהפרפרים שחולפים ליד הגינה שלכם ירצו להטיל ביצים ולהישאר בסביבה.

· ישנם צמחים מסוימים אשר מתאימים לגידול הפרפרים.

· כיצד לגרום למעוף הפרפרים להתארך ישנם תקופות מסוימות אשר הפרפרים מתעופפים להם יותר מן הרגיל מכיוון שהם תלויים בצוף של הפרחים.

· כיצד לגרום לפרפרים נדירים לחזור לגינה שלכם.

עיצוב גינה עם גינת פרפרים

· היתרונות של שתילה באדמה בניגוד לשתילה במיכלים ( הצמחים אשר דרושים לגידול הפרפרים ).

ישנה עוד אפשרות להביא את הפרפרים לגינה שלכם וזה לקנות פרפרים ולתת להם להשאר בגינה לאחר שיש להם את כל הדברים שהם צריכים על מנת להשאר.

גינון מיוחד וקסום , חווית הגינון ובטח לילדים מעולם לא הייתה כזו מעניינת וכיפית.

לא תמיד חווית הגינון מועילה או עוזרת לבני האדם, לא כולם אוהבים לעבוד קשה ובטח שלא להתלכלך, אבל כאן אני מבטיחה לכם שאין דבר מספק יותר מלקום בבוקר ולראות גינה מלאת פרחים, מלאת צבעים ופרפרים מעופפים וכל זה בגינה שלכם ולא באיזו חופשה קסומה באי טרופי

זה יכול להתבטא בצורת גינון טיפולי עם ילדים או מבוגרים- גינון זה יעשה טוב וכדאי לקחת את זה בחשבון, ללכת לברר אצל מקומות שעוסקים בטיפול בעזרת גינון ואיך משלבים את זה עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב גינות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי חאוי

מאת: שי חאויגינון09/03/111052 צפיות
טיפול בגינה - כל מה שרציתם לדעת על טיפול בגינה, מה כדאי לעשות ומה פחות מומלץ

מאת: שי חאוירפואה30/12/101063 צפיות
נכות אינה בהכרח חולי, אבל לא אחת נכים נדרשים לעזרה כדי להבטיח טיפולים ומיצוי זכויות. בריאות של נכים אינה מובנת מאליה ולא אחת נדרש מהם מאמץ – פיזי ונפשי – כדי לשמור עליה ולהבטיחה.

מאת: שי חאויעיצוב01/12/101103 צפיות
עיצוב גרפי בירושלים - העיצוב הגרפי הוא תחום המשלב טיפוגרפיה-כתב, תמונות, צבע וצורה כדי להעביר מסר חזותי כלשהו לציבור או ללקוחות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101277 צפיות
בני אדם אוהבים ליצור דברים, עובדה נכוחה בשטח. אבל תחומי היצירה שלנו בפועל רחבים יותר מהמגוון שיכול להיחשב לקבוע. לא מדובר רק באמצעים טכנולוגיים או רעיונות, אלא גם דרך תחומים צנועים כגון נטיעת גינות יחד עם עיצוב גינות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101071 צפיות
עיצוב גינות בחולון - אם פעם גינות היו עוד שטח נחמד שבו רוב האנשים היו מאחסנים דברים או מקסימום שמים קצת דשא , אזי כיום הדבר ממש שונה לחלוטין.

מאת: שי חאויגינון19/10/101237 צפיות
עיצוב גינה צבעונית - כיצד מעצבים את הגינה? ניתן לעצב את הגינה בצורה כזו שהיא תשדר שמחה וצבעוניות מבחינה ויזואלית. אז איך תעצבו גינה צבעונית? קודם כל ניתן ליצור ערוגות פרחים רב שנתיים, כלומר פרחים שצומחים כל השנה ולא רק בקיץ או בחורף.

מאת: שי חאויגינון04/10/102081 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו היה רוצה גינה מפוארת, הבעיה שלא לכל אחד זה מתאפשר, מה לעשות כשיש גינה קטנה? תכנון גינות יעיל ונכון יכול להפוך את הגינה שלכם לגינה מושלמת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191771 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182246 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811179 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181671 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183836 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174186 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica