חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקנת פרגולות

מאת: נחמה לוינשטייןגינון18/07/2010862 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם עבורכם הגינה הוא המקום שבו מארחים אנשים אחרים, או דווקא פינה שקטה ומבודדת למשפחה? האם אתם מעוניינים בגינה שאליה יוצאים כדי להירגע, או שזה דווקא המקום שבו אתם מוציאים את מרבית האנרגיה במשחקי ספורט? כיצד מרהטים חצר? איך מרצפים אותה אם בכלל ומהן האפשרויות הקיימות כיום בשוק?

אנשים מכלים הרבה מזמננו הפנוי, המון מאמץ וסכומי כסף גבוהים בטיפוח הבית והגינה - אנו שותלים, מחליפים את האדמה וזורעים,צובעים, מרצפים, מקלפים וצובעים מחדש, קונים רהיטים שמסייעים לנוחיותנו, קונים מכשירי חשמל שיהפכו את חיינו לקלים ומאושרים, משדרגים כאשר הם מתיישנים והכל, בכדי שנפיק את המיטב מביתנו, להרגיש בבית בכל זמן.

לעיתים אנו נעזרים בגורמים אחרים בבחירת מוצרים שונים לטיפול ועיצוב החצר והבית. תוכלו להיעזר בטיפים בנושא פרגולות? מוכרחים למצוא פרגולות וסוככים? קבלו טעימה:

-אם רוכשים דק, משתלם להקפיד ולדרוש שהחומר שממנו המוצר עשוי הוא עץ שעבר תהליכי אימפרגנציה. אימפרגנציה מרחיקה מזיקים שגורמים להרקבה של העץ והדבר משמר את העץ לאורך שנים.

-פרגולות אשר צבועות בגוונים חומים שומרות על המראה שלהן הרבה יותר בהשוואה לפרגולות שהצבעים שלהן לבנים, הדוהות בתהליך מהיר יותר.

-כל כמה חודשים חשוב מאוד למרוח דקים מעץ בשיכבת שמן אכותי ששומרת על המשטח ותורמת להארכת חיי החומר.

-כסוי חסין-גשם לריהוט גן ולפרגולה מסייע משמעותית להאריך את תוחלת חייה ומאפשר את הישיבה תחתיה ומאפשר אף בזמן הגשמים.

-לשם ניקוי פרקט מעץ אמיתי יש לנגבו בסמרטוט לח בלבד ולהקפיד שלא להרטיב אותו, מכיוון שהוא סופח נוזלים במהירות, מתנפח ונהרס.

-לפני שקונים מוצר לבית או לגינה מומלץ מאוד לבצע סקר מוצרים ומחירים, בכדי שתדעו שאתם מקבלים את המוצר הטוב ביותר במחירים הכי משתלמים.

רוצים לשמוע עוד על נושא פרגולות עץ? מחפשים פרגולות אלומיניום? גילשו באתר פרגולות ברזל או פרגולות מתכת בו תמצאו את כל המידע, כל בעלי המקצוע וכל המוצרים הטובים ביותר.עד הפעם הבאה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101429 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101570 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107098 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101222 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101390 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102815 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101465 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182254 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811225 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181677 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183844 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174200 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica