חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכרזים ומכירות פומביות

מאת: דניאל seoמסחר אלקטרוני26/07/20101456 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכירה פומבית היא רעיוןשקיים ופועל בהצלחה ברחבי העולם מזה שנים על גבי שנים, כל דור ודור שגדלמאז המצאת רעיון המכירה הפומבית הוסיף ושינה מעט, אך הרעיון הבסיסי נשאראותו רעיון, מציעים מוצר למכירה והמרבה במחיר-זוכה. בשנים האחרונות, יחד עםהתפתחות הטכנולוגית של ימינו, מכירה הפומבית הפכה לנפוצה יותר ויותר ברחביהרשת הוירטואלית. חברות ואתרים כמו אייבי, 1buy1 וכו' יצרו תרבות צריכה וקנייה חדשה לגמרי דרך הרשת, שבה מחסומי המרחק אינםמהווים מגבלה, לקוח פוטנציאלי יכול לקנות פריטים מרכב ועד כבל נתוניםמקיצו אחד של העולם ולקבלם עד ביתו שנמצא בקצה השני של העולם.

אתר 1buy1 ודומיו יצרו תרבותחדשה של קנייה וצריכה, 1buy1 הוא אתר המתמחה במכירות מכל הסוגים, כשמכירהפומבית היא אחת מהן. הרעיון הוא פשוט ביותר: נכנסים לאתר, משוטטים ולבסוףמוצאים איזה מוצר שמוצא חן בעינינו, מציעים עליו מחיר שלרוב משתלם בהרבהממחיר ושווי השוק של המוצר ומחכים לדעת את התוצאות, בחלק מהאתרים אפשרילראות מה הוא המחיר הגבוה ביותר כרגע שהוצע לגבי אותו מוצר וכמובן ישנהאפשרות להציע מחיר גבוה יותר ולזכות במוצר, 1buy1 הוא בדיוק כזה אתר, אפשרלהציע מחיר על מוצר ואז להציע מחיר גבוה יותר בכדי "לקחת" את המוצר.

1buy1 הוא כמו שכבר ציינואתר מכירות ומכרזים. ב 1buy1 תוכלו למצוא מוצרים רבים ומגוונים מכלהתחומים, מוצרים חשמליים רבים כמו: טלפונים סלולרים, מחשבים ניידיםונייחים, מכשירי ניווט, מוצרי חשמל ביתיים ומוצרי חשמל למטבח, ישנם אפילורכבים וקטנועים למכירה במכרז או במסגרת מכירה פומבית. 1buy1 הוא אחד מיניאתרים רבים שכבר הפכו לחברות ענק ברשת הוירטואלית, אתר כמו 1buy1 מציע לכםאפשרות קנייה של מוצרים יוקרתיים ויקרים שלא כולנו יכולים להרשות לעצמנו,מוצרים שרבים מאיתנו חושקים בהם אך התקציב שלנו אינו מאפשר לנו לרכוש אותם.לפעמים מדובר במוצרים שמחירם אינו מה שנקרא "בשמיים" אך 1buy1 הופך אותםלזולים ומשתלמים הרבה יותר ממחירם בחנות, וכמובן לפעמים מדובר במוצרים שלאהיינו מדמיינים לרכוש אך שוב, 1buy1 הופך את אותם מוצרים לנגישים ומשתלמיםיותר מכל מקום אחר שמשווק את אותם מוצרים בשוק.

1buy1 הוא אתר שמציע לנומחירים מנצחים למוצרים רבים, 1buy1 ודומיו יצרו לנו תרבות של צריכה שאיןדומה לה, הנוחות של קנייה ורכישה מבלי לצאת מהבית, קנייה בטוחה ונוחה דרךאמצעי תשלום משתלמים וכמובן, יצירת תצוגה אטרקטיבית למוצרים באתר עצמו. מחזור משכנתא קידום אתר בגוגל סוכנות דוגמנות

 



תגיות המאמר: 1buy1


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196133 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191335 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161449 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161899 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162147 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162253 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162096 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183266 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172833 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172717 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172135 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162448 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153716 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152747 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica