חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זר כלה

מאת: עידן ישרנישואין21/07/20101164 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאנו עורכים חתונה אנו מקפידי כל כל הסידורים הקטנים הקפדה יתירה. כך העניין גם בתחום זר כלה. מדוע זר כלה כל כך חשוב ? מדוע אנו צריכות להקפיד על הדיוק של זר כלה ? האם צריך להתאים כל זר כלה לכל כלה ? האם ישנה חשיבות בייחודיות של זר כלה ? האם ישנה חשיבות במקוריות ש לזר כלה ? כמובן. זר כלה הוא אחד מן הפריטים שחייבים להיות בהתאמה מלאה לכלה. זר כלה חייב להלום באופן הטוב יותר את הכלה. זר כלה חייב להלום באופן המושלם ביותר את אופי הכלה. זר כלה חייב להיות מתאים בדיוק למראה הכללי של הכלה. זר כלה חייב לשקף את לבושה של הכלה ביום החתונה באופן מדויק וללא פשרות.

זר כלה נישא בידיה של הכלה לפניה תוך כדי הליכתה. זר כלה יהיה מוחזק על ידי הכלה ויהיה הדבר הראשון המוביל אותה בחופתה. לכן זר כלה חייב להיות ייצוגי במידה המעולה ביותר. זאת לא בעיה ליצור זר כלה פשוט. או זר כלה סתמי. הבעיה והאומנות האמתית היא ליצור זר כלה שהוא מותאם באופן אישי לכל כלה וכלה. זר כלה טומן בתוכו את הייחודיות שיש בכל כלה כלה. כמו שכל כלה אינה דומה לכלה אחרת וכל כלה היא המיוחדת ביותר ביום חתונתה- כך גם זר כלה. כל זר כלה שונה באופיו מכל זר כלה אחר. כמו שחתונה אינה דומה כך גם זר כלה אינו דומה לאף זר כלה אחר וזוהי האמנות האמתית.

 



תגיות המאמר: זר כלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוח אף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן ישר

מאת: עידן ישראירועים וחתונות – כללי07/02/111564 צפיות
"משלוחי פרחים במרכז הם לרוב דרך טובה מאוד להראות למישהו שהוא חשוב לך."

מאת: עידן ישררהיטים06/02/111550 צפיות
בסדרת המאמרים שלפניכם נדון במעלות או היתרונות של אותם מדפים שונים.

מאת: עידן ישרתחבורה ורכב - כללי25/01/111666 צפיות
בחירת חברת הסעות דורשת גם כן הכנה מוקדמת, לרבות: יש לבחון איזה סוג של אוטובוס אתם צריכים לשכור.

מאת: עידן ישרעסקים - כללי18/01/111953 צפיות
"בית קברות אזרחי הוא למעשה בית קברות בו נקברים ישראלים שאינם יהודים."

מאת: עידן ישרשיפוצים03/12/101680 צפיות
"ניסור בטון התקדם שנות דור מאז השנים הראשונות של תחילת התחום הזה."

מאת: עידן ישררכב30/11/101794 צפיות
כיצד הם פועלים ומה תפקידם וכיצד ניתן לאבחן תקלות במצברים לרכב

מאת: עידן ישררכב29/11/102638 צפיות
"אחד מן הסיוטים הגדולים ביותר של כל אדם, הוא להתחיל את היום ברגל שמאל, כאשר יוצאים אל החנייה, נכנסים לרכב ומנסים להניע את הרכב ללא הועיל."

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201598 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182078 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172031 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152390 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152399 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152054 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141903 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica