חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודים באוסטרליה - לוקחים את הסטודנטים הזרים ברצינות

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל05/07/20101206 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


לימודים באוסטרליה מושכים ישראלים רבים. השמש, הגלים, ההרפתקאות וכן, גם הרמה האקדמית המעולה. לכל זה תוסיפו את התמיכה שמספקות האוניברסיטאות האוסטרליות, שמעודדות סטודנטים זרים להגיע וללמוד בהן.
אוניברסיטאות באוסטרליה הפנימו שסטודנטים זרים זקוקים לתמיכה ונערכו לכך בהתאם. בכל אוניברסיטה באוסטרליה מחלקה ייעודית, שתפקידה העיקרי הוא לתמוך בסטודנטים הזרים בכל נושא אפשרי : החל מעזרה בשפה האנגלית ועד סיוע פסיכולוגי לאלה שמתגעגעים הביתה. יועצי המחלקה קשובים לצרכי הסטודנטים הזרים, נענים לבקשות שונות, מדריכים ומכוונים את הסטודנטים הזרים בעת לימודיהם. 

לימודים באוסטרליה – מכינה מקדימה
אוניברסיטאות  באוסטרליה מקדימות את המאוחר ומציעות לסטודנטים הפוטנציאליים עזרה עוד טרם החלה שנת הלימודים באוניברסיטה. כך למשל, סטודנט שמתקשה באנגלית יכול ללמוד במכינה לפני פתיחת שנת הלימודים. המכינה מקנה לסטודנטים כלים חשובים להצלחתם בעת לימודים באוסטרליה.
במכינה ילמד הסטודנט איך לומדים באנגלית, כולל המיומנויות הנדרשות להצלחה בלימודים באוסטרליה: איך מסכמים שיעור, כיצד כותבים עבודה, איך מסתדרים בלימודים בשפה זרה.
מי שלא צריך מכינה או רוצה לוותר על האופציה, אבל בכל זאת ישמח לקצת עזרה לצורך לימודים באוסטרליה יכול להשתמש במשך כל תקופת הלימודים באוסטרליה בשירותי הסיוע בשפה האנגלית שמעניקות האוניברסיטאות לסטודנטים – חלקם כלים אינטרנטיים, נגישים וחלקם באדיבות יועצים מנוסים ששמחים לתמוך ולסייע לסטודנטים.
הגעת ללימודים באוסטרליה, ירדת מהמטוס, מה עכשיו?
כמעט כל אוניברסיטה באוסטרליה מציעה שירותי איסוף מיוחדים משדה התעופה, כך שאל תחששו לנחות בארץ זרה ולהתחיל שלב חדש בחייכם האקדמיים. נציג האוניברסיטה האוסטרלית יחכה לכם בשדה וייקח אתכם למחוז חפצכם – מעונות, בית הספר, הדירה שהושכרה בטרם עת וכולי.
כשבוע לפני פתיחת שנת הלימודים באוסטרליה מתקיים שבוע אוריינטציה מיוחד בו מתקבצים כל הסטודנטים הזרים כדי להכיר אחד את השני, את האוניברסיטה האוסטרלית, את הנהלים ואת כל מה שצריך לדעת, רגע לפני שהלימודים מתחילים. שבוע האוריינטציה חשוב מאוד להכרות עם הלימודים באוניברסיטה והוא תורם לביטחון העצמי של הסטודנט ולגיבוש בין הסטודנטים הזרים.
בנוסף להכל, אם מתעוררות בהמשך בעיות, המחלקה לסטודנטים לזרים באוניברסיטאות האוסטרליות מחזיקה יועצים מנוסים, שיוכלו לעזור בכל נושא ולהפנות את הסטודנטים לגורמים הרלוונטיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתבת ועורכת תוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דרורי

מאת: שירה דרורילימודי שפות31/03/146493 צפיות
הורים רבים חוששים לשלוח את ילדיהם לחו"ל וכך ילדיהם מחמיצים חוויה משנת חיים והזדמנות להעניק לילדיהם חוויה לימודית מסוג אחר. לפניכם מספר דברים שחשוב לדעת על סאמר סקול, כדי להבין שמדובר בחוויה בטוחה לא פחות מאשר מעשירה

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147300 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: שירה דרורימשפחה וזוגיות - כללי02/01/141506 צפיות
מדוע נושר השיער ואיך התזונה קשורה לזה? דברים חשובים על נשירת שיער ובריאות, הזנה והרגלים נכונים

מאת: שירה דרורימשפחה וזוגיות - כללי02/01/141175 צפיות
הורים רבים, שהילד שלהם אובחן כבעל הפרעות קשב וריכוז, לא יודעים כיצד להתמודד עמו על בסיס יומיומי. שגרה חשובה לכל ילד ובמיוחד לילדים עם הפרעות קשב וריכוז.

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/148997 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: שירה דרוריעיצוב גרפי05/12/138102 צפיות
תהליך מיתוג של עסק מתחיל בבחירת לוגו לעסק. הלוגו יהפוך עד מהרה לסימן ההיכר והזיהוי של העסק ואנשים יזכרו אותך או את העסק שלך על פי הלוגו. החשיבות של הלוגו נובעת מכך שלהלוגו יתנוסס על גבי מודעות הפרסום, יככב באתר האינטרנט או יופיע על גבי כרטיסי ביקור מודפסים, בחותמת המייל. אין ספק שעיצוב הלוגו או הבחירה בלוגו מתוך תבנית הינה בחירה מיתוגית חשובה בעלת השפעה רבה לאורך זמן. לפניכם מספר החלטות שיש לקבל לפני ובעת בחירת לוגו לעסק.

מאת: שירה דרורילימודי שפות25/10/137695 צפיות
כמה סיבות למה סאמר סקול היא הבחירה הכי טובה שלכם לקיץ לנוער שלכם בבית. ספקו להם את החוויה והאווירה שמגיעה להם בקיץ הזה, כדי שיזכרו אותה לכל השנה.

מאמרים נוספים בנושא לימודים בחו"ל

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/182251 צפיות
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161975 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: Alon Meninלימודים בחו"ל23/08/152747 צפיות
Abstract: In those recent years we have witnessed the phenomenon that grew and her name is - the brain drain. This are a university-educated families who decide to move to another country. This phenomenon is growing every year mainly because of the implications of globalization worldwide. We see the movement of migration of families (mostly academic) to developed countries. In Israel the phenomenon is becoming more difficult and large. The Israeli government, only recently foreclosed on dealing with the phenomenon. Is it late to make the change? This article will attempt to review, with a view of the researchers, in short, the most significant reasons why the phenomenon is so widespread. And I will try to give reasons and mapping of advice to resolve the short term.

מאת: מיכאל רומנסקילימודים בחו"ל31/03/147102 צפיות
עולם ההדרכה מציע, במסגרתו, מגוון רחב מאד של שיטות, המביאות לידי ביטוי רעיונות שונים הקשורים בהדרכה וגם מבחר של כלים, שבהם ניתן להשתמש. עולם זה עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים וניתן לראות בו שינויים רבים, הבאים לידי ביטוי באופן שבו מיושמות ההדרכות עצמן.

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147300 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147755 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/132960 צפיות
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל. לכן אנו רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס ומגייס את הכסף הנדרש על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica